Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"

Data: 2020-01-03 06:30:15
Autor: Jacek Bialy
Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"
Premier Iraku: Zabicie generała Sulejmaniego uruchomi wojnę na świecie
; 3 stycznia (10:00) ;
Premier Iraku Adil Abd al-Mahdi nazwał zabicie irańskiego generała
Kasema Sulejmaniego i jednego z dowódców irackiej milicji Abu Mahdi
al-Muhandisa "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku". Według szef
irackiego rządu "uruchomi to niszczycielską wojnę w Iraku, regionie i
na świecie". [...]

Tylko tak gada, bo się boi tych diabłów.  A w duchu się cieszy, że o jednego mniej.

JB

Data: 2020-01-03 16:16:11
Autor: u2
W dniu 03.01.2020 o 15:30, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

ten Mahdi to z "Pustyni i Puszczy" ?

Data: 2020-01-03 08:29:17
Autor: Jacek Bialy
Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"
   -- - ten Mahdi to z "Pustyni i Puszczy" ?

Z pustynnej paszczy... ;)

Data: 2020-01-04 05:49:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 3 stycznia 2020 15:30:16 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]
> na świecie". [...]

Tylko tak gada, bo się boi tych diabłów.  A w duchu się cieszy, że o jednego mniej.

Swoją drogą ciekawe nazwisko al-Muhandis. Nie spotkałem się, żeby ktoś w jakimś innym kraju miał nazwisko: Inżynierski albo coś koło tego.

Premier Iraku: Zabicie gen. Sulejmaniego przez USA "kolosalnym pogwałceniem suwerenności Iraku"