Premier Tusk pokazł kurduplowi kto jest górą.

Data: 2011-10-09 22:06:44
Autor: Przemysław W
Premier Tusk pokazł kurduplowi kto jest górą.
PO - 39,6 proc.; PiS 30,1 proc.; Palikot 10,1 proc.; PSL 8,2 proc.; SLD 7,7 proc.
Po czterech latach rządów Platforma zdobywa prawie tak duże poparcie jak w 2007 r. - to wyniki exit polls (to na razie nie ostateczny wynik wyborów) przeprowadzonych przez TNS OBOP dla TVP i TVN24. PiS ma nieco gorszy wynik niż przed czterema laty. Zaskakuje wysoki wynik ugrupowania Janusza Palikota. Zaskakująco słaby wynik uzyskał SLD. To stawia pod znakiem zapytania przyszłość Grzegorza Napieralskiego. W Sejmie nie zobaczymy b. polityków PiS, którzy zakładali PJN. Zdobyli ledwie 2,2 proc. głosów. Gdyby prognozy się potwierdziły PO miałaby 212 mandatów, PiS 158, Ruch Palikota 39, PSL 27, a SLD 23 mandaty

21:45 Frekwencja - 47,7 proc. Czyli bardzo wysoka. Jak na Polskę

Więcej... http://wyborcza.pl/0,0.html#ixzz1aJdySg1o

Jeszcze żaden polityk nie zeszmacił drugiego tak jak to zrobił premier Tusk z Kaczyńskim. Kurduplowi nie pomógł pedofilski kościół, chociaż bardzo się starał. Nie pomogli stadionowi bandyci, za których członkowie picowskiej bandy ręczyli. Nie pomogły kłamstwa, za które sąd kazał przepraszać itp. Jednym słowem nie pomogło nic! Stara to prawda, że wystarczy dać władzę do ręki, by przekonć się kim ten ktoś jest. Kurdupel dostał władzę i przegrał....... sześć razy pod rząd. Donald Tusk otrzymaną od społeczeństwa władzę przekuł w reelekcję.  Przepaść dzieląca Kaczyńskiego jest tak ogromna, że tylko ślepiec może jej nie zauważyć. Naturalną koleją rzeczy powinien być rozpad picu i odebranie Napieralskiemu kierownictwa partii. Co do Palikota, muszę przyznać, że odniósł ogromny sukces. Nie sądzę, by trwał on długo, ale nie można zaprzeczyć, że stał się faktem.

Przemek

--

"Lech Kaczyński zostaje ministrem sprawiedliwości w rządzie AWS - UW
Jerzego Buzka,  co wyciąga braci z niebytu politycznego"....

Data: 2011-10-09 15:12:00
Autor: HaMMeR
On 9 Paź, 22:06, Przemysław W <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:
PO - 39,6 proc.; PiS 30,1 proc.; Palikot 10,1 proc.; PSL 8,2 proc.; SLD 7,7
proc.
Ciach: niewazne!

No coz, otrzymaliscie to, co sami wybraliscie i na co sobie,
tak naprawde , zasluzyliscie wymozdzki referencyjne..:)
Skoro jest taka wola MUCH.., to mnie pozostaje sobie kupic nowa
packe...

HaMMeR

Data: 2011-10-10 08:03:03
Autor: Przemysław W
Premier Tusk pokazł kurduplowi kto jest górą.
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

No coz, otrzymaliscie to, co sami wybraliscie i na co sobie,
tak naprawde , zasluzyliscie wymozdzki referencyjne..:)
Skoro jest taka wola MUCH.., to mnie pozostaje sobie kupic nowa
packe...

Chyba już nie produkują pacek, skoro nie możecie jej kupić przez siedem kolejnych wyborów. Może dostępne są w handlu takie do pier.......cia się w czoło. Poszukajcie bo własnie takie są wam potrzebne.

Przemek

Data: 2011-10-09 22:08:56
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-09 22:06, Przemysław W pisze:
21:45 Frekwencja - 47,7 proc. Czyli bardzo wysoka. Jak na Polskę

Nadal niska...

Data: 2011-10-09 22:10:45
Autor: boukun
Premier Tusk pokazł kurduplowi kto jest górą.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał

21:45 Frekwencja - 47,7 proc. Czyli bardzo wysoka. Jak na Polskę

Co to znaczy, jak na Polskę? Gdzie tu jest wysoka frekwencja? Zważywszy na ordynarną, masową propagandę profrekwencyjną w rezimowych mediach i to z każdej mozliwej strony, a nawet ze strony koscioła, to jest to totalna porazka rezimu. Reżim nie otrzymał mandatu do sprawowania władzy od większości Polaków. Matołectwo dało sie ponieść propagandzie... Ale niewolnik już tak ma...

boukun

Data: 2011-10-09 22:14:02
Autor: zdumiony
W dniu 2011-10-09 22:10, boukun pisze:
[...]

Racja, ze wszystkich stron zachęcano do głosowania a nie ma nawet połowy

Data: 2011-10-09 22:14:48
Autor: boukun

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j6sv95$vmd$5news.onet.pl...
[...]

I jakim nakładem, jakimi środkami, to naród napluł im w twarz w tych wyborach...

boukun

Data: 2011-10-09 22:14:35
Autor: Przemysław W

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j6sv7j$4ts$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał

21:45 Frekwencja - 47,7 proc. Czyli bardzo wysoka. Jak na Polskę

Co to znaczy, jak na Polskę? Gdzie tu jest wysoka frekwencja?

Porównaj do frekwencji w poprzednich wyborach i odpowiedź będziesz miał na dłoni.

Przemek

Data: 2011-10-09 23:23:09
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6svbe$lda$1news.onet.pl...

[...]

Frekwencja w wyborach 2007 roku 53,88%
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_parlamentarne_w_Polsce_w_2007_roku

W tych wyborach frkwencję podbił co jedynie Palikot, gdyby nie on, byłaby w granicach 39%...

Kompletny blamaż dla profrekwencyjnej kampanii prezydenta i PO...

boukun

Data: 2011-10-10 01:49:40
Autor: stevep
Dnia 09-10-2011 o 22:10:45 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Nic tak nie mobilizuje do udziału jak oszołomskie wypowiedzi szefa  opozycji.

--
stevep

Data: 2011-10-10 13:53:00
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v23y42r9v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Dobrze to rozegrali ludzie Kiszczaka...

boukun

Data: 2011-10-09 22:16:05
Autor: pluton
Premier Tusk pokazł kurduplowi kto jest górą.
prognozy się potwierdziły PO miałaby 212 mandatów, PiS 158, Ruch Palikota
39, PSL 27, a SLD 23 mandaty

Cos czuje, ze zanosi sie na szeroka patriotyczna koalicje PiS, RP, PSL i
SLD.

Jarek wezmie premiera i kase, Palikot kulture i edukacje, Waldek obrone
(krusu),
a komuchy wezma komisje majatkowa.

Nullification

Data: 2011-10-09 22:29:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6svh9$hc7$1inews.gazeta.pl...
[...]

212 + 27 = 239
I styknie.

Data: 2011-10-09 22:43:09
Autor: pluton
> [...]
> SLD.
>
> Jarek wezmie premiera i kase, Palikot kulture i edukacje, Waldek obrone

No a gdzie tu PATRIOTYZM ? Gdzie NAROD ? Gdzie WARTOSCI ?
Gdzie PRAWDA O SMOLENSKU ? Gdzie tysiace pomnikow LECHA ?
Gdzie GEOTERMICZNE ogrzanie dupy rydzyka ?

Nullification

Data: 2011-10-09 22:51:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6t141$me2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Gdzie PRAWDA O SMOLENSKU ? Gdzie tysiace pomnikow LECHA ?
Gdzie GEOTERMICZNE ogrzanie dupy rydzyka ?

Słyszałem, że Kaczyński te sprawy odłożył do zwycięstwa. Czyli najwcześniej za 4 lata, lub później, ale wtedy będzie kandydował z domu późnej starości.

Data: 2011-10-09 22:58:57
Autor: pluton
> [...]

najwcześniej
za 4 lata, lub później, ale wtedy będzie kandydował z domu późnej

Ciekawe, czy jutro poleci pomachac pochodnia i trupkiem.

Nullification

Data: 2011-10-09 23:03:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6t21l$pe5$1inews.gazeta.pl...

> [...]

starości.

Ciekawe, czy jutro poleci pomachac pochodnia i trupkiem.

Idę o zakład, że tak. I przegraną obciąży PO.

Data: 2011-10-09 22:24:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6susn$jn6$1news.onet.pl...
[...]

Nie obciążaj akurat tym Tuska.
Kaczyński, jak twierdzisz, sam się zeszmacił. Udział Tuska był w tym wypadku niepotrzebny. W poprzednich wyborach (prezydenckich) więcej.

Data: 2011-10-09 22:30:33
Autor: Przemysław W
Premier Tusk pokazł kurduplowi kto jest górą.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Nie obciążaj akurat tym Tuska.
Kaczyński, jak twierdzisz, sam się zeszmacił. Udział Tuska był w tym wypadku niepotrzebny. W poprzednich wyborach (prezydenckich) więcej.

To nie jest obciążanie. Wykazać komuś, że jest szmatą nie może obarczać tego kto tego dokonał.

Przemek

Data: 2011-10-09 22:34:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6t0b9$pii$1news.onet.pl...

[...]

Może żle zrozumiałem.

Jak zauważyłem, wszyscy (z jednym wyjątkiem) gratulowali zwycięzcy.

Premier Tusk pokazł kurduplowi kto jest górą.