Premier Ewa Kopacz (PO): Polskie dzieci będą chude!

Data: 2015-09-01 12:25:36
Autor: A. Filip
Premier Ewa Kopacz (PO): Polskie dzieci będą chude!
http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/ewa-kopacz-do-uczniow-zadbalam-o-zebyscie-nie-byli-grubaskami_671150.html
| „Zrobiłam coś, z czego pewnie nie wszyscy będą zadowoleni. Ale zadbałam o to,
| żebyście w poważnym wieku i dojrzałym wieku nie byli – mówiąc potocznie –
| grubaskami. Otóż wycofałam, dzięki mojej decyzji, niezdrowe jedzenie z waszych
| szkół. Nie będzie już coli, nie będzie czipsów.”

Ale czy premier Kopacz wprowadziła do menu zdrowy szczaw (Niesiołowskiego)?! :-)

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

Premier Ewa Kopacz (PO): Polskie dzieci będą chude!