Premier odpowiada amerykańskiej dziennikarce

Data: 2019-02-15 08:53:40
Autor: Pajdak
Premier odpowiada amerykańskiej dziennikarce
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q44bvu$149r$1gioia.aioe.org...
"Nie istniał żaden polski reżim"

Premier Mateusz Morawiecki na Twitterze odniósł się do skandalicznej wypowiedzi Andrei Mitchell. Dziennikarka NBC News stwierdziła, że podczas powstania w getcie warszawskim "Żydzi walczyli z polskim i nazistowskim reżimem". Szef rządu określił jej słowa jako efekt "wielkiego niezrozumienia warunków wojny".

"W Polsce okupowanej przez Niemcy nie istniał żaden "polski reżim"- to wielkie niezrozumienie warunków wojny. Zarówno Polacy, jak i Żydzi byli bestialsko mordowani przez Niemców. Polscy żołnierze walczyli każdego dnia II WŚ o wolność i życie wszystkich narodów" - czytamy na Twitterze Mateusza

No paczcie towarzyszu! Do wczoraj wolna Polska była dopiero od 2015!

--
Pajdak

Data: 2019-02-15 10:03:01
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...
Ja tam wiem, że wolna to Polska była tylko za Gomułki i Gierka, od Jaruzela już nie...

boukun

Data: 2019-02-15 10:21:19
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q45v8b$5n0$1gioia.aioe.org...
[...]

Mówimo o konkretach! Teorie które wygłasza premier rządu wywołuja salwy śmiechu!

Ja tam wiem, że wolna to Polska była tylko za Gomułki i Gierka,

PZPR i PRL. W TV pokazywano ciagle śnieżyce ;-))))

od Jaruzela już nie...

Jaruzelski zarówno za Gomółki jak i za Gierka był przy korycie.

Wg. M.Morawieckiego wolna Polska jest od 2015. Co ty na to?

--
Pajdak

Data: 2019-02-15 10:34:05
Autor: boukun
[...]

Ja wiem więcej, niż ty i twój ojciec chrzestny Jaruzelski....

boukun

Premier odpowiada amerykańskiej dziennikarce