Premia w BZWBK

Data: 2018-06-23 13:09:00
Autor: Dawid Rutkowski
Premia w BZWBK
W dniu sobota, 23 czerwca 2018 22:01:56 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
Którego dnia BZWBK daje gifta za wpływ wynagrodzenia od pracodawcy ?
Poszło w maju i czerwcu, ale coś nie widzę premii na wyciągu ...

A wszystkie warunki spełniłeś?
Np. że wcześniej nie wpływało albo że masz debetówkę?
ZTCP to dopiero pod koniec następnego miesiąca dawali, ale to było w innej promo z wynagrodzeniem (dali się nabrać na ping-pong z tytułem "wynagrodzenie" ;).

Data: 2018-06-24 01:28:17
Autor: Waldek
Premia w BZWBK
[...]

IMO - Tak
- poczekam do końca miesiąca i się upomnę
najwyżej będę stratny te 3 zeta za debetówkę :/

Data: 2018-06-24 09:55:22
Autor: Dawid Rutkowski
Premia w BZWBK
Nie chciało Ci się nawet 5 razy machnąć? ;>
Ale przypomniałem sobie, że o jedną premię - a sporo było tych promo na przełomie roku, teraz przystopowali - albo są tak nieżyciowe jak ta, o której piszesz - więc rozważam zamknięcie kont, mając na uwadze łyknięcie przez żabę db w nowym roku - a na numerach rachunków z db zaleźy mi na tyle, by nie ryzykować sprawdzania, jak sobie żaba - czy też wtedy już kupa - poradzi z podwójnymi kontami - musiałem sie upomnieć w formie reklamacji. Dali, plus jeszcze nagrodę dodatkową (teraz warto, bo dają lepsze, na jesieni rebranding, więc pozbywają się gadżetów z logo żabowym, ostatnio dostałem "prawdziwego" parkera), ale nie chcieli się przyznać, czy bez reklamacji bym dostał.

Data: 2018-06-26 23:32:55
Autor: Waldek
Premia w BZWBK
Nie chciało Ci się nawet 5 razy machnąć? ;>

Oj machnąłem 5x debetówką ...
ba, nawet pozwoliłem potargać lasce w płacach przysłany druk
dyspozycji przelewu pensji do BZWBK ... nie wiem po kiego grzyba
tak w ogóle, ale pewnie im kazali to i wysłali :D

więc rozważam zamknięcie kont,

Miałem zamknąć pysk krokodylowi, bo mam konto premium z platyną
co wymaga do bezpłatności wpływu 10kzl, i co na dłuższą metę zaczęło być nudne... ale akurat wpadło takie luźne 10k i wrzuciłem na lokatę
piłkarską - 60dni/3,2%

Za to muszę się zmobilizować i pogrzebać w końcu rachunki u Rajfiego
wraz z ich kk-Gold która już dawno zeszła na psy, a była moją najlepszą
za czasów Polbanku i jeszcze z rok albo dwa ? po przejęciu.

Póki co zamierzam zostawić tylko kk Citka (frikową)
oraz kk ING co jeszcze nie wydała swoich wisienek...
Ta akurat nie jest zbyt kosztowna bo wznowienie tylko/aż 35PLN
- przy niespełnieniu warunków ;)

Gdyby faktycznie Krokodyl miał połknąć EB
.... to raczej nie będę z tego zadowolony :]

Pozdro

Data: 2018-06-27 03:18:01
Autor: Dawid Rutkowski
Premia w BZWBK
O, a co to za platyna w krokodylu?
Nic na stronie nie znalazłem, ani KK ani KD (a bywają takie, moja debetówka z lion's to jest niby mc platinum - ale poza napisem niczym się nie wyrożnia ;)
Na krokodyla uważaj, żeby nie dziabnął - 10k _wpływu_ zwalnia z opłaty, ale _saldo_ aktywów dopiero od 200k.

Data: 2018-06-27 21:00:20
Autor: Waldek
Premia w BZWBK
[...]

Tu podobnie - poza napisem platinum żadnych cudów
bezpłatne bankomaty + powiadomienia sms o ruchach na koncie
To zwykła debetówka - tylko ładnie zapakowana była jak pamiętam :D
Krokodyl ze świnką gra w pingponga od samego początku
- skórę z niego zdarłem, ale jeszcze nie dziabnął,   ;)

Data: 2018-06-29 12:08:52
Autor: Kris
Premia w BZWBK
W dniu niedziela, 24 czerwca 2018 18:55:23 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
 ostatnio dostałem "prawdziwego" parkera),

Wow- lepsze to niż pendrive w drewnianym pudełk którego tez kiedyś wyżebrałeś

ale nie chcieli się przyznać, czy bez reklamacji bym dostał.

MCDonalds hamburgery ponoć za darmo rozdaje jak poprosisz(znaczy klikniesz gdzie tam trzeba w aplikacji)- skorzystałes już?

Ps drużyna nasza z mistrzostw ponoć odpadła gadzetów z logo reperzentacji wszyscy będa się pozbywać- nie przegap okazji

Data: 2018-06-29 12:41:44
Autor: Dawid Rutkowski
Premia w BZWBK
W dniu piątek, 29 czerwca 2018 21:08:54 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
W dniu niedziela, 24 czerwca 2018 18:55:23 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
>  ostatnio dostałem "prawdziwego" parkera),

Wow- lepsze to niż pendrive w drewnianym pudełk którego tez kiedyś wyżebrałeś

Mocno zapadł Ci w pamięć. Jakbym już go nie oddał to bym Ci podarował.

> ale nie chcieli się przyznać, czy bez reklamacji bym dostał.

MCDonalds hamburgery ponoć za darmo rozdaje jak poprosisz(znaczy klikniesz gdzie tam trzeba w aplikacji)- skorzystałes już?

Nie chce mi to działać :(
Ake właśnie mam zamiar naciągnąć krokodyla na 250zł - a może i jeszcze następne 300zł, jak dołączymy żonę. Citek naciągnięty na kolejny telefon.
Ech, aż mi siebie żal ;>
A tu nie chodziło o parkera tylko o kasę za polecenie.

Ps drużyna nasza z mistrzostw ponoć odpadła gadzetów z logo reperzentacji wszyscy będa się pozbywać- nie przegap okazji

Nasze to marne - ale jakie muszą być niemieckie?

Data: 2018-06-29 12:50:41
Autor: Kris
Premia w BZWBK
W dniu piątek, 29 czerwca 2018 21:41:45 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

Mocno zapadł Ci w pamięć. Jakbym już go nie oddał to bym Ci podarował.
Bo tak sie wtedy zastanawiałem po co komu pudełko do pendriwa?
Na biurku ktos to stawia czy jakies inne durne pomysły? a moze na prezent komus?
Nasze to marne - ale jakie muszą być niemieckie?

Ciśnij z rana do Kauflanda- przecena gadżetów w narodowych kolorach, jakies kapelusze, gwizdki, opaski(pendriwów nie ma)
Coś tam Sobie dobierzesz. A po drodze darmową bułke w McDonalds dostaniesz(a moze i dwie jak zone zapiszesz);)

Data: 2018-06-29 13:38:46
Autor: Dawid Rutkowski
Premia w BZWBK
W dniu piątek, 29 czerwca 2018 21:50:43 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
Bo tak sie wtedy zastanawiałem po co komu pudełko do pendriwa?
Na biurku ktos to stawia czy jakies inne durne pomysły? a moze na prezent komus?

Prezent od banku dla kienta. A potem można do kominka wrzucić.

> Nasze to marne - ale jakie muszą być niemieckie?

Ciśnij z rana do Kauflanda- przecena gadżetów w narodowych kolorach, jakies kapelusze, gwizdki, opaski(pendriwów nie ma)

Przecież pisałem, że "naszych" nie chcę, bo tandeta. A niemieckie lepszej jakości, kapelusz na plażę chociażby.. Tylko że w PL nie sprzedają, nawet w kauflandzie czy lidlu. A przeceny pewnie większe, bo i lepsze, więc droższe, i więcej narobili i oczekiwania były większe...

Coś tam Sobie dobierzesz. A po drodze darmową bułke w McDonalds dostaniesz(a moze i dwie jak zone zapiszesz);)

Nieaktualne już niestety. Teraz jest tylko loteria.
Zarzuciłbyś coś naprawdę fajnego.

Data: 2018-07-01 01:00:18
Autor: Waldek
Premia w BZWBK
Jednak dali premie -  ostatniego dnia roboczego miesiąca :D

Pozdro

Data: 2018-07-03 00:45:29
Autor: Heniek
Premia w BZWBK
W dniu niedziela, 1 lipca 2018 01:00:18 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
Jednak dali premie -  ostatniego dnia roboczego miesiąca :D

Pozdro

Po ilu przelewach wynagrodzenia dostałeś?
2 czy 3?

Heniek

Premia w BZWBK