Premier Tusk tropi wrog贸w gazu 艂upkowego

Data: 2011-05-19 17:11:19
Autor: u2
Premier Tusk tropi wrog贸w gazu 艂upkowego
... podobnie tropili wrog贸w proletariatu w PRL. Obawaiam si臋, 偶e nadaje
na Bronka ze spalonych WSI i swoich ministr贸w :)

Premier Tusk w czasie pobytu w Gda艅sku 13 maja powiedzia艂:

    鈥淛u偶 ja wiem, kto lobbuje przeciwko wydobyciu gazu 艂upkowego. Prosz臋
nie m贸wi膰, 偶e Europa. Tylko s膮 ludzie, instytucje, interesy, kt贸re
potrafi膮 tak偶e w Europie stworzy膰 skuteczny lobbing. Ale my b臋dziemy
post臋powali wedle w艂asnego rozeznania鈥

Premier Tusk tropi wrog贸w gazu 艂upkowego