Premier Czech: nie będzie szczytu Grupy Wyszehradzkiej w Jerozolimie

Data: 2019-02-18 12:57:08
Autor: boukun
Premier Czech: nie będzie szczytu Grupy Wyszehradzkiej w Jerozolimie
Nie będzie szczytu Grupy Wyszehradzkiej w Jerozolimie. Taką informację przekazał premier Czech Andrej Babiš poprzez CTK AGENCY.

Spotkanie państw Grupy Wyszehradzkiej miało odbyć się w Izraelu w poniedziałek. Jednak zostało odwołane po tym, jak Polska wycofała się z uczestnictwa - podaje agencja informacyjna CTK, cytując premiera Czech Andreja Babisa.

Babis powiedział, że zamiast tego odbędą spotkania bilateralne. Jak donosi CTK, szczyt ma zostać przesunięty na drugą połowę tego roku.

- Słowa szefa MSZ Izraela są niedopuszczalne. Podjąłem decyzję o odwołaniu polskiej delegacji na szczyt V4 w Izraelu - oświadczył wcześniej premier Mateusz Morawiecki podczas spotkania z dziennikarzami.

Chodzi o słowa Israela Katza wypowiedziane na antenie informacyjnej stacji iTV24. Polityk przywołał m.in. słowa byłego premiera swojego kraju o tym, że "Polacy wyssali antysemityzm z mlekiem matki".

https://wiadomosci.wp.pl/premier-czech-nie-bedzie-szczytu-grupy-wyszehradzkiej-w-jerozolimie-6350804187269249a

Kita
22 min. temu

BARDZO DOBRZE. BRAWO CZESI. !!!

Pl
22 min. temu

I to mi się podoba.

Nick
22 min. temu

Bravo !!! o taką reakcję ze strony .... i takiej reakcji ze strony pozostałych członków V4 myślałam , mówiłam i bardzo oczekiwałam

rycho
3 min. temu

BRavo PIS tak trzymać.

edek
3 min. temu

CZESI pokazali że mają jaja!!!!
Szacunek!

Premier Czech: nie będzie szczytu Grupy Wyszehradzkiej w Jerozolimie