Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo

Data: 2012-11-06 02:36:53
Autor: k.marek32
Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 07:28:33 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media/12426726

czy link do wniosku o konto przychodzi w osobnym mejlu, czy tez trzeba kliknac cos z kuponu? podpowie ktos?

Data: 2012-11-06 02:41:15
Autor: luc
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 11:36:53 UTC+1 użytkownik k.ma...@gmail.com napisał:
> [...]

czy link do wniosku o konto przychodzi w osobnym mejlu, czy tez trzeba kliknac cos z kuponu? podpowie ktos?

Link w kuponie był nieklikalny, więc przekleiłem go do przeglądarki..
Za to niepokoi mnie lekko fakt, że nigdzie nie wpisywało się kodu kuponu...

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-06 04:05:17
Autor: k.marek32
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 11:41:15 UTC+1 użytkownik luc napisał:

Link w kuponie był nieklikalny, więc przekleiłem go do przeglądarki.

Za to niepokoi mnie lekko fakt, że nigdzie nie wpisywało się kodu kuponu...

pzdrwm

luc

czy korzystales przy skladaniu wniosku z tego linku:

https://inteligo.pl/wniosek/konto

tzn. ze standardowego linku z www banku? ja nadal czekam bo w gruponie bylo napisane takie zdanie (cyt. z pamieci) ze link przyjdzie osobnym mejlem.

Data: 2012-11-06 05:29:21
Autor: luc
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 13:05:18 UTC+1 użytkownik k.ma...@gmail.com napisał:

> [...]

tzn. ze standardowego linku z www banku? ja nadal czekam bo w gruponie bylo napisane takie zdanie (cyt. z pamieci) ze link przyjdzie osobnym mejlem.

Na stronie było napisane:
=========================Aby zrealizować groupon, należy w
tym czasie wypełnić wniosek
internetowy o założenie konta
Inteligo - link do wniosku zostanie
przesłany na adres e-mail po
zakupie grouponu
W przesłanym pdfie jest inny link:
http://gr.pn/inteligo-konto - z niego skorzystałem.

pzdrwm
luc

Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo