Premier - "To państwo niemieckie odpowiada za wypę dzenia"

Data: 2009-05-26 18:33:22
Autor: boukun
Premier - "To państwo niemieckie odpowiada za wypę dzenia"
Premier Donald Tusk przechodzi samego siebie. Wreszcie zauważył to, o czym ja już dawno pisałem. Należy potepiać wypędzenia, zapoczątkowane przez Niemców. Dawno mówiłem, że to u nas, najlepiej we Wrocławiu założyć Cenrtum Wypędzonych.

Polacy potępiają wypędzenia, ale pamiętają, że odpowiedzialność za nie ponosi państwo niemieckie - to stanowisko polskiego rządu wobec kontrowersyjnej odezwy koalicji CDU-CSU ws. wypędzeń. Premier Donald Tusk starał się ją zbagatelizować, zrzucając na karb kampanii wyborczej do europarlamentu. http://www.tvn24.pl/0,1602148,0,1,to-panstwo-niemieckie-odpowiada-za-wypedzenia,wiadomosc.html

Premier powinien pójść dalej i potępić niemieckie wypędzenia Polaków z Kresów Wschodnich.

Wypedzen Polakow z Kresow Wschodnich w glab III Rzeszy dokonali sami Niemcy,
ktorzy do ostatnich dni wojny trzymali sie planu z 1939 roku, dotyczacego
likwidacji panstwa i narodu polskiego. Mimo wojny z Rosja i widma kleski,
wywiezli na przymusowe roboty (tu rowniez moja matke, jej siostry i babcie)
w 1944 roku z Kresow Wschodnich, do lini Kerzona wszystkich Polakow w glab
Rzeszy Niemieckiej, spelniajac swoje zobowiazania wobec Rosji. Zeby Polacy
nie mogli do swoich domow na Wschodzie powrocic, Niemcy palili za soba i
burzyli tam wszystkie polskie domy. Spalili i wysadzili rowniez dom mojego
dziadka i matki w  Brodach. To zmanipulowane Niemcy de facto zabrali nam w
1944 roku nieodwracalnie tereny na Wschodzie i przesuneli tym samym na
Zachod. Aby nie doszlo do rewizji granic nalezalo podzielic Niemcy i Europe
Wschodnia na strefy wplywow i przez wiele lat otoczyc te regiony militarna
"opieka". Na przestrzeni powojennych dziesiecioleci Zwiazek Radziecki okazal
sie inicjatorem ostatecznego ustanowienia polskiej granicy zachodniej na
Odrze i Nysie, co znalazlo wyraz w porozumieniu o granicy Polski z NRD w
lipcu 1950 r., a nastepnie z RFN w listopadzie 1990 r. Wojska radzieckie
dlatego musialy pozostawac w Polsce przez ponad czterdziesci lat, zeby
zabliznily sie czesciowo rany i wymarlo pokolenie wojny. Tak naprawde dzieki
Rosji Polska powrocila w granice panstwa Mieszka I, zalozyciela panstwa
polskiego i za to powinnismy jej byc dozgonnie wdzieczni. Dzieki Rosji
istnieja dzis tez takie panstwa jak Litwa, Bialorus i Ukraina, ktora teraz
Zydzi maja na celowniku (czyt. moj watek "Zydzi chca przewrotu na
 Ukrainie"). Polakom zawsze bedzie blizej do Rosjan niz do Amerykanow i
Zydow.
Fragment mojego elaboratu pt. "Spiskowa teoria dziejów". http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/77fd569653784d90/31f9fef3e1bf21af?hl=pl&q=spiskowa+teoria+dziej%C3%B3w+boukun#31f9fef3e1bf21af

boukun

Data: 2009-05-26 16:45:16
Autor: Tzva Adonai
Premier -
polskiego i za to powinnismy jej byc dozgonnie wdzieczni. Dzieki Rosji
istnieja dzis tez takie panstwa jak Litwa, Bialorus i Ukraina

Aha, czyli to Niemcy powinni zrekompensować Polakom fakt, że na ich dawnych
terytoriach powstały Białoruś i Ukraina?... Dywagacje historyczne nie są twoją
najmocniejszą stroną, bekon, weź się lepiej za to, co potrafisz najlepiej,
czyli za robienie Żydów z Polaków...

Data: 2009-05-26 18:59:45
Autor: boukun
Premier -

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvh6as$lcg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Niemcy powinni przynajmniej ograniczyć się do przepraszania przede wszystkim Polaków, za to, że przesunęły nas na zachód, Żydów już naprzepraszali się dosyć. Gdyby nie wysiedlenia przez Niemców Polaków z Kresów Wschodnich w głąb III Rzeszy na przymusowe roboty i jeszcze w 1944 roku trzymanie się paktu Ribbentrop-Mołotow, to by granice polskie, a co za tym idzie i niemieckie nie były przesunięte.

boukun

Data: 2009-05-26 17:03:36
Autor: Tzva Adonai
Premier -
Niemcy powinni przynajmniej ograniczyć się do przepraszania przede wszystkim Polaków, za to, że przesunęły nas na zachód

Kurwa, idioto, zajrzyj do elementarnych podręczników do historii.. Na zachód
przesunęły nas ustalenia w Jałcie i układ zgorzelecki z 1950r., a nie Niemcy.. --

Data: 2009-05-26 19:16:52
Autor: boukun
Premier -

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvh7d8$qcu$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ty idioto, chcesz powiedzieć, że Niemcy w 1944 roku wysiedlając Polaków na przymosowe roboty z Kresów Wschodnich w głąb Rzeszy, trzymały się ustaleń w Jałcie?

Układ zgorzelecki w 1950 roku to już była musztarda po obiedzie...

Ja w tym swoim elaboracie wcale nie podważa, że Niemcy zostały przez USA i ZSRR zmanipulowane i w wojnę wmanipulowane, napuszczone, co ich głupoty wcale nie tłumaczy.

boukun

Data: 2009-05-26 17:26:48
Autor: Tzva Adonai
Premier -
Ty idioto, chcesz powiedzieć, że Niemcy w 1944 roku wysiedlając Polaków na przymosowe roboty z Kresów Wschodnich w głąb Rzeszy, trzymały się ustaleń w Jałcie?

Nie kretynie, chcę powiedzieć, że wysiedlanie kilku tysięcy Polaków na
przymusowe roboty nie ma nic wspólnego z sankcjonowaniem zmiany granic.. Twoje
teksty są czasami tak bezdennie głupie, że aż nie sposób z nimi polemizować..
Czy ty bierzesz jakieś proszki?...

Data: 2009-05-26 19:30:15
Autor: boukun
Premier -

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvh8oo$3cl$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ma idioto!!! Bo Niemcy ułatwiły Ruskom zadanie, a potem już było za późno. Sami tego przecież dokonali, znaczy tak chcieli.

Niech Niemcy idą teraz do Ruskich, Ukraińców, Białorusinów i odkręcają to co sami namotali... Niech wypowiedzą wojjnę Ruskim, za to, że ich w maliny wpuścili.

boukun

Data: 2009-05-26 18:32:33
Autor: Hans Kloss
Premier -
 Bo Niemcy ułatwiły Ruskom zadanie, a potem już było za późno. Sami

Aha, Niemcy "ułatwili" wobec czego sa winni jak cholera. Natomiast ruskim którzy z owego ułatwienia skorzystali winni jesteśmy dozgonną wdzięczność.
Napisać o tobie że jesteś idiotą to obelga dla tych biednych nienajsprawniejszych umysłowo ludzi.
J-23

Data: 2009-05-26 19:42:35
Autor: naprany jak kruk!
Premier -
Tue, 26 May 2009 17:26:48 +0000 (UTC), w <gvh8oo$3cl$1@inews.gazeta.pl>, "Tzva
Adonai" <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(-a):

Czy ty bierzesz jakieś proszki?...

polerowal murek no i sie troche nawdychal
teraz pierdolnelo mu bardziej niz zwykle
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-26 19:48:39
Autor: boukun
Premier -

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:ofao15lskuenjg0lgln98nev816c9vss734ax.com...
[...]

No proszę, jak w "Młodzież kontra"...

boukun

Data: 2009-05-26 23:40:16
Autor: Adam
Premier -
Moich rodziców w październiku 1944 roku niemieckie zbiry wypędziły z Warszawy, dom, w którym mieszkali spalili wraz z całym dorobkiem życia a potem te zgliszcza wysadzili w powietrze.
Najwyższa pora, aby państwo polskie upomniało się w moim imieniu (oraz w imieniu setek tysięcy innych dzieci wypędzonych mieszkańców Warszawy) od rządu niemieckiego o wysokie odszkodowania. Zróbny tak, jak to robią Żydzi - zbiorowe pozwy o odszkodowania.
AC

Data: 2009-05-27 11:11:42
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Premier - "To państwo niemieckie odpowiada za wypędzenia"
boukun wrote:

[Ciach bełkot bełkona]
Fragment mojego elaboratu pt. "Spiskowa teoria dziejów".

Ty człowieku pitolisz jak stary radziecki agent.

To nie Niemcy dokonali wysiedlenia Polaków z kresów wschodnich, tylko ZSRR,
który dążył do spełnienia swoich imperialistycznych aspiracji, których
celem było zdobycie całego terytorium Europy.

Gdy w roku 1939 Stalin przyklepnął pakt Ribbentrop-Mołotow i tym samym
przystąpił po stronie Hitlera do zbliżającej się II Wojny Światowej
sądził, że z tej wojny wyjdzie zwycięską ręką. Miał nadzieję, że najpierw
na mocy tego paktu zdobędzie znaczną część Polski, a po rozbudowaniu swojej
armii i uwikłaniu się Hitlera w wojnę na zachodzie Europy, zacznie
ekspansję ZSRR na Zachód.

Wszystko szło dobrze, ale nadzieje te rozwiał Hitler w 1941 r. rozpoczynając
wojnę z ZSRR, czym prawdopodobnie wyprzedził Stalina o kilka tygodni.

W obliczu klęski w 1941 r. Stalin musiał pójść na układ z Zachodem, ale nie
chciał wyjść z tej wojny przegranym, dlatego układając się z aliantami
dążył do zachowania terytorium ZSRR takiego, jakie miały przed wojną z
Niemcami, czyli do czerwca 1941 r.

Gdyby po kapitulacji Niemiec stało się inaczej i wschodnie granice Polski
wróciłyby do tych sprzed września 1939 r. oznaczałoby to ostatecznie
przegraną Stalina w wojnie, którą przecież po to rozpoczął, aby rozszerzyć
zachodnie granice ZSRR.

Na takie rozwiązanie Stalin nigdy by się nie zgodził.

(Prawdopodobnie do końca swoich dni Stalin przeżywał traumę z powodu
nieudanych planów ekspansji radzieckiego komunizmu ku Zachodowi).
--
Pit

Data: 2009-05-27 12:58:53
Autor: boukun
Premier - "To państwo niemieckie odpowiada za wy pędzenia"

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gvj021$dlg$1news.onet.pl...
boukun wrote:

[Ciach bełkot bełkona]
Fragment mojego elaboratu pt. "Spiskowa teoria dziejów".

Ty człowieku pitolisz jak stary radziecki agent.

To nie Niemcy dokonali wysiedlenia Polaków z kresów wschodnich, tylko ZSRR,

O czym z tobą gadać? Moja mama jeszcze dzięki "bogu" żyje, możesz pogadać, będziesz miał wiadomości z pierwszej ręki. Pisałem o tym np. w wątku pt. "Pogrom Żydów w Brodach".
http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/7af2df82a6f95f8b/ce5d180fe89afd32?hl=pl&lnk=gst&q=pogrom+%C5%BCyd%C3%B3w+w+brodach#ce5d180fe89afd32

boukun

Data: 2009-05-27 13:40:52
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości
boukun wrote:

[Ciach bełkot bełkona]
[...]

I co mi powie, że wywieziono ją do Niemiec na roboty jak tysiące Polaków z
*całej* Polski?

Nie mów mi, że nie znam tematu, bo cała moja rodzina (dziadek, rodzina jego
braci, kuzynów itd) po wojnie została przesiedlona na ziemie odzyskane,
zabrano im dość spory majatek, który przetrwał wojnę, a po przesiedleniu
pozostał na tamtej stronie.

To nie Niemcy ich stamtąd zabrali, ale sowieci ich stamtąd wygnali.
Znam to z opowiadań mojego dziadka, mojej ciotki i wreszcie mojej matki. Dlaczego miałbym wierzyć Twojej matce a nie swojej?

Pisałem o tym np. w wątku pt. "Pogrom Żydów w Brodach".

Bzdury piszesz w tym wątku, bo nieprawdą jest, że wywieziono wszystkich
Polaków z kresów do III Rzeszy, bo gdyby tak było, to Sowieci nie mieliby
już kogo wywozić po wojnie.

Podobnie z paleniem wszystkich domów - wiele z nich pozostało w
nienaruszonym stanie, jak i bez wielkich strat w inwentarzu.

Jeśli Niemcy palili domy na linii frontu, to w zupełnie innym celu.
Kompletna Bzdurą jest też pisanie o tym, że hitlerowcy sami sobie odebrali
wschodnie ziemie, oddali je Polakom i tym samym zadośćuczynili sowietom.
Tak niestety wynika z tego co napisałeś.

Bzdura na bzdurze i nic więcej.
--
Pit

Data: 2009-05-27 21:16:40
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gvj8pm$82u$1news.onet.pl...
boukun wrote:

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości
boukun wrote:

[Ciach bełkot bełkona]
[...]

Z Kresów Wschodnich, z Brodów, Lwowa:

[...]

Może Ukraińcy, ale nie Ruskie.
Powiem inaczej, jak napisałem na sciepie: Wszystkie te akcje, niemieckie, ukraińskie, akcja Wisła, wyglądają na
zaplanowane i z zewnątrz wzniecane.

boukun

Pisałem o tym np. w wątku pt.
"Pogrom Żydów w Brodach".

Data: 2009-05-27 22:45:14
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w
wiadomości news:gvj021$dlg$1news.onet.pl...
boukun wrote:

[Ciach bełkot bełkona]
[...]

[ciach]

Ech bekon ja Ci tu piszę jak było, a Ty z uporem idioty nadal swoje.
Z całym szacunkiem dla Twojej matki, ale moi dziadkowie nie paśli krów,
bywali tu i ówdzie i dobrze orientowali się kto odbierał im majątki,
zapakował ich na szalon i wywiózł na Zachód.

[...]

Ukraińcy po II WŚ na Ukrainie nie mieli nic do powiedzenia. Wszelkie
przesiedlenia były organizowane przez Moskwę, i te dotyczące Polaków z
Kresów, i te dotyczące Rusinów ze wschodnich Karpat, i te wcześniejsze,
dotyczące Ukraińców, Białorusinów i Litwinów mieszkających na ziemiach
polskich. Formalnie były one umocowane umowami miedzy Polską a republikami
radzieckimi, ale rzeczywiście były "nakazane" i organizowane przez władze
radzieckie.

Powiem inaczej, jak napisałem na sciepie: Wszystkie te akcje, niemieckie,
ukraińskie, akcja Wisła, wyglądają na zaplanowane i z zewnątrz wzniecane.

Niemieckie też? Pewnie to wina żydów? (;
--
Pit

Data: 2009-05-28 00:32:46
Autor: boukun

boukun wrote:

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w
wiadomości news:gvj021$dlg$1news.onet.pl...
boukun wrote:

[Ciach bełkot bełkona]
[...]

Zaraz, zaraz, Ruskie wywiozły na Zachód, to coś nowego, w głąb III Rzeszy? W którym to było roku?

boukun

Data: 2009-05-28 01:17:33
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

[...]

Gdzie napisałem, że chodzi o III Rzeszę?
Ty udajesz debila czy tak naprawdę...

Przecież Zachód to nazwa miejsca, które leży w dalszej odległości w kierunku
zachodnim od danego miejsca, coś co jest przeciwległe do Wschodu.
Wyjeżdżajacy przesiedleńcy ze Wschodu mówili, że jadą na Zachód.
Zapytaj swojej matki, ona Ci to wytłumaczy...
--
Pit

Data: 2009-05-28 10:12:02
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gvkhee$s41$1news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Akcja Wisła była potrzebna, jako dopracowująca i uzupełniająca niemieckie przymusowe wywózki, żeby dzisiaj nie było konfliktów etnicznych. I jest dobrze, jesteśmy w miarę jednolitym narodem na etnicznych ziemiach Polan, dzięki Ruskim (patrz mój elaborat "Spiskowa teoria dziejów"). Nie licząc osób o zmienionych nazwiskach z wiadomej nacji, rządzących i okupujących Polskę i Polaków.

boukun

Data: 2009-05-28 10:25:15
Autor: Vic
boukun wrote:
 jesteśmy w miarę jednolitym narodem na
etnicznych ziemiach Polan

Ziemie Polan obejmowaly w zasadzie wylacznie tereny dzisiejszej Wielkopolski :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-28 10:40:52
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvlicl$qj2$2mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
 jesteśmy w miarę jednolitym narodem na
etnicznych ziemiach Polan

Ziemie Polan obejmowaly w zasadzie wylacznie tereny dzisiejszej Wielkopolski :)

-- Vic

Zgadza się, tak sobie na szybko napisałem. Powinno być ziemie państwa polskiego, założonego przez Mieszka I.

boukun

Data: 2009-05-28 11:21:43
Autor: Vic
boukun wrote:
Zgadza się, tak sobie na szybko napisałem. Powinno być ziemie państwa polskiego, założonego przez Mieszka I.

Za Mieszka nie bylo zadnego panstwa polskiego. Bylo "panstwo Mieszka".
Choc nawet co do wlasciwego imienia wladcy, ktorego pozniej przyjelo sie nazywac Mieszkiem I, tez nie wiadomo nic pewnego.

Tak szczerze mowiac nie bylo rowniez Polan. Polanie to duzo pozniejsza nazwa i dotyczy wielu plemion slowianskich, ktore mieszkaly na terenie dzisiejszej Wielkopolski, ale nie tworzyly stabilnych organizmow panstwowych.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-28 12:09:36
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Vic wrote:

boukun wrote:
[...]

Przestań, proszę!

Za kilka dni się dowiesz, że to nie był żadem Mieszko, tylko Mośku
i w dodatku nie Pierwszy tylko Erste.

--
Pit

Data: 2009-05-28 12:46:22
Autor: Vic
Pit Kowalski albo Nowak wrote:
[...]

Takie rzeczy wie kazdy, ktorego zainteresowanie historia tej czesci Europy wykracza poza podrecznik dla szkol podstawowych.

Za kilka dni się dowiesz, że to nie był żadem Mieszko, tylko Mośku
i w dodatku nie Pierwszy tylko Erste.

Nikt nie kwestionuje slowianskosci wladcy zwanego dzis Mieszkiem I. Samo imie jest po prostu dyskusyjne. Ale jakos trzeba go nazywac, wiec niech bedzie Mieszko...
Wiedza na temat genezy panstwa polskiego jest w spoleczenstwie tak nedzna, ze az przykro. Jeszcze bardziej przykro, ze wiekszosc spoleczenstwa za pewnik uwaza bajki wymyslone na ten temat w XIX wieku...

A wie szanowny kolega, ze wladca plemienia kontrolujacego obszar dzisiejszej Malopolski (dzis nazywa sie ich Wislanami, ale to nazwa wspolczesna i tylko umowna) przyjal chrzescijanstwo duzo wczesniej niz Mieszko? Gdy wiec Mieszko wlaczal te ziemie do swojego panstwa byly one juz od dawna chrzescijanskie?
A wie szanowny kolega, ze nazwa "Polska", a wlasciwie "Polonia" powstala w Rzymie i zostala Chrobremu "przedlozona do akceptacji" ok. 1001 roku, Chrobry zas ja "klepnal", bo mu sie podobala?
A wie kolega, ze Chrobry juz w 1015 bil sobie monete z napisem "Bolislaus Rex" (a wiec krol Boleslaw), choc koronowany zostal dopiero w 1025?
:)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-28 13:37:51
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Vic wrote:

[...]

Pamiętaj, że przestrzegałem Cię przed bekonem. ;)

[...]

[...]

A wie szanowny kolega, ze wladca plemienia kontrolujacego obszar...
[...]

Znam trochę historii, i o te rzeczy też.

Chciałem Cie tylko przestrzec jw. a nie spierać się o Twoje racje.
Sorry, ale źle mnie po prostu zrozumiałeś. :)
--
Pit

Data: 2009-05-28 13:44:35
Autor: Vic
Premier - "To państwo niemieckie odpowia da za wypędzenia"
Pit Kowalski albo Nowak wrote:
Chciałem Cie tylko przestrzec jw. a nie spierać się o Twoje racje.
Sorry, ale źle mnie po prostu zrozumiałeś. :)

Chyba rzeczywiscie zle zrozumialem.
Szkoda :)
Bardzo dobrze sie z Toba dyskutuje.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-28 14:30:08
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Vic wrote:

[...]

Dzięki, ale nie licz na to, że za takie pochlebstwa będę stosował względem
Ciebie jakąkolwiek taryfę ulgową. ;)

--
Pit

Data: 2009-05-28 10:52:06
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

Akcja Wisła była potrzebna, jako dopracowująca i uzupełniająca niemieckie
przymusowe wywózki, żeby dzisiaj nie było konfliktów etnicznych.

Nie pitol frazesów. Z przymusowych wywózek do Niemiec wielu powróciło do
domów, jeśli jeszcze je mieli. Kto przeżył a nie wrócił, to albo wyjechał
na Zachód, albo osiedlił się w innym miejscu kraju.

Niemieckie wywózki z Akcją Wisła miały tyle wspólnego co renifer ze świnka
skarbonką.

I jest dobrze, jesteśmy w miarę jednolitym narodem na etnicznych ziemiach Polan,
dzięki Ruskim (patrz mój elaborat "Spiskowa teoria dziejów").

Toż już pisałem, że tam są same bzdury.

Nie licząc osób o zmienionych nazwiskach z wiadomej nacji, rządzących i okupujących
Polskę i Polaków.

Podczas Akcji Wisła na Ziemie Odzyskane prócz Polaków wywieziono też sporo Rusinów - Łemków, Bojków itp. - zamieszkujących Karpaty Wschodnie.
W polskich Bieszczadach i na Słowacji do dziś są pozostałości ich kultury.
Możesz tam pojechać i pozwiedzać. Granice są otwarte, a świeże powietrze
dobrze Ci zrobi.

--
Pit

Data: 2009-05-28 10:59:41
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gvlj9f$12d$1news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

I kto tu pitoli. *Wypedzen Polakow z Kresow Wschodnich w glab III Rzeszy dokonali sami
[...]
(tekst z mojego rozwazania "Spiskowa teoria dziejow").
PS. Zamiast utyskiwac na utrwalanie w filmach historii przez
niemieckie media publiczne, jak pokazany w niedziele film niemieckiego
programu pierwszego telewizji publicznej ARD (Allgemeine Rundfunk
Deutschland), polskie media publiczne jak TVP1 powinny niezwlocznie
odpowiedziec i opowiedziec krecac wlasny film historyczny, oparty na
faktach dokumentalnych, kto zapoczatkowal wysiedlenia, wywozki na
przymusowe roboty  i dlaczego?
Moja mama moglaby wiele opowiedziec na ten temat. Jak np. Niemcy
transportowali Polakow (w tym ja i jej rodzine) tygodniami w bydlecych
wagonach w 1944 roku w glab III Rzeszy. Jak ludzie podczas tej
"podrozy" masowo umierali z glodu i na tyfus. Jak moja mama sama
przechodzila tyfus itp. Film taki mozna by bylo zatytuowac np.
"Wypedzeni", czy "Jak doszlo do przesuniecia granic" itp.

http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/7af2df82a6f95f8b/ce5d180fe89afd32?hl=pl&lnk=gst&q=pogrom+%C5%BCyd%C3%B3w+w+brodach#ce5d180fe89afd32
Po wojnie, Polacy mogli wrócić tylko na ziemie polskie w obecnych granicach Polski.

[...]

To o tym właśnie pisałem, miało to na celu spolonizowanie tych grup etnicznych. Jak by na to nie patrzeć, nie mamy dziś dzięki temu ruchów autonomicznych. Kończę te pieprzenie z tobą, muszę się zabrać do jakiejś roboty.

boukun

Data: 2009-05-28 12:03:04
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

A ten dalej swoje...

Twoja teoria jest przerażająca - Niemcy sami sobie odebrali ziemie, by oddać
je w obce ręce znienawidzonych Słowian, pomagając przy okazji osiągnąć
spore zdobycze terytorialne największemu swojemu wrogowi Stalinowi, który
chodził na pasku Żydów...

Kto by pomyślał, że mogło tak być? ;)
Toż to nawet nie śniło się radzieckim historykom.

[...]

Zaczynasz odwracać teraz kota ogonem.

Jak by na to nie patrzeć, nie mamy dziś dzięki temu ruchów autonomicznych.

Nie mamy ich z innego powodu, ale jeszcze wszystko przed nami.
--
Pit

Data: 2009-05-28 18:59:31
Autor: boukun

boukun wrote:

[...]

Niemcy były zmanipulowane, przez syjonistów z USA i Siowietunion, tak jak dzisiaj są zmanipulowani np. Polacy przez żydomasonerię z POPiSu.

Kto by pomyślał, że mogło tak być? ;)
Toż to nawet nie śniło się radzieckim historykom.

Historykom nie, ale pragmatykom tudzież Stalinowi.

boukun

Data: 2009-05-28 00:33:46
Autor: boukun
Premier - "To państwo niemieckie odpowiada za wy pędzenia"

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości
Niemieckie też? Pewnie to wina żydów? (;
-- Pit

A kto zbroił Niemców do 1941 roku jak nie syjonistyczna USA?

boukun

Premier - "To państwo niemieckie odpowiada za wypę dzenia"