Prehistoria - Alcatel OTV

Data: 2013-03-06 08:59:28
Autor: Budzik
Prehistoria - Alcatel OTV
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

Mam taki tel - Alcatel One Touch View - "cegła"
Włożyłem nową kartę play. Pyta o kod - możliwośc wpisania do 8 znaków cyfry i litery.
Wpisałem PIn - BŁAD, wpisałem PUK - błąd.

Osoba któa kiedys użytkowała ten telefon twierdzi, że alcatele miały
jakis kod i że on byl dla wszystkich telefonów taki sam.
Czy ktoś wie o co chodzi i co to za kod?

a moze ma ktoś dostep do kodów odblokowujących taki telefon z simlocka?

Data: 2013-03-06 10:42:07
Autor: dizel
Prehistoria - Alcatel OTV
On Wed, 6 Mar 2013 08:59:28 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

Poszukaj na necie taki stary program Crux calc v5, można tam wybrać
alcatel inne i wpisać imei i generuje wtedy 8 cyfrowy kod do simlocka,
czy zadziała u Ciebie, nie wiem ale warto sprawdzić. Jak nie chce ci
się szukać tego programu to podaj imei w tym wątku to wygeneruje ten
kod, spróbować zawsze warto.

Pozdrawiam

Data: 2013-03-06 12:56:27
Autor: Budzik
Prehistoria - Alcatel OTV
Użytkownik dizel xxx@xxx.xx ...

[...]

nioestety nie zadziałało.

Data: 2013-03-06 12:56:27
Autor: Budzik
Prehistoria - Alcatel OTV
Użytkownik dizel xxx@xxx.xx ...

[...]

Telefon był oryginalnie użytkowany w Erze.
spróbowałem czegoś innego: włozyłem karte plusa i jest ok - pyta o pin a nie o enigmatyczny kod.

Jakies pomysły, dlaczego?

Data: 2013-03-06 14:49:28
Autor: Tomek
Prehistoria - Alcatel OTV
Użytkownik "Budzik"  napisał:

Telefon był oryginalnie użytkowany w Erze.

To już pisałem na początku.

spróbowałem czegoś innego: włozyłem karte plusa i jest ok - pyta o pin a
nie o enigmatyczny kod.
Jakies pomysły, dlaczego?

Pomyśl. Masz PIN na karcie z Play?

Data: 2013-03-06 14:55:13
Autor: Tomek
Prehistoria - Alcatel OTV
Użytkownik "Budzik"  napisał:

Spróbuj kodów: 25228353 lub 83227423 oraz ###765*07#

Pierwsze 2 nie pasuja.
Trzeci się nie mieści (8 miejsc)

Trzeci wpisujesz bez karty SIM w telefonie.

Data: 2013-03-06 15:34:40
Autor: Budzik
Prehistoria - Alcatel OTV
Użytkownik Tomek nie@odpisuj.pl ...

Spróbuj kodów: 25228353 lub 83227423 oraz ###765*07#

Pierwsze 2 nie pasuja.
Trzeci się nie mieści (8 miejsc)

Trzeci wpisujesz bez karty SIM w telefonie.

bez karty sim jest miejsce tylko 4 znaki.

Data: 2013-03-06 15:34:41
Autor: Budzik
Prehistoria - Alcatel OTV
Osobnik posiadający mail nie@odpisuj.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Telefon był oryginalnie użytkowany w Erze.

To już pisałem na początku.

sorry za powtórkę.

spróbowałem czegoś innego: włozyłem karte plusa i jest ok - pyta o pin a
nie o enigmatyczny kod.
Jakies pomysły, dlaczego?

Pomyśl. Masz PIN na karcie z Play?

:)
naprawde pin spróbowałem w pierwszej kolejności...

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Prehistoria - Alcatel OTV