Preferencje polityczne....

Data: 2009-06-10 10:31:25
Autor: Tzva Adonai
Preferencje polityczne....
.... wyborców z podstawowym wykształceniem:

PiS - 47,5 %
PO - 29,1 %
PSL - 12,7 %

http://www.tvn24.pl/0,10455,0,1,raport.html

Data: 2009-06-10 19:33:26
Autor: HaMMeR
Preferencje polityczne....
Tzva Adonai wrote:
... wyborców z podstawowym wykształceniem:

PiS - 47,5 %
PO - 29,1 %
PSL - 12,7 %

http://www.tvn24.pl/0,10455,0,1,raport.html

Aaaa..., to skoro ten medialny zlew tak podal...

Data: 2009-06-10 19:43:08
Autor: pluton
Preferencje polityczne....
> [...]
> PSL - 12,7 %
>
> http://www.tvn24.pl/0,10455,0,1,raport.html

Aaaa..., to skoro ten medialny zlew tak podal...

No to powiedz nam teraz, jak podaje Jaroslaw.
Chcemy wiedziec, jaka jest PRAWDA.
Tylko nie piurdul nam tu, ze nie jestesmy godni.

Nullification

Data: 2009-06-10 21:31:41
Autor: raff
Preferencje polityczne....
[...]

nie jestescie godni

R.

Data: 2009-06-10 21:49:04
Autor: pluton
Preferencje polityczne....
> No to powiedz nam teraz, jak podaje Jaroslaw.
> Chcemy wiedziec, jaka jest PRAWDA.
> Tylko nie piurdul nam tu, ze nie jestesmy godni.

nie jestescie godni

No jak nie, jak tak ? Przecie my som z AK Zoliborz.

Nullification

Data: 2009-06-10 21:43:35
Autor: raff
Preferencje polityczne....
No to powiedz nam teraz, jak podaje Jaroslaw.
Chcemy wiedziec, jaka jest PRAWDA.
Tylko nie piurdul nam tu, ze nie jestesmy godni.

nie jestescie godni

No jak nie, jak tak ? Przecie my som z AK Zoliborz.

To jakis zaklad karny ? Powinno byc ZK.

R.

Data: 2009-06-10 22:15:48
Autor: pluton
Preferencje polityczne....

> No jak nie, jak tak ? Przecie my som z AK Zoliborz.

To jakis zaklad karny ? Powinno byc ZK.

Nie, nie! Tu chodzi o to AK, do którego należał Jarosław
4 lata przed urodzeniem.
A potem wynalazl grila.

Nullification

Data: 2009-06-10 22:10:44
Autor: raff
Preferencje polityczne....
[...]

Nie znam zadnego Jaroslawa. Moze chodzi o Boba Budowniczego autostrad.

R.

Data: 2009-06-10 22:36:03
Autor: pluton
Preferencje polityczne....

> Nie, nie! Tu chodzi o to AK, do którego należał Jarosław
> 4 lata przed urodzeniem.
> A potem wynalazl grila.

Nie znam zadnego Jaroslawa. Moze chodzi o Boba Budowniczego autostrad.

No ten Jaroslaw, ojciec grilownictwa polskiego. Jego brat to
kumpel Krauzego, ma zone czarownice. Musisz znac.
Jaroslaw nie budowal autostrad. Otwieral jakies  takie, ktore
funkcjonowaly od lat. Jakis jego kumpel zbudowal peron.

Nullification

Data: 2009-06-10 22:41:23
Autor: pluton
Preferencje polityczne....

> Nie, nie! Tu chodzi o to AK, do którego należał Jarosław
> 4 lata przed urodzeniem.
> A potem wynalazl grila.

Co to jest gril??

To, co wynalazl Jaroslaw.

Nullification

Data: 2009-06-10 23:01:26
Autor: jadrys
Preferencje polityczne....
pluton pisze:
Nie, nie! Tu chodzi o to AK, do którego należał Jarosław
4 lata przed urodzeniem.
A potem wynalazl grila.

Co to jest gril??

To, co wynalazl Jaroslaw.

To chyba taka osłona  chłodnicy samochodowej?

Data: 2009-06-10 23:54:23
Autor: pluton
Preferencje polityczne....

> To, co wynalazl Jaroslaw.

To chyba taka osłona  chłodnicy samochodowej?

Spytaj kogos z AK. Jaroslaw jest z nimi spokrewniony
duchowo, wiec oni wiedza najlepiej, co on wynalazl.

Nullification

Data: 2009-06-10 20:47:16
Autor: awe
Preferencje polityczne....
No dobrze skoro srednio rzecz biorac tak duzo ludzi z wyzszym wyksztalceniem glosuje na PO to dlaczego PO odwoluje sie w swoich spotach do chlewu i buractwa? Czy elektorat z wyzszym wyksztalceniem przyciagaja swinskie dupy palikota i niesiolowskiego?
Pytam retorycznie bo odnosze wrazenie ze w PL narobilo sie tych dohtorow co niemiara. Nawet Olejniczak zrobil dohtorat, pawlak itp itd...
awe

Data: 2009-06-10 12:36:03
Autor: Antenka
Preferencje polityczne....
A z czego robili? O tuczu świń??? "Jak się nachłapałem na poselskim
wikcie"? :DDD

Antenka

Data: 2009-06-10 21:50:51
Autor: awe
Preferencje polityczne....

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:0dbb3660-f5b3-432f-a2cd-d2b1eac437ccy7g2000yqa.googlegroups.com...
A z czego robili? O tuczu świń??? "Jak się nachłapałem na poselskim
wikcie"? :DDD

Antenka
to byly takie wiesz robione dohtory u kolegow - tak jak KrzEklewskiego u Buzka - o ile pamietam. W sumie wystarczyla chec szczera by zrobic z siebie dehtera
awe

Preferencje polityczne....