Premier Morawiecki uczestniczy w kampanii wyborczej PiS

Data: 2018-09-21 06:07:07
Autor: Bruno Brunowski
Premier Morawiecki uczestniczy w kampanii wyborczej PiS
i może być sądzony w trybie wyborczym.

"Sąd apelacyjny nakazał sądowi okręgowemu zbadanie kłamstwa wyborczego Mateusza Morawieckiego" https://www.tvn24.pl/sad-apelacyjny-przyznal-racje-po-w-sprawie-pozwu,870131,s.html

--
Bruno

Data: 2018-09-21 08:31:53
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu piątek, 21 września 2018 15:07:08 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
i może być sądzony w trybie wyborczym.

"Sąd apelacyjny nakazał sądowi okręgowemu zbadanie kłamstwa wyborczego Mateusza Morawieckiego" https://www.tvn24.pl/sad-apelacyjny-przyznal-racje-po-w-sprawie-pozwu,870131,s.html

To było w kontekście dróg lokalnych, trza by popatrzeć czy w Świebodzinie
peło jakie drogi lokalne wybudowała.

https://pbs.twimg.com/media/DlnP11lW4AEbzin.jpg

A poza tym:
Nie jest dopuszczalne dochodzenie na drodze sądowej spełnienia obietnic wyborczych. https://pl.wikipedia.org/wiki/Uchwa%C5%82a_SN_III_CZP_72/96_Gaw%C4%99da_vs._Wa%C5%82%C4%99sa

Więc wszyscy mogą obiecać wszystko:)

Data: 2018-09-21 09:06:15
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 21 września 2018 17:31:55 UTC+2 użytkownik bytomir.kwasigr...@gmail.com napisał:
> [...]
> i może być sądzony w trybie wyborczym.
> To było w kontekście dróg lokalnych, trza by popatrzeć czy w Świebodzinie

http://www.swiebodzin.eu/okolice_najblizsze/Okolice/okolicenajblizsze.pl/news00e7.html?n=1105
http://www.swiebodzin.eu/okolice_najblizsze/Okolice/okolicenajblizsze.pl/news45b0.html?n=2666
http://www.swiebodzin.eu/okolice_najblizsze/Okolice/okolicenajblizsze.pl/newsc112.html?n=1635

Łżeć to jednak też trzeba umieć.

Nie jest dopuszczalne dochodzenie na drodze sądowej spełnienia obietnic wyborczych.

Ale można dochodzić sprostowania ordynarnego kłamstwa.

--
Bruno

Data: 2018-09-23 02:42:48
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu piątek, 21 września 2018 18:06:17 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> peło jakie drogi lokalne wybudowała.

> [...]

Nu tak. Wklejki wg. kolejności.
link 1. na modernizację
link 2. fakt wybudowali, z tego co widzę droga jest z kostki i
cyt:  Na ulicy Podgórnej jedno ze skrzyżowań prowadzi kierowców w pole
paczaj na zdjęcie
http://www.tygodniowa.pl/media/k2/items/cache/17c2b3ce4732475c7746c079f65d091b_XL.jpg

link 3. na dofinansowanie remontów dróg

Wykonanie planu dochodów budżetu Gminy Świebodzin za I półrocze 2018 roku
Dochody bieżące
120 804 322,50
http://bip.swiebodzin.eu/system/pobierz.php?plik=Wykonanie_budzetu_Gminy_Swiebodzin_za_I_polrocze_2018_roku_-_ZALACZNIK_NR_1-DOCHODY.pdf&id=21729&stats=true

Suma dochodów do budżetu gminy Świebodzin wyniosła w 2016 roku 107,7 mln złotych, co daje 3,6 tys złotych w przeliczeniu na jednego mieszkańca.

Czyli przez 8 lat pi x oko 800mln i za to wybudowali drogą z kostki brukowej?
Du ju kidding mr.Bruno?

Data: 2018-09-23 02:49:09
Autor: japanizer
On Sunday, September 23, 2018 at 11:42:49 AM UTC+2, bytomir.kwasigr...@gmail.com wrote:

> [...]

link 2. fakt wybudowali, z tego co widzę droga jest z kostki i
cyt:  Na ulicy Podgórnej jedno ze skrzyżowań prowadzi kierowców w pole

Zdjęcie wstawione do serwisu: April 7, 2014, 11:19:08 AM GMT+2

Oj obesrany nocniczku, manipulować i kłamać to trza potrafić. Jakbyś nie opuszczał kursów łgania na Nowogrodzkiej, to może pisiont groszy by było za fejkniusa. A tak? Znowu idiotę z siebie zrobiliście.

Data: 2018-09-23 03:18:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 23 września 2018 11:42:49 UTC+2 użytkownik bytomir.kwasigr...@gmail.com napisał:

> [...]

Czyli przez 8 lat pi x oko 800mln i za to wybudowali drogą z kostki brukowej?

Nocnik, przeczytaj najpierw o co chodzi w obu programach, zarówno tym starym Schetyny i tym nowym Morawieckiego (a w istocie będącym kontynuacją starego).
A chodzi o rządową pomoc w REMONTACH i BUDOWIE dróg lokalnych. Za PO-PSL dzięki temu programowi wyremontowano/wybudowano 15 tyś. km dróg.

Ale widzę, że ty z tych co się będą wykłócać, że PO dróg nie budowało, bo eski są budowane w śladzie dróg krajowych czyli to "tylko modernizacja".

Zresztą jak byś nie kombinował Świebodzin skorzystał na rządowych dotacjach nie tylko remontując drogi ale też budując co najmniej jedną nową, ergo Mateusz łże jak z nut.

--
Bruno

Data: 2018-09-26 11:11:51
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu niedziela, 23 września 2018 12:18:32 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> [...]

Zresztą jak byś nie kombinował Świebodzin skorzystał na rządowych dotacjach nie tylko remontując drogi ale też budując co najmniej jedną nową, ergo Mateusz łże jak z nut.

Odniosłem się łośku do linków które pastowałeś.

Data: 2018-09-26 12:15:22
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 26 września 2018 20:11:52 UTC+2 użytkownik bytomir.kwasigr...@gmail.com po napisał:

> A chodzi o rządową pomoc w REMONTACH i BUDOWIE dróg lokalnych. Za PO-PSL dzięki temu programowi wyremontowano/wybudowano 15 tyś. km dróg.

Odniosłem się łośku do linków które pastowałeś.

Co nadal nie zmienia dwu faktów:
- tradycyjnie nie zrozumiałeś co te linki zawierały,
- a Mateusz łgał jak z nut, co potwierdził dzisiejszy wyrok.

--
Bruno

Data: 2018-09-26 12:42:07
Autor: Zenek Kapelinder
Premier Morawiecki uczestniczy w kampanii wyborczej PiS
Nie smuccie sie pizdziaki. PIS i tak wygra wybory samorzadowe. Potem parlamentarne Duda zalapie sie na druga ture.

Data: 2018-09-26 12:49:16
Autor: Bruno Brunowski
Premier Morawiecki uczestniczy w kampanii wyborczej PiS
Adrian podobno idzie w odstawkę. Zużył się.

--
Bruno

Data: 2018-09-21 21:00:01
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości
[...]

Pinokio musi zapracować na michę z Nowogrodzkiej.

--
Pajdak

Premier Morawiecki uczestniczy w kampanii wyborczej PiS