Premier - Cimoszewicz, prezydent - Borowski....

Data: 2009-11-04 08:14:39
Autor: Tzva Adonai
Premier - Cimoszewicz, prezydent - Borowski....
Skład moich marzeń....

Data: 2009-11-04 08:19:33
Autor: J-23
Premier - Cimoszewicz, prezydent - Borowski....
On 4 Lis, 17:14, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Skład moich marzeń....

Wolalbym odwrotnie.
Cimoszko ma wieksze obycie na salonach.
Nie wiem tez, jak z angielskim u Borowskiego?
Pewnie posiada... , ale.

J-23 itede

Data: 2009-11-04 18:14:48
Autor: :he®sk:
Premier - Cimoszewicz, prezydent - Borowski....
On Wed, 4 Nov 2009 08:19:33 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

Wolalbym odwrotnie.
Cimoszko ma wieksze obycie na salonach.
Nie wiem tez, jak z angielskim u Borowskiego?

 no to wylazl z ciebie komuch ;o)))))))))))))))))))))))))))))))))

--

 HeSk

Data: 2009-11-04 10:12:02
Autor: J-23
On 4 Lis, 18:14, ":he®sk:" <globalne bigbred...@interia.pl> wrote:
On Wed, 4 Nov 2009 08:19:33 -0800 (PST), J-23 <khan...@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
> Pewnie posiada... , ale.

 no to wylazl z ciebie komuch ;o)))))))))))))))))))))))))))))))))

Wole byc komuchem, niz calowac zlote piersienie na dloniach
hierarchow.

J-23 itede

Data: 2009-11-04 18:31:01
Autor: jadrys
Premier - Cimoszewicz, prezydent - Borowski....
Tzva Adonai pisze:
Skład moich marzeń....

Prezydent Ikonowicz, premier Bugaj..

Data: 2009-11-05 08:48:14
Autor: jadrys
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hcsdog$arf$1news.onet.pl...
Tzva Adonai pisze:
Skład moich marzeń....
Prezydent Ikonowicz, premier Bugaj..

A kysz, idĽ precz populisto.

No cóż, pomarzyć zawsze można..

Data: 2009-11-04 19:47:37
Autor: Hans Kloss
Premier - Cimoszewicz, prezydent - Borowski....
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Sklad moich marzen....

.. i Tusk na trzeciego, jako pełnomocnik osadzonych do spraw kontaktów z
dyrektorem więzienia. To byłaby rzeczywi¶cie wspaniała ekipa ;)
J-23

Data: 2009-11-04 23:26:51
Autor: J-23
On 4 Lis, 20:47, "Hans Kloss" <necr0...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> napisał(a):

> Sklad moich marzen....

. i Tusk na trzeciego, jako pełnomocnik osadzonych do spraw kontaktów z
dyrektorem więzienia. To byłaby rzeczywi¶cie wspaniała ekipa ;)
J-23

W/w w pierdlu. Reszta Polski zamieniona na jeden wielki klasztor.
Wowczas moglbys "wcisnac" wiecej lekow immunosupresyjnych, na lupiez.
Ktorym latwo zainfekowac sie calujac tluste lapska hierachow.

J-23 itede

Premier - Cimoszewicz, prezydent - Borowski....