Premia uznaniowa

Data: 2010-08-31 15:36:04
Autor: P.H.
Premia uznaniowa

Użytkownik "Piotr" <piotrb@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5gr39$qpd$1mx1.internetia.pl...
Witam
Ciąg dalszy niedawnego wątku o telefonach w czasie urlopu.
Urlop mi się skończył, dziś pierwszy dzień w robocie (masakra...) i dowiedziałem się, że mam obciętą premię uznaniową. Niestety nie dowiedziałem się dlaczego bo ten mój pożalsięboże szef jest od dziś na urlopie.

wiesz co... zmień pracę! a najlepiej załóż swoją firmę.

Data: 2010-08-31 20:54:29
Autor: rAzor
Premia uznaniowa
Darz bór! Użytkownik... he he - P.H. raczył napisać:

[...]

Kiedy idziesz do prawnika, to takiej durnowatej odpowiedzi oczekujesz?
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-31 21:12:49
Autor: Krzysztof
Premia uznaniowa

Użytkownik "rAzor" <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com> napisał w wiadomości news:i5jj52$35n$1news.onet.pl...
[...]

Jeśli porada ma być za darmo, to czemu nie? :)

K.

Data: 2010-08-31 21:48:33
Autor: rAzor
Premia uznaniowa
Darz bór! Użytkownik... he he - Krzysztof raczył napisać:

[...]

Niedługo nie będzie po co zaglądac na tę grupę, jeśli zaakceptuje się takich głupio-mądrych komentatorów z ostaniej ławki.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-31 22:06:28
Autor: Krzysztof
Premia uznaniowa
"rAzor" <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com> napisał w wiadomości news:i5jmae$c5q$5news.onet.pl...

Niedługo nie będzie po co zaglądac na tę grupę, jeśli zaakceptuje się takich głupio-mądrych komentatorów z ostaniej ławki.

Grupy dyskusyjne jak sama nazwa wskazuje służą dyskusjom, a nie udzielaniu rad, więc ...
A tamten komentarz to całkiem, całkiem na miejscu był.

K.

Premia uznaniowa