Premier chce spotkać się z rodziną ze spotu PO. Ta jednak nie istnieje

Data: 2019-10-02 12:41:59
Autor: Lord Donald
Premier chce spotkać się z rodziną ze spotu PO. Ta jednak nie istnieje
Premier chce spotkać się z rodziną ze spotu PO. Ta jednak nie istnieje

W piątek pojawił się nowy spot Koalicji Obywatelskiej. Ludzie, przedstawieni jako "zwykła polska rodzina", przekonują, że "program 500+ to za mało" i krytykują całą "dobrą zmianę", którą rząd Zjednoczonej Prawicy przeprowadza w Polsce przez ostatnie cztery lata.

"Zwykłą polską rodziną" zainteresował się sam premier. Jak poinformował na Twitterze rzecznik rządu Piotr Müller, premier Mateusz Morawiecki chętnie spotka się z rodziną, która występuje we spocie.

https://polskieradio24.pl/321/1222/Artykul/2374192,Premier-chce-spotkac-sie-z-rodzina-ze-spotu-PO-Ta-jednak-nie-istnieje?fbclid=IwAR0WRhS5-1zUNguMILE9j-bfa1W5tXQl4yyQ68xFC-yOn3Wr8z2qsEZ3O_8

Data: 2019-10-02 03:46:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 2 października 2019 12:42:03 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
Premier chce spotkać się z rodziną ze spotu PO. Ta jednak nie istnieje

A z "Siarą" nie chce się spotkać? Niby taki Mateusz mądry i wygadany, a nie wiedział że w spotach grają aktorzy?

--
Bruno

Data: 2019-10-02 06:28:34
Autor: Jacek Bialy
Premier chce spotkać się z rodziną ze spotu PO. Ta jednak nie istnieje
   -- - A z "Siarą" nie chce się spotkać?

A o co go 'Siara' prosił, że miałby się z nim spotykać?
JB

Data: 2019-10-02 06:44:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 2 października 2019 15:28:37 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - A z "Siarą" nie chce się spotkać?

A o co go 'Siara' prosił, że miałby się z nim spotykać?

Nie wiem, ale jak widać Mateusz lubi się spotykać z postaciami z filmów reklamowych.

--
Bruno

Data: 2019-10-02 07:18:38
Autor: Jacek Bialy
Premier chce spotkać się z rodziną ze spotu PO. Ta jednak nie istnieje
-- - A z "Siarą" nie chce się spotkać?

A o co go 'Siara' prosił, że miałby się z nim spotykać?

   -- - Nie wiem

No to ja ci powiem - żaden filmowy Siara o nic nie prosił premiera, więc premier nie ma powodu spotykać się z Siarą.   Gdyby Rewiński jako Rewiński chciał czegoś od premiera, to premier mógłby się z nim spotkać.

   -- - , ale jak widać Mateusz lubi się spotykać z postaciami z filmów reklamowych.

Mateusz Morawiecki ma obowiązki premiera, więc może nie znać się na filmach i filmowych aktorach. A że widzi w TV rodzinę, która do niego się zwraca, dlatego reaguje. A skoro to lipa, to już nie jego sprawa.

JB

Data: 2019-10-02 07:22:26
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- --

To wyglądało trochę tak, jakby Czterej Pancerni zwrócili się do Gomułki o karmę dla Szarika, a Gomułka dał się na to nabrać.

JB

Data: 2019-10-02 15:45:11
Autor: Lord Donald
W dniu 02.10.2019 o 15:28, Jacek Bialy pisze:
    -- - A z "Siarą" nie chce się spotkać?

A o co go 'Siara' prosił, że miałby się z nim spotykać?
JB

Siara jak zwykle wkurzył Rybę. Później Ryba z Lisem siedzieli w tym swoim szwabskim TVN i pluli jaden z nienawiści.

Szokująca rozmowa Tomasza Lisa z Jerzym Stuhrem

Aktor Jerzy Stuhr oświadczył w programie "Tomasz Lis", że zwolennicy PiS "mszczą się za wielowiekowe ciemiężenie" i uważa ich za "potomków chłopów folwarcznych".

https://dorzeczy.pl/kraj/115706/szokujaca-rozmowa-tomasza-lisa-z-jerzym-stuhrem.html

Data: 2019-10-02 07:28:49
Autor: Jacek Bialy
Premier chce spotkać się z rodziną ze spotu PO. Ta jednak nie istnieje
    -- - Niby taki Mateusz mądry i wygadany, a nie wiedział że w spotach grają aktorzy?

Nie tylko aktorzy, bo często też sportowcy, piosenkarze, a czasem i zwykli ludzie.

JB

Data: 2019-10-02 12:57:59
Autor: Lord Donald
[...]

Widzisz tępy srajdaczku, teraz masz odpowiedź. PO od 25 lat tak tłumaczy swoje rządy. Frajerzy co ich wybierali przecież widzieli, że wybory to mistyfikacja, kiełbasa wyborcza. Więc czego chcą od nich. Przyszli nakradli, zrujnowali gospodarkę, i nic się nie stało, na takie życzenie takich frajerów jak ty. No i widzisz srajdaku w tym sedno, to nie POsrańcy odpowiadają za 25 lat swoich rządów, to takie tępaki jak ty co ich wybierali. To tacy jak ty co nasrali na swój kraj, później mimo że nie powinni mieć praw wyborczych skoro mają w dupie kraj i nie płacą podatków, to je mają. Takim jak ty to powinno się ryj obić jak tylko spróbują do kraju wrócić, zasadzić kopa wypierdolić tam skąd przyjechaliście. A jak już fryce wyjebią wasze wyeksploatowane ścierwo z powrotem do kraju, to nie leczyć, zakopać w dole z wapnem aby nie generować dodatkowych kosztów na pochówek.

Data: 2019-10-02 04:05:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 2 października 2019 12:58:01 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> A z "Siarą" nie chce się spotkać?

[ciach nienawistny bełkot]

A ty już się pogodziłeś z tym, że w spotach grają aktorzy?

--
Bruno

Data: 2019-10-02 13:20:16
Autor: Lord Donald
[...]

Widzisz srajdaku. Polacy już się z tym pogodzili, że cała ta POsrnana kasta to słupy i aktorzy na Niemieckich usługach. Dlatego im zapierdolom niebawem kopa. Mam w dupie ich mistyfikację, po prostu na nich nie głosuję. Ale ty masz srajdaku z tym problem, twój tępy łeb jak reszty wyznawców POsrańców tego nie rejestruje, że PO to po prostu aktorzy. Oni nie rządzą,  tylko wykonują polecenia, muszą trzymać się scenariusza jaki dał im ich niemiecki mocodawca, to mafijna banda pod kontrolą niemieckich karteli z UE. To ty jak i podobni tobie idioci od ćwierć wieku na nich głosujecie, dopuściliście tym kraj do ruiny. Takim jak ty właśnie POsrańcy szczają w oczy, a wy nadal sądzicie, że deszcz pada. Widzisz tępaku, ja to wiem, że PO musi wynajmować aktorów, normalny człowiek dobrego słowa na nich nie powie, tylko aktor za kasę to zrobi, poudaje. Problem w tym, że wy tępe szwabskie dziwki nie widzicie że wasi POsrańcy to aktorzy i marionetki, grają teatrzyk dla takich idiotów jak ty aby dzięki takim głupkom jak ty dopchać się w Polsce do koryta. Może co niektóry o tym wiecie, ale celowo aby podbudować swoje folksdojczckie ego głosujecie na tych oszustów aby zajebać Polakom, tym co zostali w kraju, z czystej zawiści. Właśnie tacy jak ty to są gnidy, dawniej takim kula w łeb i do dołu z wapnem.

Data: 2019-10-02 13:15:20
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Premier chce spotkać się z rodziną ze spotu PO. Ta jednak nie istnieje

A z "Siarą" nie chce się spotkać?
Bruno
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

W tym przypadku każdy wie, że spot PiSu był niezłą polewką na PO i Grzegorza... :)
Nikt nic nie udawał, nie manipulował...

boukun

Data: 2019-10-02 04:21:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 2 października 2019 13:15:26 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

W tym przypadku każdy wie, że spot PiSu był niezłą polewką na PO i Grzegorza... :)

PiS mógł zaangażować "Paolo" jak tak lubi naturszczyków. Banaś ma nr telefonu.

--
Bruno

Data: 2019-10-02 18:32:06
Autor: Runt
W dniu 2019-10-02 o 12:41, pachołek Kremla Lord Donald pisze:
Premier chce spotkać się z rodziną ze spotu PO. Ta jednak nie istnieje

Premier niech zajmie się zmarłym ojcem.

--
Runt

Premier chce spotkać się z rodziną ze spotu PO. Ta jednak nie istnieje