Premia z BGŻ dla spóźnionego wyjadacza

Data: 2013-03-12 19:37:47
Autor: sunwick
Premia z BGŻ dla spóźnionego wyjadacza
tez sie dlugo wzbranialem :) a jednak juz pol roku mam orzechy :D
wciaz reklamuja to wiewiorki wiec pewnie jeszcze jakis czas bedzie ok

przelew wynagrodzenia musi byc na konto jednakze orzechy wpadaja od
najwyzszego przelewu na konto :D

Data: 2013-03-13 08:16:16
Autor: pawlin
Premia z BGŝ dla spóźnionego wyjadacz a
W dniu 2013-03-12 19:37, sunwick pisze:
[...]

nie musi byc to przelew wynagrodzenia. wystarczy ze bedzie przelew 50zl z firmowego lub DG reszta z dowolnego innego konta indywidualnego.

Data: 2013-03-13 06:20:34
Autor: mietek
On Wednesday, March 13, 2013 8:16:16 AM UTC+1, pawlin wrote:
> [...]

nie musi byc to przelew wynagrodzenia. wystarczy ze bedzie przelew 50zl z firmowego lub DG reszta z dowolnego innego konta indywidualnego.

może być z właśnego biznesowego (DG) w innym banku (mBiznes)? Zaliczają?

Data: 2013-03-13 15:05:08
Autor: sas
W dniu 13.03.2013 o 14:20 mietek <blackall@wp.pl> pisze:

może być z właśnego biznesowego (DG) w innym banku (mBiznes)? Zaliczają?

tak, sprawdzone wielokrotnie.

[sas]

Data: 2013-03-13 23:17:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Premia z BGŻ dla spóźnionego wyjadacza

"mietek" 85a19a3f-bf8e-4841-b959-45ce5a1ab804@googlegroups.com

: może być z właśnego biznesowego (DG) w innym banku (mBiznes)? Zaliczają?

Zaliczają, ale w jakim celu tracić 1 złotówkę na przelew z mBanku?
Chyba, że masz te przelewy za free. Ja leje z Meritum, nie z mBanku.

Premia z BGŻ dla spóźnionego wyjadacza