Premier oszukiwa?

Data: 2011-02-22 10:08:21
Autor: Antenka
Premier oszukiwa?
On 22 Lut, 18:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. nadal oszukuje i b dzie oszukiwa , bo to typowe dla wra ej agentury :

http://fakty.interia.pl/polska/news/premier-oszukiwal-nie-ma-go-w-sej...

Europose PJN Marek Migalski powiedzia , e premier Donald Tusk
"oszukiwa " - mia bowiem urz dowa w Sejmie, a nie urz duje.

"Migalski skrytykowa te PO za niezrealizowanie obietnicy jesiennej
ofensywy legislacyjnej. Pod koniec wrze nia minionego roku premier
Donald Tusk zapowiedzia , e do ko ca roku zostanie przeprowadzona
ofensywa legislacyjna Platformy Obywatelskiej. Poinformowa te , e
b dzie urz dowa w gabinecie na Wiejskiej. W ramach jesiennej ofensywy
legislacyjnej Platforma zapowiedzia a uchwalenie ponad 40 ustaw z pi ciu
pakiet w: konsolidacji finans w publicznych, deregulacyjnego,
zdrowotnego, spo eczno-cywilizacyjnego oraz powodziowego.

- Wi kszo tego, co PO przygotowa a w tzw. pi ciu pakietach
legislacyjnych, mia o zosta uchwalone do ko ca listopada. Mamy ko c wk
lutego i z tego nie wida nic - m wi Migalski na konferencji prasowej w
Sejmie. - Mam przed sob dokument z Centrum Prasowego KPRM z 16
wrze nia. Nazywa si to: "Ruszy a ofensywa legislacyjna". Jestem ciekaw,
kiedy si zako czy a - kpi .

Migalski podkre li te , e wed ug wcze niejszych zapowiedzi PO,
pocz tkowo w ramach ofensywy mia o zosta przyj tych ponad sto projekt w
ustaw, p niej pi dziesi t, w ko cu - czterdzie ci. - Z tego, co wiemy,
wed ug r nych metodologii, zale nie od tego, jak si liczy, zosta o
przyj tych sze albo dziewi - powiedzia .

Podczas konferencji prasowej europose zaprezentowa te m.in. slajdy
przedstawiaj ce kolejne informacje o jesiennej ofensywie legislacyjnej
na Facebookowym profilu Kancelarii Premiera, a tak e zdj cie gabinetu
szefa rz du w Sejmie.

- Tak wygl da miejsce, w kt rym pan premier mia urz dowa , codziennie
naciska pos w koalicji do intensywnej pracy - m wi Migalski.

- Nie ma go dzi w Sejmie, nie b dzie go jutro, nie b dzie tu pracowa ,
nie b dzie pracowa w tym gabinecie, kt ry tu jest op acany z kieszeni
podatnik w - powiedzia Migalski.

r d o informacji: INTERIA.PL/PAP"

A czy to pierwszy raz? Gdzie obniżone podatki? Gdzie rajska zielona
wyspaaq

Data: 2011-02-22 10:11:42
Autor: Antenka
Premier oszukiwa?
On 22 Lut, 19:08, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 22 Lut, 18:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> podatnik w - powiedzia Migalski.

> r d o informacji: INTERIA.PL/PAP"

 A czy to pierwszy raz? Gdzie obniżone podatki? Gdzie rajska zielona
wyspa? Gdzie autostrady?

Antenka

Data: 2011-02-22 19:23:16
Autor: u2
Premier oszukiwa?
W dniu 2011-02-22 19:11, Antenka pisze:
A czy to pierwszy raz? Gdzie obniżone podatki? Gdzie rajska zielona
wyspa? Gdzie autostrady?

Autostrady za minimum 20 zł za 100 km. :)

Podatki podwyższone, a Tusk zarzekał się, że zwolni każdego kto zechce
je podnieść. Powinien się spalić ze wstydu, ale on nie zna wstydu, bo
nie ma honoru :)

Data: 2011-02-23 09:05:15
Autor: sofu
Premier oszukiwa?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d63ff18$0$2487$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Cierkawe czy chociaz te kominy uczciwie malował?

sofu

Data: 2011-02-23 09:58:10
Autor: D. J. MC Donald Musk
Premier oszukiwa?

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ik2f3s$mcv$1node2.news.atman.pl...

[...]

na czerwono malowal, zeby naprowadzaly ruskie bombowce...

Premier oszukiwa?