Premier nazwał się sprzedawczykiem

Data: 2011-10-12 10:41:56
Autor: boukun
Premier nazwał się sprzedawczykiem
Zdaniem Tuska, przy obecnym wyniku wyborów, plan szefa PiS staje się po prostu nieaktualny. - Nie mówię, że za cztery lata PiS nie może wygrać wyborów, choć wydaje mi się to bardzo mało prawdopodobne. Ale wiem, że leży dziś w gruzach plan pokazania, iż prawdziwa narodowa siła nie przejęła władzy przez nikczemne kuglarstwa różnych sprzedawczyków. I dobrze, bo dzięki temu nie będą mogli tak skutecznie zatruwać ludziom serc - podkreśla premier.

Niech Tusk nie usiłuje kreować PiS na opozycję i nie wciska motłochowi, że PiS to "prawdziwa narodowa siła"... Taką siłą jest tylko polski naród, te 51%, które olało bandę czworga i POPiS...

boukun

Premier nazwał się sprzedawczykiem