Premier: potrzebne lepsze regu³y gry

Data: 2010-10-23 09:15:45
Autor: Marek Czaplicki
Premier: potrzebne lepsze regu³y gry
,-- -- [  ]
| Premier Donald Tusk zapowiedzia³ w pi±tek, ¿e razem z prezydentem
Bronis³awem Komorowskim bêdzie chcia³ siê zastanowiæ nad prób±
sformu³owania wspólnego nieformalnego regulaminu zachowañ, pod
którym "mogliby siê podpisaæ politycy ró¿nych opcji". "Byæ mo¿e jest taka
potrzeba, ale wa¿ne, by tego typu starania mia³y charakter neutralny, a nie
by³y wymierzone przeciwko komu¶" - powiedzia³ szef rz±du.
`-- --
http://www.platforma.org/pl/aktualnosci/newsy/art2566,premier-potrzebne-lepsze-reguly-gry.html
a czy bez jakich¶ spisanych regu³ nie mog³oby siê obyæ. poza tym chyba
obowi±zujê regu³a: "je¶li nie wiesz jak siê zachowaæ, zachowaj siê
przyzwoicie"?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-23 09:17:53
Autor: `` he®sk
Premier: potrzebne lepsze regu³y gry
On Sat, 23 Oct 2010 09:15:45 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

,-- -- [  ]
> [...]
a czy bez jakich¶ spisanych regu³ nie mog³oby siê obyæ. poza tym chyba
obowi±zujê regu³a: "je¶li nie wiesz jak siê zachowaæ, zachowaj siê

 tyle, ze wtedy nikt na psp cie nie doceni ;o)))

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-10-23 09:23:04
Autor: Marek Czaplicki
Premier: potrzebne lepsze regu³y gry
`` he?sk dnia sob pa¼dziernika 23 2010 09:17 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
[...]

mam pomys³. wg mnie dobrym rozwi±zaniem by³oby zestawienie regu³ na wzór
netykiety. niby te¿ nie spisane i nie obowi±zuj±ce, a dobrze slu¿± kulturze
dyskusji.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-23 09:26:03
Autor: `he®sk
Premier: potrzebne lepsze regu³y gry
On Sat, 23 Oct 2010 09:23:04 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
netykiety. niby te¿ nie spisane i nie obowi±zuj±ce, a dobrze slu¿± kulturze

 przez ile czasu by funkcjonowaly? daje dzien-dwa. z doswiadczenia.
 wiele razy probowalem, nie ma mocnych. chamstwo gora! ;o)

 slonecznego dnia

 --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-10-23 09:44:30
Autor: Marek Czaplicki
`he?sk dnia sob pa¼dziernika 23 2010 09:26 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
> [...]

 przez ile czasu by funkcjonowaly? daje dzien-dwa. z doswiadczenia.
 wiele razy probowalem, nie ma mocnych. chamstwo gora! ;o)

dziêkujê. dzieñ w mojej miejscowo¶ci zapowiada siê s³oneczny.
wracaj±c do tematu. wystarczy przecie¿ ¿eby zastosowaæ te regu³y przez
siebie i nie przejmowaæ siê innymi, a z czasem wszyscy dojd± do wniosku, ¿e
lepiej i bez nadmiernego zacietrzewienia siê dyskutuje i klarownie
przedstawia swoje racje.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-23 10:04:57
Autor: u2
Premier: potrzebne lepsze regu³y gry
a czy bez jakich¶ spisanych regu³ nie mog³oby siê obyæ. poza tym chyba
obowi±zujê regu³a: "je¶li nie wiesz jak siê zachowaæ, zachowaj siê
przyzwoicie"?

Oczywi¶cie, zasady przyzwoito¶ci s± ogólnie znane od dawien dawna pod
nazw± etykiety czyli savoir-vivre.

Dziwne, ¿e Donek z Bronkiem chc± wymy¶laæ nowe zasady savoir-vivre. :)

Data: 2010-10-23 10:14:45
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia sob pa¼dziernika 23 2010 10:04 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

my¶lê, ¿e zasady s± znane, ale szwankuje wprowadzenie ich w ¿ycie. tak to
jest, ¿e w mediach na pierwszym miejscu najpierw pojawia siê najbardziej
z³o¶liwa i wdeptuj±ca przeciwnika w ziemiê informacja, a dopiero potem co¶
pozytywnego. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-23 10:34:29
Autor: u2
[...]

Przez d³u¿szy czas na portalu GW z prawej strony na górze by³ Jarkacz
ca³uj±cy w rêkê dziewczynê w ludowym stroju, a na dole kanadyjski
dewiant przebrany w damskie ciuszki, który zabi³ dwie kobiety.

Skojarzenie oczywiste : Jarkacz - morderca. Nie¼le maj± opanowane te
podprogowe przekazy w GW :)

Data: 2010-10-23 10:41:53
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia sob pa¼dziernika 23 2010 10:34 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

na miejscu polityków nie przejmowa³bym siê wszystkim co pisze prasa, nadaje
tv i radio i mozna napotkaæ w internecie. trochê luzu by nie zaszkodzi³o.
zaobserwowa³em, ¿e panu prezesowi Jaros³awowi Kaczyñskiemu dobrze wychodzi³o
i spotka³o siê z przychylnosci± wyborców pokazanie swojego poczucia humoru,
choæ dla niego to musia³o byæ ciê¿kie (trochê przedtem straci³ czlonków
najbli¿szej rodziny). pan prezes jednak uzna³, ¿e gdy nie odniós³ sukcesu
to owa strategia by³a b³êdna. szkoda.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-23 10:53:53
Autor: u2
[...]

Luz luzem, ale kiedy zabijaj± twoich wspó³pracowników to trudno sobie na
niego pozwoliæ.

Zauwa¿ jakie marsowe lico ma obecnie Pan Premier. No i te jego
rozbiegane oczki. Patrzy najwyra¼niej co siê wokó³ niego dzieje i nie ma
ani krzty luzu :)

[...]

Jarkacz ma du¿e poczucie humoru a umiejêtno¶ciami aktorskimi bije na
g³owê Donka, nie wspominaj±c Bronka. Gra³ przecie¿ onegdaj w filmie jako
aktor.

Tylko czy przystoi w okresie ¿a³oby pozwalaæ sobie na ¿artowanie, kiedy
najbli¿si zginêli w zamachu ?

Data: 2010-10-23 13:09:40
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia sob pa¼dziernika 23 2010 10:53 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
[...]
poczucie humoru u kogo¶ mierzy siê poczuciem humoru na swój w³asny temat i w
tym wzglêdzie premier oraz prezydent bij± na g³owê pana prezesa.
umiejêtno¶ci aktorskie przydaj± siê gdy trzeba budowac jaki¶ tam wizerunek.
wizerunek jednak nie zast±pi prawdziwego obrazu, który raz pokazany ciê¿ko
daje siê wypleniæ róznymi kampaniami. wizerunek i kampania wizerunkowa pana
prezesa Jaros³awa Kaczyñskiego jest zreszt± skierowana tylko do "twardego"
jego elektoratu, o którym pana prezes nie omieszka³ wspomnieæ w swym
ostatnim wyst±pieniu sejmowym.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-23 13:16:57
Autor: u2
Premier: potrzebne lepsze regu³y gry
poczucie humoru u kogo¶ mierzy siê poczuciem humoru na swój w³asny temat i w
tym wzglêdzie premier oraz prezydent bij± na g³owê pana prezesa.

W±tpliwe. Zwykle osoby które siê ¶miej± z samym siebie nei lubi± jak
kto¶ ¶mieje siê z nich.

Zauwa¿, ¿e Donek ma wiecznie zaci¶niête usta i rozbiegane oczêta.

Bronek nie pokazuje siê w mediach ze swoj± ¿onk±, bo to temat ci±g³ych
¿artów, m.in. w internecie.

Wypowiedzi Bronka cechuje wtórny analfabetyzm, Bronek nie zna
najprostszych faktów.

[...]

Ci±g³e straszenie Jarkaczem nie wystarcza. Ju¿ teraz 51% Polaków
negatywnie ocenia rz±dy Tuska.

Za¶ notowania Bronka równie¿ padaj± i wynosz± obecnie 39 do 36.

Data: 2010-10-23 13:29:09
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia sob pa¼dziernika 23 2010 13:16 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Zauwa¿, ¿e Donek ma wiecznie zaci¶niête usta i rozbiegane oczêta.
ale wiêksze znaczenie ma to
Bronek nie pokazuje siê w mediach ze swoj± ¿onk±, bo to temat ci±g³ych
¿artów, m.in. w internecie.
nie ubolewa jednak nad tym, jak np nad oslawionymi "katroflami" gdzie
artyku³ jakiej¶ podrzêdnej gazety wa¿y³ na jako¶ci stosunków pomiêdzy
Polsk± a Francj± i Niemcami.
Ci±g³e straszenie Jarkaczem nie wystarcza. Ju¿ teraz 51% Polaków
negatywnie ocenia rz±dy Tuska.
rz±dy zu¿ywaj± siê podczas sprawowania w³adzy.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-23 13:38:46
Autor: u2
Premier: potrzebne lepsze regu³y gry
u2 dnia sob pa¼dziernika 23 2010 13:16 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Zauwa¿, ¿e Donek ma wiecznie zaci¶niête usta i rozbiegane oczêta.
ale wiêksze znaczenie ma to

W±tpliwe, Bronek jest tylko przystawk± do ¿yrandola. Wys³annik Donka
Nowak ma go pilnowaæ.

[...]

Nowak go pilnuje, ¿eby siê nie wychyla³ ze swoim wtórnym analfabetyzmem.

Ci±g³e straszenie Jarkaczem nie wystarcza. Ju¿ teraz 51% Polaków
negatywnie ocenia rz±dy Tuska.
rz±dy zu¿ywaj± siê podczas sprawowania w³adzy.

Raczej trwoni± spo³eczne zaufanie które mia³y na pocz±tku.

W tym nieprze¶cigniony jest Leszek Miller. Z takim spo³ecznym poparciem
powinien wybudowaæ 1000 km autostrad i uwolniæ biopaliwa.

A o ma³y w³os nie zabi³ siê przy l±dowaniu ¶mig³owcem w lesie.

Data: 2010-10-23 13:43:47
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia sob pa¼dziernika 23 2010 13:38 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
W±tpliwe, Bronek jest tylko przystawk± do ¿yrandola. Wys³annik Donka
Nowak ma go pilnowaæ.
to co ma spaæ z nim. wêszenie wszedzie spisków i podstawionych ludzi jest
jedn± z rzeczy, które psuj± normaln± debatê w demokracji. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-23 13:48:35
Autor: u2
[...]

Kontroluje : ¶pi, je, pije itp.

Data: 2010-10-23 13:57:49
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia sob pa¼dziernika 23 2010 13:48 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

przepraszam zapomnia³em dodaæ po "to co ma spaæ z nim" znaku zapytania. masz
jakie¶ dowody oprócz przypuszczeñ na to, ¿e prezydent jest
ubezw³asnowolniony i jest jak nazwa³e¶ "przystawk± do ¿yrandola". je¿eli
nie to jeste¶ tylko pilnym uczniem pana prezesa Kaczyñskiego, który z
ubolewania nad brakiem patriotyzmu, zwyklej ludzkiej przyzwoito¶ci i
oczywistych oczywisto¶ci, uczyni³ swój znak firmowy. taki sposób uprawiania
polityki nieczym siê nie ró¿ni od blokowania mównicy i rozstawiania swoich
w³asnych g³o¶ników na sali sejmowej. :-) --
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-23 14:10:38
Autor: u2
[...]

Znowu judzisz i bredzisz.

Daleko z tym swoim jêzykiem mi³o¶ci nie zajedziesz :)

"Zaproszenie jest imienne dla prezesa Kaczyñskiego, ale nikt nikogo z
pa³acu nigdy wyrzucaæ nie bêdzie. Przynajmniej za tej prezydentury."

S£AWOMIR NOWAK, minister w Kancelarii Prezydenta, Kontrwywiad RMF FM

Data: 2010-10-23 14:21:42
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia sob pa¼dziernika 23 2010 14:10 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

by³a to odpowied¼ na konkretne pytanie
Konrad Piasecki: Je¶li kto¶ inny dzisiaj z PiS-u siê pojawi. Prezydent go
przyjmie?
S³awomir Nowak: By³aby to nowa sytuacja, bo zaproszenie jest imienne dla
prezesa Kaczyñskiego, ale nikt nikogo z pa³acu nigdy wyrzucaæ nie bêdzie.
Przynajmniej za tej prezydentury.
trochê czytania z rozumieniem. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-23 14:23:44
Autor: u2
[...]

No w³a¶nie. Bez tej umiejêtno¶ci twoja polityka mi³o¶ci to tylko ¶ciema :)

Data: 2010-10-23 14:47:38
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia sob pa¼dziernika 23 2010 14:23 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

wiêc wyt³umacz, gdzie w odpowiedzi na konkretne zachowanie prezydenta w
konkretnej hipotetycznej wtedy sprawie dowód na ubezw³asnowolnienie
prezydenta? S³awomir Nowak jest ministrem w kancelari prezydenta i pytanie
go o poczynania prezydenta s± pytaniami o to jak prezydent ma zamiar pe³niæ
swoj urz±d. pamiêtam jak pierwszy prezydent po 1989 roku mówil o
sprawowanym przez siebie urzêdzie w trzeciej osobie ("prezydent nie mo¿e,
prezydent musi" itp...). chodzi³o mu chyba o to, ¿e by³ pierwszym
prezydentem wybranym w wyborach powszechnych i do niego te¿ nale¿a³o
wyznaczaæ pewne standardy dla przysz³ych prezydentów. analogiczna sytuacja
jest w przypadku prezydentów amerykañskich gdzie zwyczaj sprawowania urzêdu
przez tylko II kadencje nie ma umocowania w Konstytucji amerykañskiej, a
wzi±³ siê st±d o ile dobrze pamiêtam, ¿e pierwszy amerykañski prezydent
Waszyngton sprawowa³ swoj urz±d dwie kadencje. wszyscy pó¼niejsi prezydenci
postanowili przestrzegaæ tego zwyczaju. wyj±tek w XX wieku ca³y czas o ile
dobrze pamiêtam uczyni³ Roosevelt, ktory by³ trzy kadencje. rozpisa³em siê trochê po pobocznych rzeczach. fakty s± takie ¿e ka¿dy
prezydent ma cz³owieka, który mówi o zamiarach prezydenta.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-23 14:58:04
Autor: u2
[...]

Widzisz, je¶li pe³owiec mówi ¿e kocha to oznacza, ¿e de facto
nienawidzi. Podobnie by³o z tymi otwartymi drzwiami do Bronka :)

Data: 2010-10-23 15:37:56
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia sob pa¼dziernika 23 2010 14:58 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

No w³a¶nie. Bez tej umiejêtno¶ci twoja polityka mi³o¶ci to tylko ¶ciema
:)
[...]

tym sposobem doszli¶my do przyczyny nieporozumieñ we wspó³czesnej polskiej
polityce. opaczne rozumienie zwyczajnych s³ów. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-23 11:10:38
Autor: Andrzej Adam Filip
Premierowi potrzebne lepsze reguły gry
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
,-- -- [  ]
| Premier Donald Tusk zapowiedział w piątek, że razem z prezydentem
Bronisławem Komorowskim będzie chciał się zastanowić nad próbą
sformułowania wspólnego nieformalnego regulaminu zachowań, pod
którym "mogliby się podpisać politycy różnych opcji". "Być może jest taka
potrzeba, ale ważne, by tego typu starania miały charakter neutralny, a nie
były wymierzone przeciwko komuś" - powiedział szef rządu.

Oczywiście chodzi o różne opcje PO? :-)

`-- --
http://www.platforma.org/pl/aktualnosci/newsy/art2566,premier-potrzebne-lepsze-reguly-gry.html
a czy bez jakichś spisanych reguł nie mogłoby się obyć. poza tym chyba
obowiązuję reguła: "jeśli nie wiesz jak się zachować, zachowaj się
przyzwoicie"?

Punkt siedzenia zmienia punkt widzenia, nieprawdaż?

Energia buntu przekształciła się w energię emigracyjną.
  -- Tusk, Donald (1957-)

Premier: potrzebne lepsze regu³y gry