Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo

Data: 2012-11-04 22:28:33
Autor: Piotr Hołda
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
Data: 2012-11-04 23:14:09
Autor: ls
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 07:28:33 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media/12426726

$4 pkt. 1: Stowke moga lyknac "... osoby (...), ktore NIGDY przed udzialem w Promocji nie posiadaly zadnego rachunku (...) w Banku..."

Szkoda...

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-04 23:23:44
Autor: Ludwik
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 08:14:10 UTC+1 użytkownik ls napisał:
> [...]

$4 pkt. 1: Stowke moga lyknac "... osoby (...), ktore NIGDY przed udzialem w Promocji nie posiadaly zadnego rachunku (...) w Banku..."

Link z Regulaminem nie chce się otworzyć:
"404 Not Found
The request /shopping/inteligo/Regulamin_z_parafka.pdf was not found on this server. "

Data: 2012-11-04 23:50:47
Autor: quiris

http://groupon.home.pl/shopping/inteligo/Regulamin.pdf

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-11-04 23:57:52
Autor: krzysztofsf
On 5 Lis, 08:14, ls <l...@wp.pl> wrote:
> [...]

$4 pkt. 1: Stowke moga lyknac "... osoby (...), ktore NIGDY przed udzialem w Promocji nie posiadaly zadnego rachunku (...) w Banku..."

Szkoda. Syn mial kiedys konto "szkolne" do ukonczenia 18 roku zycia.
tylko ja sie zalapie.

Data: 2012-11-05 09:17:17
Autor: AdIk
W dniu 2012-11-05 08:57, krzysztofsf pisze:
On 5 Lis, 08:14, ls <l...@wp.pl> wrote:
[...]

Lepiej chyba założyć konto "z polecenia", co prawda dostaje się w bonach by Empik ale można dogadać się z polecającym na podział łupów, gdyż:
- osoba polecająca 150 pln,
- osoba zakładająca konto 100 pln.

Data: 2012-11-05 17:29:53
Autor: xbartx
Dnia Mon, 05 Nov 2012 09:17:17 +0100, AdIk napisał(a):

Lepiej chyba założyć konto "z polecenia", co prawda dostaje się w bonach
by Empik ale można dogadać się z polecającym na podział łupów, gdyż:
- osoba polecająca 150 pln,
- osoba zakładająca konto 100 pln.

Mała uwaga:
"Pierwsze 500 osĂłb wygrywa"
więc nie wiadomo czy jeszcze są te bony.

--
xbartx

Data: 2012-11-05 00:21:39
Autor: luc
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 07:28:33 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media/12426726

O, fajnie - miałem założyć to konto dla raportów BIK online, a tu będzie jeszcze kasa na kilka raportów ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-05 02:49:49
Autor: krzysztofsf
On 5 Lis, 09:21, luc <bana...@gmx.net> wrote:
> [...]

O, fajnie - miałem założyć to konto dla raportów BIK online, a tu będzie jeszcze kasa na kilka raportów ;-)

Ja potrzebuje wygodnego wplatomatu bez karty - bank pocztowy sie nie
nadaje - reczne wypelnianie drukow wplaty i dopiero nastepnego dnia
pojawiaja sie srodki na koncie - ale najgorsze to reczne
wypelnianie......

Data: 2012-11-06 00:56:56
Autor: Marcepan
[...]

http://www.drukwplaty.pl/
Zrób sobie kilka albo kseruj ;-)

Data: 2012-11-06 04:19:49
Autor: astro
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
krzysztofsf wrote in
Ja potrzebuje wygodnego wplatomatu bez karty - bank pocztowy sie nie
nadaje - reczne wypelnianie drukow wplaty i dopiero nastepnego dnia
pojawiaja sie srodki na koncie

W oddzialach Banku Pocztowego nie mozna wplacac z samym dowodem?

Swoja droga:
"Jezeli wplacisz pieniadze bezposrednio w Oddziale Banku posiadajacym
wlasna kase taka wplata powinna byc widoczna na koncie i w Pocztowy24 od
razu.
Jezeli wplaty na rachunek w Banku Pocztowym dokonasz w Urzedzie Pocztowym
taka wplata niestety nie bedzie widoczna na koncie od razu, ale (jak
wspomnial @Pocztowy) najczesciej nastepnego dnia roboczego. Jest to
spowodowane koniecznoscia wymiany danych miedzy systemami Banku i Poczty."
www.pocztowy.pl/blog/2011/10/28/kiedy-dojdzie-moj-przelew
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2012-11-05 22:20:45
Autor: krzysztofsf
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
On 6 Lis, 04:20, astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
wrote:
> [...]

> pojawiaja sie srodki na koncie

W oddzialach Banku Pocztowego nie mozna wplacac z samym dowodem?

W tym caly problem, ze korzystac z tego usilowalem na pocztach, ktore
mam "po drodze". Niestety, nawet wydzielone okienko "Bank Pocztowy"
nie zmienia sytuacji i dalej jest to wplata na poczcie z recznym
wypelnianmiem swistkow.

Data: 2012-11-05 06:47:59
Autor: luc
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 07:28:33 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media/12426726

Dużo nie mieli - 560 sprzedali i zamknęli ofertę...

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-05 16:36:53
Autor: kowtow
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo

Dużo nie mieli - 560 sprzedali i zamknęli ofertę...

No mi zostal Kupilem ale nie skorzystam bo bylem juz kiedys klientem inteligo i niestety bonusu nie bedzie
Nie wiem czy da sie komus wykorzystac grupona ale jakby co pisac oddam gratis

Data: 2012-11-05 09:13:54
Autor: disnej
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
Nie wiem czy da sie komus wykorzystac grupona ale jakby co pisac oddam gratis

bede wdzieczny :)

Data: 2012-11-05 20:33:28
Autor: wromek
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
Nie wiem czy da sie komus wykorzystac grupona ale jakby co pisac oddam

gratis

ja tez potrzebuje jeden - jakby ktos jeszcze mial niewykorzystywalny ;)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-11-05 17:27:36
Autor: xbartx
Dnia Sun, 04 Nov 2012 22:28:33 -0800, Piotr Hołda napisał(a):

http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media/12426726

Mnie chyba musieliby bardziej skusić ;)

--
xbartx

Data: 2012-11-05 19:42:16
Autor: Ra
W dniu 2012-11-05 07:28, Piotr Hołda pisze:
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media/12426726

a oprócz łatwego sprawdzenia biku to konto ma jakieś zalety nad innymi ?

Data: 2012-11-05 10:58:08
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 19:44:57 UTC+1 użytkownik Ra napisał:
a oprócz łatwego sprawdzenia biku to konto ma jakieś zalety nad innymi ?

Kiedyś miałem tam konto. Serwis transakcyjny był całkiem przyjemny. Mogę odstąpić dwa kupony (oczywiście za free) bo zarezerwowałem nie czytając dokładnie regulaminu :)

Data: 2012-11-05 21:40:54
Autor: xbartx
Dnia Mon, 05 Nov 2012 10:58:08 -0800, Piotr Hołda napisał(a):

Kiedyś miałem tam konto. Serwis transakcyjny był całkiem przyjemny. Mogę
odstąpić dwa kupony (oczywiście za free) bo zarezerwowałem nie czytając
dokładnie regulaminu :)

Jeżeli można to poproszę jeden bo znajoma nie zdążyła tak się w regulaminie zaczytała ;)

--
xbartx

Data: 2012-11-05 14:07:28
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 22:40:54 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
> [...]

> dokładnie regulaminu :)

Jeżeli można to poproszę jeden bo znajoma nie zdążyła tak się w regulaminie zaczytała ;)

Już się rozeszły.

Data: 2012-11-06 09:00:51
Autor: MS
W dniu 2012-11-05 23:07, Piotr Hołda pisze:
[...]

Ja mogę jeszcze poratować co do premii 100zł- pisać na wajper4987[at]gmail com

Data: 2012-11-06 00:35:09
Autor: assembea
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
To może jeszcze ktoś ma zbędny kupon i mógłby odstąpić? Jeśli tak, to proszę o kontakt na jotkrys1[małpa]gmail.com. To może rzadkość wśród grupowiczów, ale nigdy nie miałem konta w żadnym PKO - czas to zmienić. :)

Data: 2012-11-06 00:46:14
Autor: luc
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
ATSD - link w kuponie jest taki jakiś prosty... Było gdzieś na stronie Inteligo miejsce na wpisanie kodu z Groupona? Bo ja nie zauważyłem...

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-06 00:46:34
Autor: assembea
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 09:10:08 UTC+1 użytkownik MS napisał:

Ja mogďż˝ jeszcze poratowaďż˝ co do premii 100zďż˝- pisaďż˝ na wajper4987[at]gmail com

Delivery to the following recipient failed permanently:

     wajper4987@gmail.com

Technical details of permanent failure:
The email account that you tried to reach does not exist.

Data: 2012-11-07 08:10:23
Autor: MS
W dniu 2012-11-06 09:46, assembea pisze:
[...]

Sierota ze mnie mail to wajper4876@gmail.com
Jak by kogoś interesowało 100zł za założenie konta pisać

Data: 2012-11-05 22:44:47
Autor: maleczki
> [...]

> dokładnie regulaminu :)

Jeżeli można to poproszę jeden bo znajoma nie zdążyła tak się w regulaminie zaczytała ;)

Wyślij mi meila a cię uszczęśliwię.

Data: 2012-11-05 22:47:59
Autor: maleczki
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 07:44:47 UTC+1 użytkownik male...@o2.pl napisał:

Wyślij mi meila a cię uszczęśliwię.

maleczkiWYTNIJTO@COBYWYSŁAĆMIMEILAo2.pl
Nie miałem innego pomysłu z rana:)

Data: 2012-11-06 01:10:48
Autor: maleczki
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 07:44:47 UTC+1 użytkownik male...@o2.pl napisał:

Wyślij mi meila a cię uszczęśliwię.

xbartx niestety nie aktualne :(

Data: 2012-11-05 12:15:48
Autor: www2
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
On 5 Lis, 19:44, Ra <r...@niema.gazeta.pl> wrote:
W dniu 2012-11-05 07:28, Piotr Hołda pisze:>http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media/12426726

a oprócz łatwego sprawdzenia biku to konto ma jakieś zalety nad innymi ?

po zastrzezeniu karty debetowej - placowki pko bp stanowia darmowy
wplatomat w kasie placowki, a utrzymanie konta i przelewy darmowe

Data: 2012-11-11 23:54:13
Autor: Grzexs
[...]

A jak się dysponuję kartą PKOBP (niekoniecznie własną), to nawet można wpłacać w niektórych bankomatach PKOBP. Ale z kopertą.

--
Grzexs

Data: 2012-11-12 01:16:46
Autor: Animka
W dniu 2012-11-11 23:54, Grzexs pisze:
[...]

Nie wiem jak to wkrótce będzie z bankomatami, szczególnie Euronet. Mają pobierać od nas opłaty za korzystanie z bankomatów albo je podwyższyć, bo im ciągle mało i mało.

--
animka

Data: 2012-11-06 02:36:53
Autor: k.marek32
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 07:28:33 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media/12426726

czy link do wniosku o konto przychodzi w osobnym mejlu, czy tez trzeba kliknac cos z kuponu? podpowie ktos?

Data: 2012-11-06 02:41:15
Autor: luc
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 11:36:53 UTC+1 użytkownik k.ma...@gmail.com napisał:
> [...]

czy link do wniosku o konto przychodzi w osobnym mejlu, czy tez trzeba kliknac cos z kuponu? podpowie ktos?

Link w kuponie był nieklikalny, więc przekleiłem go do przeglądarki..
Za to niepokoi mnie lekko fakt, że nigdzie nie wpisywało się kodu kuponu...

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-06 04:05:17
Autor: k.marek32
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 11:41:15 UTC+1 użytkownik luc napisał:

Link w kuponie był nieklikalny, więc przekleiłem go do przeglądarki.

Za to niepokoi mnie lekko fakt, że nigdzie nie wpisywało się kodu kuponu...

pzdrwm

luc

czy korzystales przy skladaniu wniosku z tego linku:

https://inteligo.pl/wniosek/konto

tzn. ze standardowego linku z www banku? ja nadal czekam bo w gruponie bylo napisane takie zdanie (cyt. z pamieci) ze link przyjdzie osobnym mejlem.

Data: 2012-11-06 05:29:21
Autor: luc
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 13:05:18 UTC+1 użytkownik k.ma...@gmail.com napisał:

> [...]

tzn. ze standardowego linku z www banku? ja nadal czekam bo w gruponie bylo napisane takie zdanie (cyt. z pamieci) ze link przyjdzie osobnym mejlem.

Na stronie było napisane:
=========================Aby zrealizować groupon, należy w
tym czasie wypełnić wniosek
internetowy o założenie konta
Inteligo - link do wniosku zostanie
przesłany na adres e-mail po
zakupie grouponu
=========================
W przesłanym pdfie jest inny link:
http://gr.pn/inteligo-konto - z niego skorzystałem.

pzdrwm
luc

Data: 2012-12-19 06:11:44
Autor: luc
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 07:28:33 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media/12426726

Dostał ktoś tytułowy bonus? Czas mają do 22ego, ale może (jak ING) wyślą szybciej?

pzdrwm
luc

Data: 2012-12-19 15:41:22
Autor: kowtow
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
Dostał ktoś tytułowy bonus? Czas mają do 22ego, ale może (jak ING) wyślą szybciej?

Nie dostalem

Data: 2012-12-20 00:12:49
Autor: luc
W dniu środa, 19 grudnia 2012 15:41:22 UTC+1 użytkownik kowtow napisał:
Dostał ktoś tytułowy bonus? Czas mają do 22ego, ale może (jak ING) wyślą szybciej?

Nie dostalem

Przyszło:

KOREKTA - UZNANIE
WYPŁATA PREMII Z INTELIGO DATA WALUTY: 2012-12-20

pzdrwm
luc

Data: 2015-01-14 13:47:57
Autor: jakdorobic.com
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
Inteligo powraca tym razem z premią 50 zł. W dodatku oprócz obrotu kartą 200 zł nalezy wydać poprzez IKO 10 zł. Pozdrawiam, jakdorobic.com

Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo