Premier p?aka? nad grobem ojczyma

Data: 2011-02-03 21:32:48
Autor: Kaczysta
Premier p?aka? nad grobem ojczyma

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d4b02c5$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
Smutek i łzy towarzyszyły w czwartek premierowi Donaldowi Tuskowi (54 l.) i jego rodzinie. Na cmentarzu Garnizonowym w Gdańsku pożegnał swojego ojczyma Wacława Ochelskiego (śp. 77 l.), który zmarł po ciężkiej chorobie. W tej bolesnej chwili towarzyszyli mu także ministrowie i marszałek sejmu Grzegorz Schetyna (48 l.).
więcej:
http://www.fakt.pl/Premier-plakal-nad-grobem-ojczyma,artykuly,95002,1.html

I tak kameralnie, bez fanfar i pochodów, bez żałoby narodowej (tak, jak 2 lata temu pochował matkę - też bez wielkiego szumu)?
Ciekawi mnie, jak to będzie wyglądało w wykonaniu Jarusia?

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Niebawem się przekonasz.
AZ

Premier p?aka? nad grobem ojczyma