Premia Alior cd...

Data: 2010-08-05 16:47:37
Autor: ToRo999
Premia Alior cd...
Alior chyba zauważył, że promocja 10000 przywilejów odbija im się na
kieszeni i zniżyli swoją kulture bankowości...

W poprzednim miesiącu przelałem tak pieniążki:

18.06.2010
Nadawca: moje imie i nazwisko
Odbiorca: moje imie i nazwisko
Wyplata
2 010,00 PLN

Premie otrzymałem:

02-07-2010
Nadawca: Alior Bank
Odbiorca: moje imie i nazwisko
10 000 Przywilej?w - premia
50,00 PLN

W tym miesiacu poszedł przelew bez "y":

17.07.2010
Nadawca: moje imie i nazwisko
Odbiorca: moje imie i nazwisko
Wplata
2 010,00 PLN

Jak się dowiedziałem nie było wpływu wynagrodzenia za lipiec na moje
konto. Przelewy z tego samego banku, różnią się tylko o tytuł
"wyplata" vs "wplata". Byłem przekonany, że wystarczy mieć wpływ o
odpowiedniej kwocie a nie odpowiednim tytule... Także dla mnie już po
promocji, a zaprosiłem 4 osoby. Zamykam konto jak tylko będę mógł..

Alior - niższa kultura bankowości....

Data: 2010-08-06 09:09:10
Autor: Michal
Premia Alior cd...
W dniu 06.08.2010 01:47, ToRo999 pisze:

"wyplata" vs "wplata". Byłem przekonany, że wystarczy mieć wpływ o
odpowiedniej kwocie a nie odpowiednim tytule... Także dla mnie już po
promocji, a zaprosiłem 4 osoby. Zamykam konto jak tylko będę mógł.

A było przeczytać regulamin- z kontekstu wnioskuje że to żadna "wypłata" nie była tylko własne przelewy, więc i tak Ci poszli "na rękę" dając 50zł.
Przyznaj szczerze, że jakbyś faktycznie tam przelewał wynagrodzenie od pracodawcy to problemu by nie było i promocje mógłbyś "dociągnąć" do końca. Chyba, że przelewaleś z własnego firmowego- no to było pilnować tytułów wpłat.

Michał

Data: 2010-08-06 02:04:36
Autor: ToRo999
Premia Alior cd...
On 6 Sie, 09:09, Michal <nos...@nospam.org> wrote:
> [...]

pracodawcy to problemu by nie było i promocje mógłbyś "dociągnąć" do
końca. Chyba, że przelewaleś z własnego firmowego- no to było pilnować

Odkryłeś Amerykę na nowo.

Data: 2010-08-06 11:53:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Premia Alior cd...

"ToRo999" dbf409c6-a649-4bc2-a7ef-8cea78607f66@j8g2000yqd.googlegroups.com

: Alior - niższa kultura bankowości....

Ja bym wpisywał 'y' i cieszyłbym się. :)
A cała masa ludzka ;) płaci po 50 złotych
miesięcznie (lub nawet więcej) za obsługę
i cieszy się. :)

Data: 2010-08-08 12:58:15
Autor: neoniusz
Premia Alior cd...
Użytkownik "ToRo999" <toro999x@gmail.com> napisał w wiadomości news:dbf409c6-a649-4bc2-a7ef-8cea78607f66j8g2000yqd.googlegroups.com...
Alior chyba zauważył, że promocja 10000 przywilejów odbija im się na
kieszeni i zniżyli swoją kulture bankowości...

Ten bank (Alior Bank) to jest jakas KPINA.
2 albo 3 dni temu sprawdzilem i byl napis za sierpien "Gratulujemy! Premia zostala przyznana i powinna pojawic sie na Twoim koncie
do 10-go dnia tego miesiaca".
Teraz wchodze a tam tekst: "Nie odnotowalismy wplywu wynagrodzenia na twoje konto w poprzednim miesiacu". "Wszystkie przysługujące Tobie premie zostały już przyznane. Dziękujemy za udział w promocji i zachęcamy do korzystania z innych naszych produktów."
Oczywiscie wynagrodzenie wplynelo w lipcu, takie samo jak w czerwcu. Co za banda debili.

Data: 2010-08-08 14:18:02
Autor: Damian Niusy
Premia Alior cd...

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:i3m2kj$j6j$1news.onet.pl...
[...]

Poczekaj do 10 i składaj reklamacje.
U mnie na szczęście ciągle jest wpis "Gratulujemy! Premia
została przyznana ...." ale kasy jeszce ni ma :(

Data: 2010-08-08 16:14:52
Autor: Animka
Premia Alior cd...
W dniu 2010-08-08 12:58, neoniusz pisze:
Użytkownik "ToRo999"<toro999x@gmail.com>  napisał w wiadomości
Alior chyba zauważył, że promocja 10000 przywilejów odbija im się na
kieszeni i zniżyli swoją kulture bankowości...

A teraz dają po 100 zł tym z Faceboka :D

Ten bank (Alior Bank) to jest jakas KPINA.
2 albo 3 dni temu sprawdzilem i byl napis za sierpien "Gratulujemy! Premia
zostala przyznana i powinna pojawic sie na Twoim koncie
do 10-go dnia tego miesiaca".

Ja nie mam takiego napisu.
Pierwszy wpływ na konto był pod koniec czerwca. Premię dostałam w lipcu. Drugi wpływ na konto był pod koniec lipca, premii jeszcze nie ma.
Przy okazji na infolinii o to zapytałam i powiedziano, że Alior ma czas do 10-go i napewno premie otrzymam.

[...]

Zadzwoń na infolinię i się upomnij. Albo napisz ze strony internetowej Aliora (podaj też swój Nr.Klienta).

--
animka

Data: 2010-08-08 17:57:37
Autor: neoniusz
Premia Alior cd...
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:i3me55$26k$1node1.news.atman.pl...
Ja nie mam takiego napisu.

Pewnie masz, sprawdz sobie na:
https://przywileje.aliorbank.pl/

Przy okazji na infolinii o to zapytałam i powiedziano, że Alior ma czas do 10-go i napewno premie otrzymam.

Ja tez dzwonilem i dowiedzialem sie, ze reklamacje mozna skladac dopiero po 10-tym ;)

Data: 2010-08-09 00:30:04
Autor: Animka
Premia Alior cd...
W dniu 2010-08-08 17:57, neoniusz pisze:
Użytkownik "Animka"<animka@to.nieja.wp.pl>  napisał w wiadomości
Ja nie mam takiego napisu.

Pewnie masz, sprawdz sobie na:
https://przywileje.aliorbank.pl/

Myślałam, że na mojej stronie, po zalogowaniu.
To już czytałam zanim konto założyłam:
Jeśli zarejestrujesz się w akcji, założysz konto osobiste w Alior Banku, dokonasz transakcji kartą debetową wydaną do konta i będziesz przekazywać na to konto swoje wynagrodzenie, przez 4 miesiące będziemy wypłacać Ci premie w wysokości 50 zł miesięcznie!

No to poczekajmy :-)

--
animka

Data: 2010-08-09 11:51:39
Autor: neoniusz
Premia Alior cd...
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:i3nb5k$5ma$1node1.news.atman.pl...
[...]

I jak sie tutaj na tej stronie zalogujesz (w prawym gornym rogu wpisujesz e-mail i haslo) to ci pokaze czy dostajesz bonusy i ile osob z poleconych spelnilo warunki promocji ;)

Data: 2010-08-09 14:54:35
Autor: Animka
Premia Alior cd...
W dniu 2010-08-09 11:51, neoniusz pisze:

I jak sie tutaj na tej stronie zalogujesz (w prawym gornym rogu wpisujesz
e-mail i haslo) to ci pokaze czy dostajesz bonusy i ile osob z poleconych
spelnilo warunki promocji ;)

Ok, później sprawdzę.

Ps.Dzisiaj mi już wpłyneło to 50 zł na konto

--
animka

Data: 2010-08-09 15:01:45
Autor: Animka
Premia Alior cd...
W dniu 2010-08-09 14:54, Animka pisze:
[...]

Edit:
W prawym górnym rogu to ja mam Language, niżej Wyloguj.
Nic tam nie ma na temat premii i ilości poleconych osób.
Podaj linka gdzie to jest.

--
animka

Premia Alior cd...