Premier oszukiwa?

Data: 2011-02-22 18:05:21
Autor: u2
Premier oszukiwa?
... nadal oszukuje i będzie oszukiwać, bo to typowe dla wrażej agentury :

http://fakty.interia.pl/polska/news/premier-oszukiwal-nie-ma-go-w-sejmie,1600706

Europoseł PJN Marek Migalski powiedział, że premier Donald Tusk
"oszukiwał" - miał bowiem urzędować w Sejmie, a nie urzęduje.

"Migalski skrytykował też PO za niezrealizowanie obietnicy jesiennej
ofensywy legislacyjnej. Pod koniec września minionego roku premier
Donald Tusk zapowiedział, że do końca roku zostanie przeprowadzona
ofensywa legislacyjna Platformy Obywatelskiej. Poinformował też, że
będzie urzędował w gabinecie na Wiejskiej. W ramach jesiennej ofensywy
legislacyjnej Platforma zapowiedziała uchwalenie ponad 40 ustaw z pięciu
pakietów: konsolidacji finansów publicznych, deregulacyjnego,
zdrowotnego, społeczno-cywilizacyjnego oraz powodziowego.

- Większość tego, co PO przygotowała w tzw. pięciu pakietach
legislacyjnych, miało zostać uchwalone do końca listopada. Mamy końcówkę
lutego i z tego nie widać nic - mówił Migalski na konferencji prasowej w
Sejmie. - Mam przed sobą dokument z Centrum Prasowego KPRM z 16
września. Nazywa się to: "Ruszyła ofensywa legislacyjna". Jestem ciekaw,
kiedy się zakończyła - kpił.

Migalski podkreślił też, że według wcześniejszych zapowiedzi PO,
początkowo w ramach ofensywy miało zostać przyjętych ponad sto projektów
ustaw, później pięćdziesiąt, w końcu - czterdzieści. - Z tego, co wiemy,
według różnych metodologii, zależnie od tego, jak się liczy, zostało
przyjętych sześć albo dziewięć - powiedział.

Podczas konferencji prasowej europoseł zaprezentował też m.in. slajdy
przedstawiające kolejne informacje o jesiennej ofensywie legislacyjnej
na Facebookowym profilu Kancelarii Premiera, a także zdjęcie gabinetu
szefa rządu w Sejmie.

- Tak wygląda miejsce, w którym pan premier miał urzędować, codziennie
naciskać posłów koalicji do intensywnej pracy - mówił Migalski.

- Nie ma go dziś w Sejmie, nie będzie go jutro, nie będzie tu pracował,
nie będzie pracował w tym gabinecie, który tu jest opłacany z kieszeni
podatników - powiedział Migalski.

źródło informacji: INTERIA.PL/PAP"

Data: 2011-02-22 10:08:21
Autor: Antenka
Premier oszukiwa?
On 22 Lut, 18:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. nadal oszukuje i b dzie oszukiwa , bo to typowe dla wra ej agentury :

http://fakty.interia.pl/polska/news/premier-oszukiwal-nie-ma-go-w-sej...

Europose PJN Marek Migalski powiedzia , e premier Donald Tusk
"oszukiwa " - mia bowiem urz dowa w Sejmie, a nie urz duje.

"Migalski skrytykowa te PO za niezrealizowanie obietnicy jesiennej
ofensywy legislacyjnej. Pod koniec wrze nia minionego roku premier
Donald Tusk zapowiedzia , e do ko ca roku zostanie przeprowadzona
ofensywa legislacyjna Platformy Obywatelskiej. Poinformowa te , e
b dzie urz dowa w gabinecie na Wiejskiej. W ramach jesiennej ofensywy
legislacyjnej Platforma zapowiedzia a uchwalenie ponad 40 ustaw z pi ciu
pakiet w: konsolidacji finans w publicznych, deregulacyjnego,
zdrowotnego, spo eczno-cywilizacyjnego oraz powodziowego.

- Wi kszo tego, co PO przygotowa a w tzw. pi ciu pakietach
legislacyjnych, mia o zosta uchwalone do ko ca listopada. Mamy ko c wk
lutego i z tego nie wida nic - m wi Migalski na konferencji prasowej w
Sejmie. - Mam przed sob dokument z Centrum Prasowego KPRM z 16
wrze nia. Nazywa si to: "Ruszy a ofensywa legislacyjna". Jestem ciekaw,
kiedy si zako czy a - kpi .

Migalski podkre li te , e wed ug wcze niejszych zapowiedzi PO,
pocz tkowo w ramach ofensywy mia o zosta przyj tych ponad sto projekt w
ustaw, p niej pi dziesi t, w ko cu - czterdzie ci. - Z tego, co wiemy,
wed ug r nych metodologii, zale nie od tego, jak si liczy, zosta o
przyj tych sze albo dziewi - powiedzia .

Podczas konferencji prasowej europose zaprezentowa te m.in. slajdy
przedstawiaj ce kolejne informacje o jesiennej ofensywie legislacyjnej
na Facebookowym profilu Kancelarii Premiera, a tak e zdj cie gabinetu
szefa rz du w Sejmie.

- Tak wygl da miejsce, w kt rym pan premier mia urz dowa , codziennie
naciska pos w koalicji do intensywnej pracy - m wi Migalski.

- Nie ma go dzi w Sejmie, nie b dzie go jutro, nie b dzie tu pracowa ,
nie b dzie pracowa w tym gabinecie, kt ry tu jest op acany z kieszeni
podatnik w - powiedzia Migalski.

r d o informacji: INTERIA.PL/PAP"

A czy to pierwszy raz? Gdzie obniżone podatki? Gdzie rajska zielona
wyspaaq

Data: 2011-02-22 10:11:42
Autor: Antenka
Premier oszukiwa?
On 22 Lut, 19:08, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 22 Lut, 18:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> podatnik w - powiedzia Migalski.

> r d o informacji: INTERIA.PL/PAP"

 A czy to pierwszy raz? Gdzie obniżone podatki? Gdzie rajska zielona
wyspa? Gdzie autostrady?

Antenka

Data: 2011-02-22 19:23:16
Autor: u2
Premier oszukiwa?
W dniu 2011-02-22 19:11, Antenka pisze:
A czy to pierwszy raz? Gdzie obniżone podatki? Gdzie rajska zielona
wyspa? Gdzie autostrady?

Autostrady za minimum 20 zł za 100 km. :)

Podatki podwyższone, a Tusk zarzekał się, że zwolni każdego kto zechce
je podnieść. Powinien się spalić ze wstydu, ale on nie zna wstydu, bo
nie ma honoru :)

Data: 2011-02-23 09:05:15
Autor: sofu
Premier oszukiwa?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d63ff18$0$2487$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -

Cierkawe czy chociaz te kominy uczciwie malował?

sofu

Data: 2011-02-23 09:58:10
Autor: D. J. MC Donald Musk
Premier oszukiwa?

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ik2f3s$mcv$1node2.news.atman.pl...

[...]

na czerwono malowal, zeby naprowadzaly ruskie bombowce...

Data: 2011-02-23 09:19:19
Autor: cytryna
Premier oszukiwa?
[...]

***************************

Panie Migalski wypadałoby aby politolog wiedział -choćby z wykładów pro.Iwanka
- że premier wybrany przez lemingów i dla lemingów musi oszukiwać, tego wymaga jego elektorat. Iluż tu tępych lemingów usiłuje usprawiedliwiać, ba uzasadniać
celowość i przemyślność działalności lenia dymanego przez ruskich. Na pęczki można liczyć agenturę, te rodzynki w keksie z lemingów. Polska została skazana
na zagładę, stąd takie wzięcie u sąsiadów Stronnictwa Pruskiego i Kremlinów.

Data: 2011-02-23 10:23:28
Autor: A. Filip
u2: Premier oszukiwa?? [z ofensywy legislacyjnej PO - ofensywunieczka]
Jaśnie Pan Premier *nie oszukuje*, najwyżej "bardzo szeroko doprecyzowuje",
wręcz cudownie doprecyzowuje ;-)

u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

pakietĂłw: konsolidacji finansĂłw publicznych, deregulacyjnego,
[...]

A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Rozkosze, jakie mężczyzna czerpie z miłości, są o tyle uboższe od doznań
kobiety, że niedostatek przyjemności mężczyzna rekompensuje mnogością przygód.
  -- Diogenes z Synopy (ok. 413 p.n.e. - ok. 323 p.n.e.)

Premier oszukiwa?