Premia Alior cd...

Data: 2010-08-06 09:09:10
Autor: Michal
Premia Alior cd...
W dniu 06.08.2010 01:47, ToRo999 pisze:

"wyplata" vs "wplata". Byłem przekonany, że wystarczy mieć wpływ o
odpowiedniej kwocie a nie odpowiednim tytule... Także dla mnie już po
promocji, a zaprosiłem 4 osoby. Zamykam konto jak tylko będę mógł.

A było przeczytać regulamin- z kontekstu wnioskuje że to żadna "wypłata" nie była tylko własne przelewy, więc i tak Ci poszli "na rękę" dając 50zł.
Przyznaj szczerze, że jakbyś faktycznie tam przelewał wynagrodzenie od pracodawcy to problemu by nie było i promocje mógłbyś "dociągnąć" do końca. Chyba, że przelewaleś z własnego firmowego- no to było pilnować tytułów wpłat.

Michał

Data: 2010-08-06 02:04:36
Autor: ToRo999
Premia Alior cd...
On 6 Sie, 09:09, Michal <nos...@nospam.org> wrote:
> [...]

pracodawcy to problemu by nie było i promocje mógłbyś "dociągnąć" do
końca. Chyba, że przelewaleś z własnego firmowego- no to było pilnować

Odkryłeś Amerykę na nowo.

Premia Alior cd...