Preferencje polityczne....

Data: 2009-06-10 20:47:16
Autor: awe
Preferencje polityczne....
No dobrze skoro srednio rzecz biorac tak duzo ludzi z wyzszym wyksztalceniem glosuje na PO to dlaczego PO odwoluje sie w swoich spotach do chlewu i buractwa? Czy elektorat z wyzszym wyksztalceniem przyciagaja swinskie dupy palikota i niesiolowskiego?
Pytam retorycznie bo odnosze wrazenie ze w PL narobilo sie tych dohtorow co niemiara. Nawet Olejniczak zrobil dohtorat, pawlak itp itd...
awe

Data: 2009-06-10 12:36:03
Autor: Antenka
Preferencje polityczne....
A z czego robili? O tuczu świń??? "Jak się nachłapałem na poselskim
wikcie"? :DDD

Antenka

Data: 2009-06-10 21:50:51
Autor: awe
Preferencje polityczne....

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:0dbb3660-f5b3-432f-a2cd-d2b1eac437ccy7g2000yqa.googlegroups.com...
A z czego robili? O tuczu świń??? "Jak się nachłapałem na poselskim
wikcie"? :DDD

Antenka
to byly takie wiesz robione dohtory u kolegow - tak jak KrzEklewskiego u Buzka - o ile pamietam. W sumie wystarczyla chec szczera by zrobic z siebie dehtera
awe

Preferencje polityczne....