Premier Donald Tusk (PO) przegrał sromotnie debatę z "M jak Miłość" :-)

Data: 2009-05-19 15:16:01
Autor: awe
Premier Donald Tusk (PO) przegrał sromotnie debatę z "M jak Miłość" :-)
Ja ich rozumiem. Co prawda nie ogladalem zadnego programu w tym czasie choc moglem, to jednak nie mialem ochoty i zamiaru poswiecac chocby 5 minut na kiciarza Tuska. Co prawda przez 5 minut cos tam widzialem, a potem pozna noca cos po 2 w nocy ogladnalem wieksze fragmenty ktore tylko mnie utwierdzily ze ustawiany show Tuska to pierdu mierdu i znudzony oraz zameczony wylaczylem beznamietnie TV - bede glosowal na jedyna partie ktora dba o moje i innych Polakow interesy - czyli PiS.
Mam nadzieje ze Polacy nie dadza sie kolejny raz nabrac PO. Cudow nie ma i nie bedzie gdy waszym wodzem len z PO bedzie:-)
awe

Premier Donald Tusk (PO) przegrał sromotnie debatę z "M jak Miłość" :-)