Prehistoria - Alcatel OTV

Data: 2013-03-05 15:46:01
Autor: Budzik
Prehistoria - Alcatel OTV
Mam taki tel - Alcatel One Touch View - "cegła"
Włożyłem nową kartę play. Pyta o kod - możliwośc wpisania do 8 znaków cyfry i litery.
Wpisałem PIn - BŁAD, wpisałem PUK - błąd.

Osoba któa kiedys użytkowała ten telefon twierdzi, że alcatele miały jakis kod i że on byl dla wszystkich telefonów taki sam.
Czy ktoś wie o co chodzi i co to za kod?

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2013-03-05 17:09:51
Autor: Tomek
Prehistoria - Alcatel OTV

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:05032013.59C78809@budzik61.poznan.pl...

Pyta o kod - możliwośc wpisania do 8 znaków cyfry i litery.

Kod sieci. Telefon ma simlocka w t-mobile.
Spróbuj kodów: 25228353 lub 83227423 oraz ###765*07#

Data: 2013-03-05 18:36:02
Autor: Budzik
Prehistoria - Alcatel OTV
Osobnik posiadający mail nie@odpisuj.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Pyta o kod - możliwośc wpisania do 8 znaków cyfry i litery.

Kod sieci. Telefon ma simlocka w t-mobile.
Spróbuj kodów: 25228353 lub 83227423 oraz ###765*07#
Pierwsze 2 nie pasuja.
Trzeci się nie mieści (8 miejsc)

Jakiś inny pomysł na odblokowanie? --
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,
a w duchu myśli - jeleń!"  Richard Fish

Data: 2013-03-05 18:13:11
Autor: J.F
Prehistoria - Alcatel OTV
[...]

Kod jak kod - nie ma jakis siupow z napieciem ?
Kiedys telefony byly na 4.8V, teraz na 3.6V (do 4.2), uklady scalone coraz chetniej na 1.8V ...

J.

Data: 2013-03-05 18:36:05
Autor: Budzik
Prehistoria - Alcatel OTV
Osobnik posiadający mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Co masz na mysli?
bateria to 3 polaczone paluszki i chyba 3,6.
Ale co to ma do kodu? Chodzi o karte SIM?

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2013-03-05 20:57:42
Autor: Grzexs
Prehistoria - Alcatel OTV

Osoba któa kiedys użytkowała ten telefon twierdzi, że alcatele miały
jakis
kod i Ĺźe on byl dla wszystkich telefonĂłw taki sam.
[...]

A może tu chodzi o „kod blokady telefonu”? Jeśli nie został zmieniony, to gdzieś w instrukcji powinien być.
--
Grzexs

Data: 2013-03-05 21:59:38
Autor: Budzik
Prehistoria - Alcatel OTV
UĹźytkownik Grzexs grzexs@g-a-zeta-apsik.pl ...

[...]

właściciel telefonu mówi, ze wszystkie miały taki sam kod, wiec jest szansa, ze nie był zmieniany.
PYtanie jaki był - musze poszukać insrukcji w necie bo oryginalnej to rwaczej nie znajde....

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2013-03-07 19:54:03
Autor: Grzexs
Prehistoria - Alcatel OTV
[...]

Nie wiem jak Alcatelach, ale stare Sony Ericssony i chyba Motorole miały jakiś taki prosty kod: 0000 albo 1234. Może to zadziała?

A propos Alcateli. Stoję sobie przy półce z telefonami w pewnym sklepie. Między innymi jest wystawiony taki Alcatel podobny do puderniczki. Telefony oglądają też dwie młode siksy, tak po około 16, 17 lat. Jedna z nich: „O, jaki fajny telefon!” Druga: „Eeee, to Altacet, a Altacety to kiepskie telefony!”

--
Grzexs

Data: 2013-03-05 21:22:07
Autor: J.F
Prehistoria - Alcatel OTV
[...]

Baterie kiedys byly 4 paluszki, potem 3, potem jakas nokia 2, wszystkie inne przeszly na li-ion.

Ale co to ma do kodu? Chodzi o karte SIM?

Do kodu nic - ale sie zastanawiam jakie jest napiecie zasilania karty sim, i kiedy sie okaze ze nowa karta ze starym telefonem niekompatybilna jest.

J.

Data: 2013-03-05 21:59:37
Autor: Budzik
Prehistoria - Alcatel OTV
[...]

ale podejrzewasz, ze moze byc niekompatybilna czy wiesz, ze jest niekompatybilna?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2013-03-06 01:07:52
Autor: J.F.
Prehistoria - Alcatel OTV
Dnia Tue, 5 Mar 2013 21:59:37 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

podejrzewam ze jest kompatybilna. Ale ciekaw jestem kiedy ktos trafi na niekompatybilna pare ..

J.

Data: 2013-03-05 22:09:16
Autor: Maciej Bebenek
Prehistoria - Alcatel OTV
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Do kodu nic - ale sie zastanawiam jakie jest napiecie zasilania karty
sim, i kiedy sie okaze ze nowa karta ze starym telefonem niekompatybilna jest.

To jest prawdopodobne.

Data: 2013-03-06 08:59:28
Autor: Budzik
Prehistoria - Alcatel OTV
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

[...]

a moze ma ktoś dostep do kodów odblokowujących taki telefon z simlocka?

Data: 2013-03-06 10:42:07
Autor: dizel
Prehistoria - Alcatel OTV
On Wed, 6 Mar 2013 08:59:28 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

Poszukaj na necie taki stary program Crux calc v5, można tam wybrać
alcatel inne i wpisać imei i generuje wtedy 8 cyfrowy kod do simlocka,
czy zadziała u Ciebie, nie wiem ale warto sprawdzić. Jak nie chce ci
się szukać tego programu to podaj imei w tym wątku to wygeneruje ten
kod, spróbować zawsze warto.

Pozdrawiam

Data: 2013-03-06 12:56:27
Autor: Budzik
Prehistoria - Alcatel OTV
Użytkownik dizel xxx@xxx.xx ...

[...]

nioestety nie zadziałało.

Data: 2013-03-06 12:56:27
Autor: Budzik
Prehistoria - Alcatel OTV
Użytkownik dizel xxx@xxx.xx ...

[...]

Telefon był oryginalnie użytkowany w Erze.
spróbowałem czegoś innego: włozyłem karte plusa i jest ok - pyta o pin a nie o enigmatyczny kod.

Jakies pomysły, dlaczego?

Data: 2013-03-06 14:49:28
Autor: Tomek
Prehistoria - Alcatel OTV
Użytkownik "Budzik"  napisał:

Telefon był oryginalnie użytkowany w Erze.

To już pisałem na początku.

spróbowałem czegoś innego: włozyłem karte plusa i jest ok - pyta o pin a
nie o enigmatyczny kod.
Jakies pomysły, dlaczego?

Pomyśl. Masz PIN na karcie z Play?

Data: 2013-03-06 14:55:13
Autor: Tomek
Prehistoria - Alcatel OTV
Użytkownik "Budzik"  napisał:

Spróbuj kodów: 25228353 lub 83227423 oraz ###765*07#

Pierwsze 2 nie pasuja.
Trzeci się nie mieści (8 miejsc)

Trzeci wpisujesz bez karty SIM w telefonie.

Data: 2013-03-06 15:34:40
Autor: Budzik
Prehistoria - Alcatel OTV
Użytkownik Tomek nie@odpisuj.pl ...

Spróbuj kodów: 25228353 lub 83227423 oraz ###765*07#

Pierwsze 2 nie pasuja.
Trzeci się nie mieści (8 miejsc)

Trzeci wpisujesz bez karty SIM w telefonie.

bez karty sim jest miejsce tylko 4 znaki.

Data: 2013-03-06 15:34:41
Autor: Budzik
Prehistoria - Alcatel OTV
Osobnik posiadający mail nie@odpisuj.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Telefon był oryginalnie użytkowany w Erze.

To już pisałem na początku.

sorry za powtórkę.

spróbowałem czegoś innego: włozyłem karte plusa i jest ok - pyta o pin a
nie o enigmatyczny kod.
Jakies pomysły, dlaczego?

Pomyśl. Masz PIN na karcie z Play?

:)
naprawde pin spróbowałem w pierwszej kolejności...

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Prehistoria - Alcatel OTV