Premier Szyd³o w Danii

Data: 2017-06-09 23:20:39
Autor: u2
Premier Szyd³o w Danii
http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/chcemy,-by-relacje-gospodarcze-polski-i-danii-byly-jeszcze-silniejsze,20317515513

- Polskê i Daniê ³±cz± o¿ywione relacje gospodarcze, ale chcieliby¶my, by by³y one jeszcze silniejsze - mówi³a w pi±tek premier Beata Szyd³o na wspólnym briefingu z premierem Danii Larsem Lokke Rasmussenem w Kopenhadze.

Premier w pi±tek przebywa z jednodniow± wizyt± w Danii, w trakcie której bêdzie rozmawiaæ z Rasmussenem m.in. o polsko-duñsko-norweskim projekcie gazoci±gu Baltic Pipe, który ma po³±czyæ polski system przesy³u gazu ze z³o¿ami na szelfie norweskim Morza Pó³nocnego.

Na wspólnym briefingu przed spotkaniem z premierem Danii szefowa polskiego rz±du podkre¶li³a, ¿e jej wizyta to dobra okazja do rozmowy o wa¿nych sprawach ³±cz±cych oba kraje.

"Bardzo cieszê siê, ¿e bêdziemy rozmawiali o sprawach, które dotycz± gospodarki. Ogromn± satysfakcj± dla mnie jest to, ¿e bêdziemy dzisiaj podpisywali memorandum dotycz±ce Baltic Pipe. Dla Polski to jest bardzo wa¿na inwestycja, to jest kwestia zwi±zana z popraw± bezpieczeñstwa energetycznego Polski, ale te¿ ca³ego naszego regionu" - powiedzia³a Szyd³o.

"Polskê i Daniê ³±cz± o¿ywione relacje gospodarcze, ale chcieliby¶my, ¿eby te relacje by³y jeszcze silniejsze, ¿eby¶my mogli realizowaæ wiêcej projektów gospodarczych, by (...) polskie firmy mog³y inwestowaæ w Danii" - zaznaczy³a premier, podkre¶laj±c, ¿e "duñskie firmy z powodzeniem inwestuj± w Polsce". Jak poinformowa³a, w pi±tek spotka siê te¿ z duñskimi inwestorami.

Szefowa rz±du o¶wiadczy³a, ¿e rozmowy z premierem Danii bêd± dotyczyæ tak¿e spraw zwi±zanych z UE w zwi±zku ze szczytem, który odbêdzie siê za dwa tygodnie w Brukseli.

"Dzisiaj te¿ jest wa¿ny dzieñ, bo odby³y siê wczoraj wybory w Wielkiej Brytanii. Wszyscy dyskutuj± ten wynik, my¶my równie¿ zamienili na ten temat kilka zdañ, wchodz±c tutaj na górê, i s±dzê, ¿e (tej sprawie) te¿ pewnie po¶wiêcimy jak±¶ czê¶æ naszej rozmowy" - poinformowa³a Szyd³o.
W¶ród tematów rozmów z premierem Rasmussenem wymieni³a tak¿e kwestiê bezpieczeñstwa. Wyrazi³a nadziejê, ¿e jej spotkanie z premierem Danii pozwoli na pog³êbienie tematu "wspólnych celów, które stawiamy sobie jako cz³onkowie NATO - bezpieczeñstwa w regionie". "Mam nadziejê, ¿e (...) bêdziemy mogli powiedzieæ po naszym spotkaniu, ¿e ustalili¶my wa¿ne sprawy dla naszych pañstw" - doda³a Szyd³o.

Premier Danii o¶wiadczy³, ¿e du¿e nadzieje wi±¿e m.in. ze wspó³prac± w kwestii energetyki. "Z pani± premier ju¿ pokrótce rozmawiali¶my na temat gazoci±gu miêdzy Dani± a Polsk±, tzw. Baltic Pipe. Mam nadziejê, ¿e ten projekt wraz z odpowiednimi decyzjami zostanie zrealizowany i ¿e bêdzie on korzystny dla Polski i Danii" - powiedzia³.

Rasmussen doda³, ¿e na spotkaniu z Szyd³o poruszane bêd± m.in. kwestie polityki europejskiej.

Polska i Dania ¿a³uj±, ¿e Wielka Brytania wychodzi z UE. Tracimy naprawdê silnego partnera, co oznacza, ¿e pozosta³e kraje musz± trzymaæ siê jeszcze bli¿ej i bli¿ej ze sob± wspó³pracowaæ" - oceni³.

Doda³, ¿e w trakcie spotkania z Szyd³o bêdzie mowa tak¿e o wspó³pracy gospodarczej Danii i Polski. Jak podkre¶li³, Dania chce promowaæ tê wspó³pracê, gdy¿ "Polska jest dla Danii jednym z wa¿niejszych partnerów handlowych".

Rasmussen poinformowa³, ¿e spotkanie bêdzie dotyczy³o te¿ kwestii bezpieczeñstwa w regionie Morza Ba³tyckiego. "S³uszna jest ocena, ¿e ta sytuacja dramatycznie siê zmieni³a. Trwa³a, wysuniêta obecno¶æ NATO w tym regionie jest szczególnie istotna, by móc odpowiedzieæ na agresywne zachowanie Rosji i oba nasze kraje o tym wiedz±" - mówi³. W tym kontek¶cie poinformowa³, ¿e jego kraj wy¶le 200 swoich ¿o³nierzy do Estonii.

Po wspólnym o¶wiadczeniu Szyd³o i Rasmussen podpisali memorandum w sprawie Baltic Pipe.

Po spotkaniu z premierem Danii szefowa polskiego rz±du odwiedzi Pañstwowe Muzeum Sztuki w Kopenhadze oraz spotka siê z przedstawicielami Polonii w ambasadzie RP.

Z Kopenhagi Mateusz Roszak (PAP)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-10 08:36:28
Autor: Ciemny Lud
Premier Szyd³o w Danii
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:593b1126$0$15193$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pierdolenie pani z broszk±.

CL

Data: 2017-06-10 18:17:30
Autor: prezydent San Escobar
Premier Szyd³o w Danii
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/chcemy,-by-relacje-gospodarcze-polski-i-danii-byly-jeszcze-silniejsze,20317515513

Bardziej lubiê wszambie.pl - tam jest dramatyczniej i lepiej studiowali Mein
Kampf :DDDDDDDDDDDdd

[...]

Ale nie wiadomo czy Dania z takimi prostakami jak Pisuar bêdzie chcia³a mieæ
cokolwiek wspólnego :DDDDDDDDDDDddd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2017-06-10 18:44:17
Autor: u2
Premier Szyd³o w Danii
W dniu 10.06.2017 o 18:17, prezydent San Escobar pisze:
Ale nie wiadomo czy Dania z takimi prostakami jak Pisuar bêdzie chcia³a mieæ
cokolwiek wspólnego

pamiêtasz pi¼dziak jak wasz komoruski siê zb³a¼ni³ w Danii ?:)))))))))

Data: 2017-06-10 19:13:23
Autor: prezydent San Escobar
Premier Szyd³o w Danii
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

> [...]
> cokolwiek wspólnego

pamiêtasz pi¼dziak jak wasz komoruski siê zb³a¼ni³ w Danii ?:)))))))))

Przypomnij pi¶dziak co tam mia³e¶ w przekazie dnia :DDDDDDDDDDd

Data: 2017-06-10 22:05:09
Autor: u2
Premier Szyd³o w Danii
W dniu 10.06.2017 o 19:13, prezydent San Escobar pisze:
co tam mia³e¶ w przekazie dnia

ty pi¼dziak ci±gle o jaki¶ swoich przekazach, a wizyty twojego Br±ka w Danii nie pamiêtasz:)))))))))))))

Data: 2017-06-11 11:49:37
Autor: Ciemny Lud
Premier Szyd³o w Danii czyli skleroza u2
æwok "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

lol! lol! Przypomnij! Przypomnij! plyzzzz!!!

CL

Data: 2017-06-12 13:56:41
Autor: prezydent San Escobar
Premier Szyd³o w Danii czyli skleroza u2
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisa³(-a):

æwok "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> pamiêtasz pi¼dziak jak wasz komoruski siê zb³a¼ni³ w Danii ?:)))))))))

lol! lol! Przypomnij! Przypomnij! plyzzzz!!!

I æwok zamilk³ :DDDDD