Premier

Data: 2010-07-15 04:45:15
Autor: Pistacjusz
Premier
zaopatruje się w gacie u Paździocha na bazarku:
http://www.pardon.pl/artykul/11982/sexy_premier_opala_sie_prawie_nago_zobacz

Data: 2010-07-15 04:48:43
Autor: zbig
Premier
On 15 Lip, 13:45, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
zaopatruje się w gacie u Paździocha na bazarku:http://www.pardon.pl/artykul/11982/sexy_premier_opala_sie_prawie_nago...

Jak na 53-latka ma całkiem dobrą sylwetkę. Zazdrościsz mu? A może
wrzucisz tu jakieś foty Jarka Kaczyńskiego uprawiającego ćwiczenia,
pośmiejemy się.

Data: 2010-07-15 06:43:56
Autor: Pistacjusz
Premier
On 15 Lip, 13:48, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Jak na 53-latka ma całkiem dobrą sylwetkę. Zazdrościsz mu? A może
wrzucisz tu jakieś foty Jarka Kaczyńskiego uprawiającego ćwiczenia,

Zwróć uwagę na rozciągnięte gacie.
Co zaserwuje nam w kolejnej ustawce Tusk?
Dziurawe skarpetki, poplamioną jajkiem podkoszulkę, gile w nosie?

Data: 2010-07-15 15:45:55
Autor: PesTYcyD
Premier
W dniu 2010-07-15 15:43, Pistacjusz pisze:
Zwróć uwagę na rozciągnięte gacie.
Co zaserwuje nam w kolejnej ustawce Tusk?
Dziurawe skarpetki, poplamioną jajkiem podkoszulkę, gile w nosie?

A Tusk pozował do zdjęć czy został sfotografowany przez pisowskiego paparazzi, który dla 20zł zrobi wszystko nawet z ciągnięciem druta?

Data: 2010-07-15 07:01:59
Autor: Pistacjusz
Premier
On 15 Lip, 15:45, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
> [...]

A Tusk pozował do zdjęć czy został sfotografowany przez pisowskiego
paparazzi, który dla 20zł zrobi wszystko nawet z ciągnięciem druta?

Zmartwię cię bo paparazzi musiał być pełowski.
Nie ma takiej możliwości aby ochrona pozwoliła zrobić zdjęcia bez
zgody i wiedzy premiera.
Jaki premier taka ustawka.
A ile tam u was w peło płacą za robienie druta to naprawdę mnie nie
interesuje.

Data: 2010-07-15 09:43:34
Autor: zbig
Premier
On 15 Lip, 16:01, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:

> [...]

zgody i wiedzy premiera.
Jaki premier taka ustawka.
A ile tam u was w peło płacą za robienie druta to naprawdę mnie nie

Domek Tuska koło Kistowa jest tak połozony, że takie zdjęcie można bez
trudu zrobić z dużej odległości przy pomocy teleobiektywu. Jakosć tych
zdjęć zresztą o tym świadczy

Data: 2010-07-15 09:46:29
Autor: DJ MC Donald Musk
Premier
On 15 Lip, 18:43, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Domek Tuska koło Kistowa jest tak połozony, że takie zdjęcie można bez
trudu zrobić z dużej odległości przy pomocy teleobiektywu. Jakosć tych

jak mozna przez teleobiektyw to mozna i ze snajperki...
cos te nasze sluzby BORU slabe...
jeszcze kto nam Tuska odstrzeli jak bobra...

Data: 2010-07-15 16:04:51
Autor: PesTYcyD
Premier
W dniu 2010-07-15 16:01, Pistacjusz pisze:
[...]

A dlaczego Kaczyński tak się cieszył, że jego poddani spędzają wakacje w egzotycznych krajach?
http://religiapokoju.blox.pl/2010/07/Gejowska-seksturystyka-w-Tunezji.html
Może to wynik katolickiego wychowania?

Data: 2010-07-15 16:02:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Premier

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:a804a70f-9f8c-41d4-b47f-78bbfa56c729w30g2000yqw.googlegroups.com...
> [...]

Zwróć uwagę na rozciągnięte gacie.
Co zaserwuje nam w kolejnej ustawce Tusk?
Dziurawe skarpetki, poplamioną jajkiem podkoszulkę, gile w nosie?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pourywanie i powiązanie sznurowadła już przerabialiśmy.
Czy to nie był aby Jarkacz?

Data: 2010-07-15 08:02:13
Autor: Pistacjusz
Premier
On 15 Lip, 16:02, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:a804a70f-9f8c-41d4-b47f-78bbfa56c729w30g2000yqw.googlegroups.com...

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pourywanie i powiązanie sznurowadła już przerabialiśmy.

Nie, to był LK.
A sznurowadła nie były pourywane tylko rozwiązane co Marysia szybko
skorygowała.
Widzisz sznurowadła się czasami rozwiązują, nawet księciu Walii.
Trudno to nawet porównywać z  paradowaniem w rozciągniętych gaciach..
W niektórych krajach można za to nawet dostać mandat.

Data: 2010-07-15 18:04:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Premier

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:ab6072c0-3d85-> Zwróć uwagę na rozciągnięte gacie.
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie pierdziel, był to Jarkacz. Tu masz pierwszego, lepszego linka (2 sekundy szukania): http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Buty_J._Kaczy%C5%84skiego
Masz tu drugi: http://www.money.pl/archiwum/felieton/artykul/w;polsce;jest;dobrobyt;dlatego;panie;prezesie;kupimy;panu;sznurowki,121,0,170361.html

Data: 2010-07-15 18:29:22
Autor: !' heÂŽsk
Premier
On Thu, 15 Jul 2010 06:43:56 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]

Zwróć uwagę na rozciągnięte gacie.
Co zaserwuje nam w kolejnej ustawce Tusk?
Dziurawe skarpetki, poplamioną jajkiem podkoszulkę, gile w nosie?

 tusk nie jest od ustaw. od tego jest sejm.

--

 HeSk

Data: 2010-07-15 19:02:12
Autor: Jerzy Tabortowski
Premier
Co zaserwuje nam w kolejnej ustawce Tusk?

  tusk nie jest od ustaw. od tego jest sejm.

Czytaj ze zrozumieniem.

Data: 2010-07-15 19:52:24
Autor: the_foe
Premier
[...]

tego nie pobije:
http://img710.imageshack.us/f/takiebuty.jpg/
przypomne ze Autor tego zdjecia mial spore problemy w pracy (TVP)

--
the_foe

Data: 2010-07-15 13:50:29
Autor: PesTYcyD
Premier
W dniu 2010-07-15 13:45, Pistacjusz pisze:
zaopatruje się w gacie u Paździocha na bazarku:
http://www.pardon.pl/artykul/11982/sexy_premier_opala_sie_prawie_nago_zobacz

A co ma się opalać w puchówce z walonkami na nogach?

Data: 2010-07-15 14:02:50
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Premier
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:1d82ead5-59ac-46ee-9fb4-fc9cca02ffa4u26g2000yqu.googlegroups.com...
zaopatruje się w gacie u Paździocha na bazarku:
http://www.pardon.pl/artykul/11982/sexy_premier_opala_sie_prawie_nago_zobacz

Ja pierdziele
Co ty nie powiesz?
Prawie nago tak jak wiekszosc Polakow na plazach nad jeziorami i nad Baltykiem, poza tymi co calkiem nago sie opalaja w Rowach czy Chalupach.

I co to za sensacja?
Sensacja to by byla gdyby w barhcanowych majtach wyszedl do kolan i w podkoszulce marynarskiej w paski - tak jak pewnie ty i caly PiS+Samobrona+LPR macie zwyczaj sie opalac.

A sorki no tak Samoobrona to jeszcze w gumiokach na sloneczko wylazi
Tfu!

Data: 2010-07-15 18:11:55
Autor: u2
Premier
W dniu 2010-07-15 13:45, Pistacjusz pisze:
zaopatruje się w gacie u Paździocha na bazarku:
http://www.pardon.pl/artykul/11982/sexy_premier_opala_sie_prawie_nago_zobacz

No niestety udawanie, że gra w piłkę nożną nie pomaga na pokaźny
brzuszek połączoną z łysiną czołową.

Data: 2010-07-15 18:32:33
Autor: u2
Premier
W dniu 2010-07-15 18:11, u2 pisze:
[...]

Niemiecki cieć występuje tym razem w TVP2. I znowu straszy. Nie pomoże
puder, róż, kiedyś cieciu staryś już :)

Data: 2010-07-15 18:29:21
Autor: !' heÂŽsk
Premier
On Thu, 15 Jul 2010 04:45:15 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

zaopatruje się w gacie u Paździocha na bazarku:
http://www.pardon.pl/artykul/11982/sexy_premier_opala_sie_prawie_nago_zobacz

gdzie zaopatruje sie prezes pis? mamusia dzierga mu szorty?

--

 HeSk

Premier