Premier: potrzebne lepsze regu³y gry

Data: 2010-10-23 09:17:53
Autor: `` he®sk
Premier: potrzebne lepsze regu³y gry
On Sat, 23 Oct 2010 09:15:45 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

,-- -- [  ]
| Premier Donald Tusk zapowiedzia³ w pi±tek, ¿e razem z prezydentem
Bronis³awem Komorowskim bêdzie chcia³ siê zastanowiæ nad prób±
sformu³owania wspólnego nieformalnego regulaminu zachowañ, pod
którym "mogliby siê podpisaæ politycy ró¿nych opcji". "Byæ mo¿e jest taka
potrzeba, ale wa¿ne, by tego typu starania mia³y charakter neutralny, a nie
by³y wymierzone przeciwko komu¶" - powiedzia³ szef rz±du.
`-- --
http://www.platforma.org/pl/aktualnosci/newsy/art2566,premier-potrzebne-lepsze-reguly-gry.html
a czy bez jakich¶ spisanych regu³ nie mog³oby siê obyæ. poza tym chyba
obowi±zujê regu³a: "je¶li nie wiesz jak siê zachowaæ, zachowaj siê
przyzwoicie"?

 tyle, ze wtedy nikt na psp cie nie doceni ;o)))

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-10-23 09:23:04
Autor: Marek Czaplicki
Premier: potrzebne lepsze regu³y gry
`` he?sk dnia sob pa¼dziernika 23 2010 09:17 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
[...]

mam pomys³. wg mnie dobrym rozwi±zaniem by³oby zestawienie regu³ na wzór
netykiety. niby te¿ nie spisane i nie obowi±zuj±ce, a dobrze slu¿± kulturze
dyskusji.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-23 09:26:03
Autor: `he®sk
Premier: potrzebne lepsze regu³y gry
On Sat, 23 Oct 2010 09:23:04 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
netykiety. niby te¿ nie spisane i nie obowi±zuj±ce, a dobrze slu¿± kulturze

 przez ile czasu by funkcjonowaly? daje dzien-dwa. z doswiadczenia.
 wiele razy probowalem, nie ma mocnych. chamstwo gora! ;o)

 slonecznego dnia

 --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-10-23 09:44:30
Autor: Marek Czaplicki
`he?sk dnia sob pa¼dziernika 23 2010 09:26 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
> [...]

 przez ile czasu by funkcjonowaly? daje dzien-dwa. z doswiadczenia.
 wiele razy probowalem, nie ma mocnych. chamstwo gora! ;o)

dziêkujê. dzieñ w mojej miejscowo¶ci zapowiada siê s³oneczny.
wracaj±c do tematu. wystarczy przecie¿ ¿eby zastosowaæ te regu³y przez
siebie i nie przejmowaæ siê innymi, a z czasem wszyscy dojd± do wniosku, ¿e
lepiej i bez nadmiernego zacietrzewienia siê dyskutuje i klarownie
przedstawia swoje racje.