Premia uznaniowa

Data: 2010-08-30 20:39:26
Autor: Krzysztof
Premia uznaniowa
"Piotr" <piotrb@kki.net.pl> napisał

Niestety nie dowiedziałem się dlaczego bo ten mój pożalsięboże szef jest od dziś na urlopie. Chyba specjalnie...

Z czystej ciekawości - dlaczego zamiast utyskiwać na swojego pożalsięboże szefa nie zmienisz go na jakiegoś normalnego?

Ja wiem że premia uznaniowa jest uznaniowa, ale powiedzcie mi czy mogę zażyczyć sobie pisemnego uzasadnienia jej nieprzyznania?

A na jakich zasadach miałeś ją przyznawaną wcześniej?

Wiem, wiem, zażyczyć to se mogę, ale czy jest możliwość żebym coś takiego dostał na piśmie? Ma taki obowiązek?

Nie ma.

K.

Data: 2010-08-31 16:16:01
Autor: Piotr
Premia uznaniowa
[...]

Bo jest tak że mam blisko, robota jest fajna (mimo wszystko) ludzi znam od lat itd, itd... A szef nastał stosunkowo niedawno.

Ja wiem że premia uznaniowa jest uznaniowa, ale powiedzcie mi czy mogę zażyczyć sobie pisemnego uzasadnienia jej nieprzyznania?

A na jakich zasadach miałeś ją przyznawaną wcześniej?

A na takich: temu państwu premię 100%, tym 95% a reszta 80%.

Wiem, wiem, zażyczyć to se mogę, ale czy jest możliwość żebym coś takiego dostał na piśmie? Ma taki obowiązek?

Nie ma.

Z większości wypowiedzi tak wynika... niedobrze kuźwa.

Pozdrawiam
Piotr

Premia uznaniowa