Premia Alior

Data: 2010-08-04 12:08:14
Autor: Animka
Premia Alior
W dniu 2010-08-04 00:19, ToRo999 pisze:
Ktoś dostał już w tym miesiącu premie 50zł aliorową? W zeszłym
dostałem 02.07 a w tym miesiącu coś się spóżniają.

Ja dostałam w tamtym miesiącu pierwszy raz i chyba ostatni raz.
Promocja podobno się zakończyła, nie można już zapraszać, namawiać ludzi na założenie konta w Aliorze.

--
animka

Data: 2010-08-04 13:36:57
Autor: Borys Pogoreło
Premia Alior
Dnia Wed, 04 Aug 2010 12:08:14 +0200, Animka napisał(a):

Ja dostałam w tamtym miesiącu pierwszy raz i chyba ostatni raz.
Promocja podobno się zakończyła, nie można już zapraszać, namawiać ludzi na założenie konta w Aliorze.

 Animka, idź stąd, bo ludzi osłabiasz.

 Jak zwykle nie wiesz o czym piszesz.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-08-04 11:44:45
Autor: Olgierd
Premia Alior
Dnia Wed, 04 Aug 2010 13:36:57 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

[...]

Ale jak cudownie się to czyta!

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/