Premier Litwy: Polacy podgrzewają atmosferę

Data: 2010-11-01 08:18:42
Autor: u2
Premier Litwy: Polacy podgrzewają atmosferę
... a dokładniej niejaki Radek S. wysoko podstawiony agent :

http://www.tvn24.pl/0,1679878,0,1,premier-litwy-polacy-podgrzewaja-atmosfere,wiadomosc.html

"- Niektórzy polscy politycy podgrzewają atmosferę dwustronnych
stosunków polsko-litewskich - powiedział w wywiadzie dla rozgłośni Żiniu
Radijas premier Litwy Andrius Kubilius. To reakcja na środową wypowiedź
polskiego ministra spraw zagranicznych Radosława Sikorskiego dla
Polskiego Radia, w której minister przypomniał, że mniejszość polska na
Litwie ma "od lat katalog niezałatwionych spraw"."

Data: 2010-11-01 08:38:50
Autor: pluton
Premier Litwy: Polacy podgrzewają atmosfer
.. a dokładniej niejaki Radek S. wysoko podstawiony agent :

To chyba jedyny ruch, który się udał Genialnemu Strategowi:
podrzucic agenta do przeciwnego obozu, na stanowisko ministra.

polskiego ministra spraw zagranicznych Radosława Sikorskiego dla
Polskiego Radia, w której minister przypomniał, że mniejszość polska na
Litwie ma "od lat katalog niezałatwionych spraw"."

Jak on smie zalatwiac jakies rzeczy dla Polakow na Litwie ???
Polacy na Litwie powinni wywozic gnój u Litewskich Panów,
a nie domagac sie jakiegos tam polskiego jezyka czy prawa do
glosowania.

Nullification

Data: 2010-11-01 08:40:32
Autor: u2
W dniu 2010-11-01 08:38, pluton pisze:
.. a dokładniej niejaki Radek S. wysoko podstawiony agent :

To chyba jedyny ruch, który się udał Genialnemu Strategowi:
podrzucic agenta do przeciwnego obozu, na stanowisko ministra.

Kiedy wyczuł, że PiS nie wygra kolejnych wyborów przerzucono go do PO.

Tam zajął się polityką miłości i mówi o dorzynaniu watah.

[...]

Problem w tym, że Radek S. niczego nie załatwił tylko jątrzy pod koniec
kadencji.

Czym on się zajmował przez te wszystkie lata urzędowania ? Tylko
wysługiwał się obcym panom lub zbijał bąki.

Data: 2010-11-01 09:08:10
Autor: pluton
> [...]

Kiedy wyczuł, że PiS nie wygra kolejnych wyborów przerzucono go do PO.

Tam zajął się polityką miłości i mówi o dorzynaniu watah.

Swietnie wyszkolony agent. Dzialania pozorujące i maskujące
na najwyzszym poziomie.

> [...]
> glosowania.

Problem w tym, że Radek S. niczego nie załatwił tylko jątrzy pod koniec

No przeciez mowie: Polacy do gnoju a Radek ma siedziec cicho.

Czym on się zajmował przez te wszystkie lata urzędowania ? Tylko
wysługiwał się obcym panom lub zbijał bąki.

Takie dostal instrukcje od Genialnego Stratega.

Nullification

Data: 2010-11-01 09:16:41
Autor: u2
W dniu 2010-11-01 09:08, pluton pisze:

Tam zajął się polityką miłości i mówi o dorzynaniu watah.

Swietnie wyszkolony agent. Dzialania pozorujące i maskujące
na najwyzszym poziomie.

Raczej bezczelność i chamstwo na najwyższym poziomie.

Problem w tym, że Radek S. niczego nie załatwił tylko jątrzy pod koniec
kadencji.

Takie dostal instrukcje od Genialnego Stratega.

Trudno za takowego uznać Pana Premiera Tuska, który zajmuje się
działaniami pozornymi.

Bynajmniej nie zajmuje się polityką i n.p. obroną praw Polaków na
Litwie, tylko grą w piłkę nożną podczas obrad sejmowych.

Data: 2010-11-01 11:24:59
Autor: pluton
Premier Litwy: Polacy podgrzewają atmosfer

> Swietnie wyszkolony agent. Dzialania pozorujące i maskujące
> na najwyzszym poziomie.

Raczej bezczelność i chamstwo na najwyższym poziomie.

pisowskie geny. dlatego genialmy strateg mu ufa.

Nullification

Data: 2010-11-01 11:57:21
Autor: u2
Premier Litwy: Polacy podgrzewają atmosfer
W dniu 2010-11-01 11:24, pluton pisze:
Tam zaj¹³ siê polityk¹ mi³oœci i mówi o dorzynaniu watah.

Swietnie wyszkolony agent. Dzialania pozorujÂące i maskujÂące
na najwyzszym poziomie.

Raczej bezczelnoœÌ i chamstwo na najwy¿szym poziomie.

pisowskie geny. dlatego genialmy strateg mu ufa.

Po-pisowskie. Tylko nie ma się czym popisywać. No może nepotyzmem i
polityką miłości czyli dorzynaniem watah.

Data: 2010-11-01 09:07:52
Autor: dK

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ialqm0$qh7$1inews.gazeta.pl...
[...]

I to jest temat, którym należałoby się zająć. Litwa od lat  łamie zasady wpisane do traktatu unijnego i kóre przyjęła jako zobowiązanie wstępując do UE.
To przede wszystkim praca dla polskich europarlamentarzystów w Brukseli.

dK

Data: 2010-11-01 09:19:28
Autor: u2
W dniu 2010-11-01 09:07, dK pisze:
[...]

Tu się w pełni zgadzam, tylko co w tej materii zrobił Radek S. oprócz
tej ostatniej medialnej akcji, którą chce przykryć lata leniuchowania ?

Premier Litwy: Polacy podgrzewają atmosferę