Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"

Data: 2020-01-03 14:13:03
Autor: A. Filip
Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-napiecie-iran-usa/fakty/news-premier-iraku-zabicie-generala-sulejmaniego-uruchomi-wojne-n,nId,4241857
Premier Iraku: Zabicie generała Sulejmaniego uruchomi wojnę na świecie
; 3 stycznia (10:00) ;
Premier Iraku Adil Abd al-Mahdi nazwał zabicie irańskiego generała
Kasema Sulejmaniego i jednego z dowódców irackiej milicji Abu Mahdi
al-Muhandisa "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku". Według szef
irackiego rządu "uruchomi to niszczycielską wojnę w Iraku, regionie i
na świecie". [...]

A w Polsce USA "tylko" więzienie-katownie w Starych Kiejkutach odstawiły.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-03 06:30:15
Autor: Jacek Bialy
[...]

Tylko tak gada, bo się boi tych diabłów.  A w duchu się cieszy, że o jednego mniej.

JB

Data: 2020-01-03 16:16:11
Autor: u2
W dniu 03.01.2020 o 15:30, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

ten Mahdi to z "Pustyni i Puszczy" ?

Data: 2020-01-03 08:29:17
Autor: Jacek Bialy
Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"
   -- - ten Mahdi to z "Pustyni i Puszczy" ?

Z pustynnej paszczy... ;)

Data: 2020-01-04 05:49:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 3 stycznia 2020 15:30:16 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]
> na świecie". [...]

Tylko tak gada, bo się boi tych diabłów.  A w duchu się cieszy, że o jednego mniej.

Swoją drogą ciekawe nazwisko al-Muhandis. Nie spotkałem się, żeby ktoś w jakimś innym kraju miał nazwisko: Inżynierski albo coś koło tego.

Data: 2020-01-03 23:36:35
Autor: Lopfer
Premier
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+53ripccdkf-k135@wp.eu...

Zabicie generała Sulejmaniego

On zginął na wojnie.

Data: 2020-01-03 23:48:42
Autor: A. Filip
"Lopfer" <loikantro@werty.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości

Zabicie generała Sulejmaniego

On zginął na wojnie.

USA wypowiedziały wojnę Irakowi czy tylko Iranowi? Kiedy?
Jeśli to jest wojna to czy głównodowodzący wojsk USA jest równie
legalnym celem militarnego uderzenia (odwetowego)?

IMHO Ta sytuacja jest prosta tylko dla idiotów nie myślących
"trzy ruchy naprzód".  Jeszcze czasami miewam nadzieje że
USA przewodzą nieco bardziej inteligentni.

Może to _ryzyko_ opłacało się podjąć.  Tyle ryzyko jest tak czy siak.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-03 15:15:03
Autor: mrbluesky.pl
Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"
Data: 2020-01-04 01:06:35
Autor: A. Filip
Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"
mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
https://wiadomosci.onet.pl/politico/iran-po-zabojstwie-sulejmaniego-konflikt-regionalny-nie-do-unikniecia/6w7f959

Cały pic polega teraz na tym _na jaką skalę_ będą "konsekwencje".
"Śmiesznawe" konsekwencje są mało prawdopodobne IMHO.
Trump liczy że "dużych++" konsekwencji nie będzie, raczej ma rację ale
może się przeliczyć.  Wojnę _zacząć_ byle wódz idiota potrafi.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-03 16:44:11
Autor: Jacek Bialy
Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"
   -- - Cały pic polega teraz na tym _na jaką skalę_ będą "konsekwencje"

Na wojnie najgorsze konsekwencje są wtedy, gdy się nie reaguje na ataki wroga, a tak zachowywały się dotąd USA wobec rewolucji islamskiej w Iranie.

JB

Data: 2020-01-04 05:39:03
Autor: Jacek Bialy
Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"
    -- - Trump liczy że "dużych++" konsekwencji nie będzie,

Przyjął taktykę najlepszą z możliwych - eliminować przywódców.  Tak naprawdę nikt na Bliskim Wschodzie nie chce tych rewolucji i innych świętych wojen. Region jest bogaty, strategicznie położony, mógłby nieźle się rozwijać, gdyby nie ideolodzy, którzy uczą ich wzajemnych nienawiści: narodowych, religijnych, klasowych, rasowych i diabli jeszcze wiedzą jakich. Natomiast cel jest jeden - robić wieczny zamęt, żeby światowe ceny ropy i gazu utrzymywały się wiecznie na wysokich poziomach, co pozwoli przetrwać na wieki rosyjskiemu budżetowi oraz mumii Lenina przez ten budżet utrzymywanej w odpowiednich warunkach.
Dlatego emisariusze wojen i rewolucji pojawiają się wszędzie tam, gdzie tylko odkryto ropę i gaz. Najlepiej eliminować tych politruków za pomocą dronów lub innych zaawansowanych technik.. Jeśli młodzi uczniowie zobaczą, że szefa ukatrupili, to dadzą sobie spokój z dalszą wojną i poszukają innych nauczycieli.

JB

Data: 2020-01-04 14:44:35
Autor: A. Filip
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
    -- - Trump liczy że "dużych++" konsekwencji nie będzie,

Przyjął taktykę najlepszą z możliwych - eliminować przywódców.   [...]

_Przywódca USA_ wziął na siebie osobiście ryzyko odwetu?  Bohater :-)
"Wzajemności zasada najświętszą jest"

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-04 06:32:28
Autor: Jacek Bialy
[...]

Jakie to ma znaczenie?   Jest bardzo wielu ludzi, którzy chetnie pozbyliby się kogoś takiego jak prezydent Trump. Czy to jest powód, żeby nagle zacząć przejmować się jakimiś ajatollachami?  Niech lepiej tamci uważają, gdy tak grożą paluszkami do kamer, żeby ich groźby raczej się nie spełniały..

JB

Data: 2020-01-04 15:20:32
Autor: mrbluesky.pl
Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"
Data: 2020-01-04 17:34:05
Autor: Zenek Kapelinder
Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"
Tam będzie kolejna wojna obronna według scenariusza bokser biegacz, znaczy sie przypierdolic i uciekać. Tak będą działać Irańczycy. Atakując rafinerie pokazali że mają czym przypierdolic. Na taką strategię USA nie są przygotowane.. Chwilowo Irakijczycy zostali ostrzeżeni zeby dla własnego bezpieczeństwa nie zbliżali się do amerykańskich obiektów na odległość mniejsza niż kilometr. Prawdopodobnie wczorajsze ataki na amerykańską bazę i ambasade w Iraku mialy na celu sprawdzenie jak sa one zabezpieczone przed atakiem rakietowym.

Data: 2020-01-05 01:00:21
Autor: mrbluesky.pl
[...]
A z drugiej strony masz opcje odcinania glow hydrze. Myslisz ze hamerykancom braknie katiuszy i reaperow na odrostkow?

Data: 2020-01-05 05:27:27
Autor: Zenek Kapelinder
Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"
Wygral ktos ostatnio szybko i bezboleśnie z partyzantami? Niemcy mieli w Polsce i Jugosławii duża przewagę a do lasow i w góry bali się wchodzić. Rosjanie w Afganistanie przegrali, Amerykanie tez. Palestynczycy jeszcze nie wygrali chociaz nigdy nie przegrali i nie złożyli broni. Wietnam jest dobrym przykładem że partyzantka to potęga. Drony daje się zestrzelic. One latają na tyle nisko i wolno ze za radar wystarcza oczy a za broń przenosne rakiety. Wiele lat pol świata walczyło z państwem islamskim które miało armię na poziomie trzydziestu, czterdziestu tysiecy marnie uzbrojonych żołnierzy. Nie powinno się również zapominać komu na rękę jest tam wojna. Rosja zbilansowala budżet przy cenie ropy w okolicach 60$ za barylke. Jesli cena podskoczy na sto dolcow to jak by od swojego boga Boga najcudniejszy prezent dostali.

Data: 2020-01-05 05:52:57
Autor: Bruno Brunowski
Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"
Pisiorki, a co tu taki defetyzm panuje? Na wojnę nie chcecie jechać? Na wojnę którą wywołuje wasz wielki przyjaciel Donald Trump!?
Jak tak możecie? Jeszcze się obrazi i odpadnie nam ostatni nieobrażony sojusznik. I jak będziemy z kolan wstawać?

--
Bruno

Data: 2020-01-05 09:53:02
Autor: Jacek Bialy
Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"
   -- - Tak będą działać Irańczycy. Atakując rafinerie pokazali że mają czym przypierdolic (...)

Nu, Zenuś...   W obiekty cywilne to oni zawsze potrafili przypierdolić.  Usańce będą ich zabijać za pomocą dronów wielkości owada. Po co wysyłać wojska, po co w ogóle strzelać do ludzi, skoro można dowódcy nasrać do wojskowej manierki?

JB

Data: 2020-01-05 09:57:57
Autor: Zenek Kapelinder
Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"
Zenuś to dla kolegow chuju osrany.

Data: 2020-01-03 15:20:07
Autor: Jacek Bialy
Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"
    -- - USA wypowiedziały wojnę Irakowi czy tylko Iranowi?

Iran wypowiedział wojnę USA. Rewolucja Ajatollachów zaczęła się od zajęcia ambasady USA w Teheranie. Teraz ruszyli na Bagdad, więc trupy padają..

    -- - Kiedy?
Jeśli to jest wojna to czy głównodowodzący wojsk USA jest równie
legalnym celem militarnego uderzenia (odwetowego)?

Na wojnie każdy żołnierz jest celem i od nikogo łaski nie oczekuje.

JB

Data: 2020-01-04 16:24:45
Autor: japanizer
On Friday, January 3, 2020 at 10:13:05 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> na świecie". [...]

A w Polsce USA "tylko" więzienie-katownie w Starych Kiejkutach odstawiły.

https://img.wiocha.pl/images/1/2/1223f92a6d4ba7d3a7027f1178cc93f8.jpg

Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"