Preferencje Platfusów - ciekawe!

Data: 2009-10-13 19:32:34
Autor: matador
Preferencje Platfusów - ciekawe!
#
Elektorat Platformy Obywatelskiej wyróżnia się na tle zwolenników pozostałych ugrupowań stosunkowo najmniej etatystycznym podejściem do gospodarki i roli państwa. Zdecydowana większość sympatyków tej partii (78%) opowiada się za pełnieniem przez państwo funkcji opiekuńczych. Przekonanie, że to przede wszystkim sami obywatele powinni dbać o zapewnienie sobie opieki zdrowotnej, możliwości kształcenia itd., wyraża co dziesiąty z nich.
#
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wyborcy-PiS-i-PO-oddzielic-Kosciol-od-panstwa,wid,11588879,wiadomosc.html

Pasy drzeć ?

matador.

Data: 2009-10-13 19:34:50
Autor: abc
Preferencje Platfusów - ciekawe!
Demokracja jest to ustrój wynaturzony w wymiarze moralnym, w którym
przełożeni są osądzani przez podwładnych - kadencyjnośc i wybory.

Jest to ustrój fikcyjny, bo gdyby naprawdę o wszystkim decydowali
wyborcy, czyli osoby niekompetentne, to nie mógłby on przetrwać.

Tak naprawdę, demokracja jest jedynie fasadą, ża którą kryje się masońska
grupa trzymająca władzę, która wynosi jakieś marionetki poprzez wyborcze
komedie.

Data: 2009-10-13 17:43:51
Autor: Karol
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
[...]

zaprzeczasz faktom, ktore sa dostepne nawet w sieci, dla osob ktore nie mialy
mozliwosci tego sprawdzic osobiscie - vide dyskusja na tej grupie np. o
poziomie korupcji w krajach demokratycznych ktora tu kilka dni temu sam
zapoczatkowales. Wnioski jak widac trafily na sciane ograniczonosci twojego
intelektu,

Nic nie wiesz o demokracji, bo w Polsce demokracja jest fasadowa i rzadza
postomunisci ktorzy w *cudowny* sposob stali sie kapitalistami.

W Europie najlepszym przykladem kraju demokratycznego, jest Szwajcaria,
niestety wiele sie o tym nie mowi, bo po co demoralizowac spoleczenstwo:)

Data: 2009-10-13 19:38:40
Autor: matador
abc pisze:

Tak naprawdę, demokracja jest jedynie fasadą, ża którą kryje się masońska
grupa trzymająca władzę, która wynosi jakieś marionetki poprzez wyborcze
komedie.

Miszczu, odłóż "Mein Kampf" na półkę i napij się ziółek.

matador.

Data: 2009-10-13 19:40:21
Autor: abc
[...]

 A jakieś merytoryczne kontrargumenty też masz?

Data: 2009-10-13 17:47:19
Autor: Karol
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> Miszczu, odłóż "Mein Kampf" na półkę i napij się ziółek.

 A jakieś merytoryczne kontrargumenty też masz?

jestes demagogiem-teoretykiem, ktorego nie stac na glebsza refleksje. Swiadcza o tym twoje teksty na tematy religijne.

Data: 2009-10-13 19:43:16
Autor: matador
abc pisze:
[...]

A na temat postu "merytorycznie" odpisałeś, czy ideologicznie?
Czy ja zagajałem coś o istocie demokracji?

matador.

Data: 2009-10-13 19:48:02
Autor: abc
Preferencje Platfusów - ciekawe!
A na temat postu "merytorycznie" odpisałeś, czy ideologicznie?
Czy ja zagajałem coś o istocie demokracji?

 Zagajałeś o "elektoracie" czyli o uczestnikach procederu demokracji.

..

Data: 2009-10-13 11:07:03
Autor: J-23
On 13 Paź, 19:48, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> A na temat postu "merytorycznie" odpisałeś, czy ideologicznie?
> Czy ja zagajałem coś o istocie demokracji?

 Zagajałeś o "elektoracie" czyli o uczestnikach procederu demokracji.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

.

Co to jest "kosciol"?
I kto jest "katolik"?

J-23 itede

PS.wystarczy niewielka zmiana w skladzie chemicznym tkanki lub plynu
mozgowego, i czlowiek slyszy rozne nieistniejace glosy, albo zaczyna
widziec jamies anioly i diably...

Data: 2009-10-13 20:15:32
Autor: abc
Preferencje Platfusów - ciekawe!
Co to jest "kosciol"?
I kto jest "katolik"?

Kościół to społeczność nadprzyrodzona, widzialna, święta i powszechna, którą
ustanowił Jezus Chrystus i nazwał Kościół swoim.

Katolik to członek Kościoła powszechnego czyli katolickiego (gr.
katholikós - powszechny).

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-10-13 11:30:47
Autor: J-23
On 13 Paź, 20:15, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

katholikós - powszechny).

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Aha, to jest jakas sekta?

Data: 2009-10-13 20:35:18
Autor: abc
Preferencje Platfusów - ciekawe!
Aha, to jest jakas sekta?

Nie.

Data: 2009-10-13 12:59:41
Autor: J-23
On 13 Paź, 20:35, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Aha, to jest jakas sekta?

Nie.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Jak nie? 2000lat temu Zydzi zabili jednego Zyda przez ukrzyzowanie, a
katolicy zrobili z niego swojego boga. Zawsze jest tak ze to czlowiek
robi sobie bogow (jw.) nigdy odwrotnie. To tak jakby 2000lat temu
jacys murzyni zabili i zjedli innego murzyna, a arabowie zrobili z
tego zjedzonego, swojego boga. I co mnie to obchodzi?

J-23 itede

Data: 2009-10-14 15:58:53
Autor: abc
[...]

Bluźnisz! Syn Boży, stawszy się człowiekiem, nie przestał być Bogiem, lecz
pozostając prawdziwym Bogiem, zaczął być także prawdziwym człowiekiem. W
Jezusie Chrystusie są dwie natury, Boska i ludzka, ale tylko jedna Osoba,
czyli Osoba Syna Bożego.

Żydzi  odrzucili pełnię objawienia Bożego jako Trójcy Świętej dokonaną w
Jezusie Chrystusie.  Nie mogą pogodzić się z faktem że Bóg - Stwórca
wszyskich ludzi - okazał się nie być ich bożkiem plemiennym.

Zamiast przyjąć to do wiadomości i nawrócić się, Żydzi zaklinają
rzeczywistość - sprzeciwiają się Bogu, odrzucają Bóstwo Chrystusa i
bluźnierczo redukują Go do człowieka, do Żyda.

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-10-14 08:51:48
Autor: J-23
On 14 Paź, 15:58, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

bluźnierczo redukują Go do człowieka, do Żyda.

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Co to ta boskosc jest? Podaj definicje boga.
Co to jest "pelnia objawienia Bozego jako Trojcy Swietej dokonana w
Jezusie Chrystusie"
Dla mnie to jest zykly belkot!

J-23 itede

Data: 2009-10-14 16:10:05
Autor: Prawusek
"abc" <abc@wp.pl> wrote in message

[...]

Mają oczy a nie widzą, mają uszy, a nie słyszą. Jezus nauczając tłumy
powiedział -  WY,  WSZYSCY  -  SYNAMI  BOŻYMI  JESTEŚCIE.  To jest bardzo
proste - dziecko, stworzenie powstałe z woli stwórcy.
 Żydzi  odrzucili pełnię objawienia Bożego jako Trójcy Świętej dokonaną w
Jezusie Chrystusie.

Nie mogą pogodzić się z faktem że Bóg - Stwórca
wszyskich ludzi - okazał się nie być ich bożkiem plemiennym.

Pankreator był ich Bożkiem plemiennym - tak został im objawiony, wybrał ich
jako swój naród i zawarł z nimI  PRZYMIERZE (to pierwsze - obrzezanie,
DRUGIE  PRZYMIERZE to CHRZEST Z WODY !!!

Data: 2009-10-13 18:33:24
Autor: Karol
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> Co to jest "kosciol"?
> I kto jest "katolik"?

Kościół to społeczność nadprzyrodzona, widzialna, święta i powszechna, którą
ustanowił Jezus Chrystus i nazwał Kościół swoim.

    * kościół - w chrześcijaństwie: budynek przeznaczony dla celów sakralnych
    * Kościół - religijna organizacja wyznawców i ich duchowieństwa
    * Kościół - w teologii chrześcijańskiej: wspólnota wiernych założona przez
Jezusa Chrystusa

* Teologia (gr. &#952;&#949;&#959;&#962;, theos, "Bóg", + &#955;&#959;&#947;&#959;&#962;, logos, "nauka") dyscyplina
zajmująca się badaniem natury boskiej oraz stosunkami, jakie zachodzą pomiędzy
istotą boską a światem, ze szczególnym uwzględnieniem relacji między istotą
boską a ludźmi. Etymologicznie teologia oznacza naukę (racjonalny dyskurs)
dotyczącą Boga.

Teologia zakłada prawdziwość wierzeń religijnych, co odróżnia ją od filozofii
religii, która nie zakłada ich prawdziwości.

Katolik to członek Kościoła powszechnego czyli katolickiego (gr.
katholikós - powszechny).

* Katolik - wierny Kościoła katolickiego

* Kościół katolicki &#8211; największa na świecie chrześcijańska wspólnota
wyznaniowa, głosząca zasady wiary i życia określane mianem katolicyzmu,
rządzona przez biskupa i patriarchę Rzymu (jako papieża uważanego drogą
sukcesji apostolskiej za następcę Świętego Piotra) oraz biskupów pozostających
z nim we wspólnocie. Kościół katolicki stanowi jedną z trzech głównych gałęzi
chrześcijaństwa, obok Cerkwi prawosławnej i Kościołów protestanckich.

Kościół katolicki zachowuje jedność w zakresie doktryny, dopuszcza natomiast
różnice w obrzędach liturgicznych oraz odrębność organizacji hierarchicznej i
kanonicznej (tzw. Kościoły sui iuris). W związku z tym w Kościele katolickim
wyodrębnić można zdecydowanie dominujący pod względem liczebności Kościół
łaciński (zwany również Kościołem rzymskim lub zachodnim) oraz Katolickie
Kościoły wschodnie, które mimo ilości i różnic między sobą ujmowane są
wspólnie ze względu na swą niewielką liczebność.

Równość wszystkich Kościołów katolickich potwierdza Sobór Watykański II:

Data: 2009-10-13 13:02:50
Autor: J-23
On 13 Paź, 20:33, " Karol" <je...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
abc <a...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

wspólnie ze względu na swą niewielką liczebność.

Równość wszystkich Kościołów katolickich potwierdza Sobór Watykański II:

Skad taki Sobor to wie, co potwierdza? Moze telefonuja do nieba, do
szefa? A on im przekazuje, to i tamto?

J-23 itede

Data: 2009-10-13 20:23:40
Autor: Karol
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał:

Skad taki Sobor to wie, co potwierdza? Moze telefonuja do nieba, do
szefa? A on im przekazuje, to i tamto?

nie potrafie Ci odpowiedziec, wiem tylko jedno, ze najbardziej z Kosciolem
Karolickim walcza ortodoksyjni Zydzi oraz komunisci.
Zydzi uwazaja, iz nagonki na nich zapoczatkowali przywodcy Kosciola
Katolickiego. Komunisci widza w Kosciele Katolickim, swoje alter ego, ale w wydaniu boskim.

Data: 2009-10-14 02:09:27
Autor: J-23
On 13 Paź, 22:23, " Karol" <je...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał:

> [...]

Zydzi uwazaja, iz nagonki na nich zapoczatkowali przywodcy Kosciola
Katolickiego. Komunisci widza w Kosciele Katolickim, swoje alter ego, ale

Co za roznica kto walczy z kk? Czy obraz agrasora wplywa na wizerunek
atakowanego? Jesli ze mna walczy np. garbaty sasiad, ktory zazdosci mi
mlodej i pieknej zony, to ja tez w domysle, powinienem byc garbaty?

J-23 itede

Data: 2009-10-13 19:57:25
Autor: matador
abc pisze:

 Zagajałeś o "elektoracie" czyli o uczestnikach procederu demokracji.

Demokracja nie jest "procesem".

matador.

Data: 2009-10-13 20:07:52
Autor: abc
Preferencje Platfusów - ciekawe!
 Zagajałeś o "elektoracie" czyli o uczestnikach procederu demokracji.

Demokracja nie jest "procesem".

Nie napisałem, że procesem tylko procederem.  A w gruncie rzeczy to
demokracja jest fałszywą religią.

Centrum kultu i namiastką ofiary są w demokracji wybory. W akcie głosowania
ujawnia się mianowicie boskość obywatela, jako współojca kolejnego,
potężnego i nieomylnego bóstwa: demokratycznej większości.

To bóstwo obywatel namaszcza, ofiarowując mu swój jedyny, niepowtarzalny i
drogocenny głos. Jest w tej sytuacji zupełnie logiczne, że - wobec
nadchodzących wyborów - kapłani demokracji przedstawiają swoim wiernym jako
moralny obowiązek sam udział w głosowaniu.

Data: 2009-10-13 19:45:50
Autor: Peruzja

"matador" <matador@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hb2ehu$7g8$1nemesis.news.neostrada.pl...
abc pisze:

[...]

   Marszalek Pilsudski, majacy jakies tam pojecie o masonerii,
   byl podobnego zdania.

   AR

Data: 2009-10-13 19:52:25
Autor: mkarwan
Preferencje Platfusów - ciekawe!
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hb2dn6$1ot$1atlantis.news.neostrada.pl...

- Chcemy waszego dobra - powiedział premier do Polaków.
- Zaniepokojeni Polacy zaczęli więc ukrywać swoje dobra w bezpiecznych
miejscach
***
- Żyje nam się lepiej - oznajmił w expose sejmowym premier.
- No to fajnie wam - pomyślał naród.

Data: 2009-10-14 14:21:45
Autor: heÂŽsk
Preferencje Platfusów - ciekawe!
On Tue, 13 Oct 2009 19:32:34 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

#
[...]

 buuuuhahhahahahhahahhahahahhahahahahhahahahhahaaaaa!

Przekonanie, że to przede wszystkim sami obywatele powinni dbać o zapewnienie sobie opieki zdrowotnej, możliwości kształcenia itd., wyraża co dziesiąty z nich.
#

100% elektoratu PiS uwaza, ze im sie nalezy. wszystko.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Preferencje Platfusów - ciekawe!