Premia Alior

Data: 2010-08-03 15:19:00
Autor: ToRo999
Premia Alior
Ktoś dostał już w tym miesiącu premie 50zł aliorową? W zeszłym
dostałem 02.07 a w tym miesiącu coś się spóżniają.

Data: 2010-08-03 15:25:39
Autor: Bungiel
Premia Alior
On Aug 4, 12:19 am, ToRo999 <toro9...@gmail.com> wrote:
Ktoś dostał już w tym miesiącu premie 50zł aliorową? W zeszłym
dostałem 02.07 a w tym miesiącu coś się spóżniają.

Tak na marginesie, ona jest od salda miesięcznego >= 9k czy > 9k?
Bo wydaje mi się, że w różnych miejscach serwisu używają >= i >
zamiennie

Data: 2010-08-03 16:23:29
Autor: ToRo999
Premia Alior
Chyba chodzi nam o inna premie. Ja mam na myśli tą z 10000
przywilejów. Wystarczy mieć odpowiedni wpływ co miesiąc do owej premi.

Data: 2010-08-04 12:08:14
Autor: Animka
Premia Alior
W dniu 2010-08-04 00:19, ToRo999 pisze:
Ktoś dostał już w tym miesiącu premie 50zł aliorową? W zeszłym
dostałem 02.07 a w tym miesiącu coś się spóżniają.

Ja dostałam w tamtym miesiącu pierwszy raz i chyba ostatni raz.
Promocja podobno się zakończyła, nie można już zapraszać, namawiać ludzi na założenie konta w Aliorze.

--
animka

Data: 2010-08-04 13:36:57
Autor: Borys Pogoreło
Premia Alior
Dnia Wed, 04 Aug 2010 12:08:14 +0200, Animka napisał(a):

Ja dostałam w tamtym miesiącu pierwszy raz i chyba ostatni raz.
Promocja podobno się zakończyła, nie można już zapraszać, namawiać ludzi na założenie konta w Aliorze.

 Animka, idź stąd, bo ludzi osłabiasz.

 Jak zwykle nie wiesz o czym piszesz.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-08-04 11:44:45
Autor: Olgierd
Premia Alior
Dnia Wed, 04 Aug 2010 13:36:57 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

[...]

Ale jak cudownie się to czyta!

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

Data: 2010-08-04 18:52:25
Autor: Damian Niusy
Premia Alior

Też jeszcze nie dostałem, ale na stronie
https://przywileje.aliorbank.pl jest cos takiego:
informacja o premii bedzie dostepna do 10-go dnia tego miesiąca

Data: 2010-08-04 20:08:36
Autor: neoniusz
Premia Alior
Użytkownik "Damian Niusy" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i3c5s3$dq9$1news.onet.pl...

Też jeszcze nie dostałem, ale na stronie
https://przywileje.aliorbank.pl jest cos takiego:
informacja o premii bedzie dostepna do 10-go dnia tego miesiąca

A u mnie, przewaznie drugiego dnia miesiaca, pojawia sie tekst:
"Gratulujemy! Premia zostala przyznana i powinna pojawic sie na Twoim koncie do 10-go dnia tego miesiaca". Za sierpien tez juz jest.

Data: 2010-08-04 20:22:06
Autor: Damian Niusy
Premia Alior

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości
[...]

Miesiąc temu też tak miałem a teraz nie :( Przelew za lipiec był
już  na koncie 1.07, jedynie w tym miesiącu z karty nie korzystałem ale
chyba w regulaminie nic nie ma ze trzeba aktywnie korzystać z
karty aby była premia.

Damian

Data: 2010-08-04 12:45:56
Autor: ToRo999
Premia Alior
No mam nadzieje ze do 10 przeleją.

Wydaje mi się, że nie trzeba robić żadnych transakcji kartą,
przynajmiej w lipcu nie miałem bo zastrzegłem karte miesiąc wcześniej
a jednak 50zl przelali.

Pozostaje czekać.

Data: 2010-08-09 14:16:16
Autor: Damian Niusy