Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo

Data: 2012-11-05 19:42:16
Autor: Ra
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
W dniu 2012-11-05 07:28, Piotr Hołda pisze:
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media/12426726

a oprócz łatwego sprawdzenia biku to konto ma jakieś zalety nad innymi ?

Data: 2012-11-05 10:58:08
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 19:44:57 UTC+1 użytkownik Ra napisał:
a oprócz łatwego sprawdzenia biku to konto ma jakieś zalety nad innymi ?

Kiedyś miałem tam konto. Serwis transakcyjny był całkiem przyjemny. Mogę odstąpić dwa kupony (oczywiście za free) bo zarezerwowałem nie czytając dokładnie regulaminu :)

Data: 2012-11-05 21:40:54
Autor: xbartx
Dnia Mon, 05 Nov 2012 10:58:08 -0800, Piotr Hołda napisał(a):

Kiedyś miałem tam konto. Serwis transakcyjny był całkiem przyjemny. Mogę
odstąpić dwa kupony (oczywiście za free) bo zarezerwowałem nie czytając
dokładnie regulaminu :)

Jeżeli można to poproszę jeden bo znajoma nie zdążyła tak się w regulaminie zaczytała ;)

--
xbartx

Data: 2012-11-05 14:07:28
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 22:40:54 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
> [...]

> dokładnie regulaminu :)

Jeżeli można to poproszę jeden bo znajoma nie zdążyła tak się w regulaminie zaczytała ;)

Już się rozeszły.

Data: 2012-11-06 09:00:51
Autor: MS
W dniu 2012-11-05 23:07, Piotr Hołda pisze:
[...]

Ja mogę jeszcze poratować co do premii 100zł- pisać na wajper4987[at]gmail com

Data: 2012-11-06 00:35:09
Autor: assembea
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
To może jeszcze ktoś ma zbędny kupon i mógłby odstąpić? Jeśli tak, to proszę o kontakt na jotkrys1[małpa]gmail.com. To może rzadkość wśród grupowiczów, ale nigdy nie miałem konta w żadnym PKO - czas to zmienić. :)

Data: 2012-11-06 00:46:14
Autor: luc
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
ATSD - link w kuponie jest taki jakiś prosty... Było gdzieś na stronie Inteligo miejsce na wpisanie kodu z Groupona? Bo ja nie zauważyłem...

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-06 00:46:34
Autor: assembea
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 09:10:08 UTC+1 użytkownik MS napisał:

Ja mogďż˝ jeszcze poratowaďż˝ co do premii 100zďż˝- pisaďż˝ na wajper4987[at]gmail com

Delivery to the following recipient failed permanently:

     wajper4987@gmail.com

Technical details of permanent failure:
The email account that you tried to reach does not exist.

Data: 2012-11-07 08:10:23
Autor: MS
W dniu 2012-11-06 09:46, assembea pisze:
[...]

Sierota ze mnie mail to wajper4876@gmail.com
Jak by kogoś interesowało 100zł za założenie konta pisać

Data: 2012-11-05 22:44:47
Autor: maleczki
> [...]

> dokładnie regulaminu :)

Jeżeli można to poproszę jeden bo znajoma nie zdążyła tak się w regulaminie zaczytała ;)

Wyślij mi meila a cię uszczęśliwię.

Data: 2012-11-05 22:47:59
Autor: maleczki
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 07:44:47 UTC+1 użytkownik male...@o2.pl napisał:

Wyślij mi meila a cię uszczęśliwię.

maleczkiWYTNIJTO@COBYWYSŁAĆMIMEILAo2.pl
Nie miałem innego pomysłu z rana:)

Data: 2012-11-06 01:10:48
Autor: maleczki
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 07:44:47 UTC+1 użytkownik male...@o2.pl napisał:

Wyślij mi meila a cię uszczęśliwię.

xbartx niestety nie aktualne :(

Data: 2012-11-05 12:15:48
Autor: www2
On 5 Lis, 19:44, Ra <r...@niema.gazeta.pl> wrote:
W dniu 2012-11-05 07:28, Piotr Hołda pisze:>http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media/12426726

a oprócz łatwego sprawdzenia biku to konto ma jakieś zalety nad innymi ?

po zastrzezeniu karty debetowej - placowki pko bp stanowia darmowy
wplatomat w kasie placowki, a utrzymanie konta i przelewy darmowe

Data: 2012-11-11 23:54:13
Autor: Grzexs
[...]

A jak się dysponuję kartą PKOBP (niekoniecznie własną), to nawet można wpłacać w niektórych bankomatach PKOBP. Ale z kopertą.

--
Grzexs

Data: 2012-11-12 01:16:46
Autor: Animka
W dniu 2012-11-11 23:54, Grzexs pisze:
[...]

Nie wiem jak to wkrótce będzie z bankomatami, szczególnie Euronet. Mają pobierać od nas opłaty za korzystanie z bankomatów albo je podwyższyć, bo im ciągle mało i mało.

--
animka

Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo