Premier : "rozliczycie mnie w grudniu"

Data: 2010-10-07 09:17:18
Autor: u2
Premier : "rozliczycie mnie w grudniu"
... po południu :

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/39858

"Platforma z Donaldem Tuskiem na czele rusza do ofensywy jesiennej.
"Rozliczycie mnie w grudniu" - zapowiada.

"Zrealizujemy wszystko, co zapowiedzieliśmy. Za ofensywę jesienną
rozliczcie mnie w grudniu" - zapowiedział dziennikarzom Donald Tusk.
Chodzi o tzw. ofensywę jesienną (w skrócie "OJ"). "OJ" to pakiet
kilkudziesięciu projektów ustaw, które jesienią mają trafić do Sejmu. Na
razie jest marnie - posłowie dostali tylko pięć propozycji nowych
przepisów, i to tych mniej ważnych - zauważa RMF FM.

Rząd ma zamiar pracować także nad tymi sztandarowymi ustawami, czyli
zdrowotną i pakietem konsolidacji finansów publicznych. Będzie ich ponad
pięćdziesiąt, a do świąt Bożego Narodzenia wszystkie zostaną przyjęte
przez Sejm, łącznie z pakietem zdrowotnym - zapowiedział Tusk. "Proszę,
wyzłośliwiajcie się na temat naszej nieskuteczności pod koniec roku - to
znaczy nie wtedy, kiedy zaczynamy, tylko wtedy, kiedy będziemy kończyli.
A wy wtedy wyliczycie, co się udało, a co nie" - dodał.

Premier zaznaczył też że nie będzie zamykał się na projekty opozycji.
Pytany przy okazji, dlaczego projekt klubu SLD w sprawie ukrócenia
handlu dopalaczami przeleżał 1,5 roku u marszałka Sejmu i nie spotkał
się z żadną reakcją, odpowiedział: "Nie jestem odpowiedzialny za tryb
pracy Sejmu i nie mam uprawnień, aby napominać marszałka Sejmu".
Zaznaczył jednak, że - jego zdaniem - projekty opozycji w tej sprawie
nie przyniosły by oczekiwanego skutku.

Inna sprawa, że na PiS-owskie pomysły premier nie zamierza tracić czasu.
Posłowie tej partii zanieśli dzisiaj do sejmowego gabinetu Donalda Tuska
64 klubowe projekty ustaw. Co osiągnęli? Nic, bo szef rządu ich nie
przyjął...

(rmf24.pl, wp.pl)"

Data: 2010-10-07 10:17:56
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Szef Żądu decyduje o losie ustawy!

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/39858
[...]

[...]

Szef Żądu decyduje o losie ustawy! Może przyjąć albo nie przyhąć.
Tak przynajmniej wynika z powyższego cytatu.
A co wynika z Konstytucji... zresztą nieważne: decyduje zwyczaj.

Data: 2010-10-07 10:31:30
Autor: kochamspamWYTNIJTO
wróć pomyłka!
> [...]

Tak przynajmniej wynika z powyższego cytatu.
A co wynika z Konstytucji... zresztą nieważne: decyduje zwyczaj.

"ich" odniosłem do ustaw, a z pewnością dotyczyło to posłów.
Nie ma więc problemu - przyjmie ich jutro lub pojutrze.
A jeśli PiSowcy przynieśli projekty 1000 ustaw (wiadomo: im więcej ustaw, tym lepiej), to będzie musiał ich przyjmować kilkakrotnie.
P.S.
Może Konstutucja powinna nakładać na Sejm obowiązek uchwalenia 1000 ustaw w ciągu kadencji?

Data: 2010-10-07 10:42:46
Autor: awe
wróć pomyłka!

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000c96.4cad8562newsgate.onet.pl...

> [...]

P.S.
Może Konstutucja powinna nakładać na Sejm obowiązek uchwalenia 1000 ustaw w

-- -- -- -- -- -- -- -
w konstytucji powinien byc zakaz tworzenia rzadu z druzyn pilkarskich. od tego trzeba zaczac. ja nie wiem  co ten donek odpierdala. chlopak z podworka i zwczaje jakies nie tutejsze
awe
awe

Data: 2010-10-07 11:44:56
Autor: kochamspamWYTNIJTO
nie "rząd" lecz "żąd"

> [...]
> P.S.
> Może Konstutucja powinna nakładać na Sejm obowiązek uchwalenia 1000 ustaw > w

-- -- -- -- -- -- -- -
[...]
Czy ja wiem... może powinien być jednak wyjątek dla kapitanów drużyn. Przecież kierowanie jedenastką na boisku wykształca spore umiejętności do ministrowania.
Podobnie kierowanie bankiem wykształca umiejętności potrzebne do kierowania miastem stołecznym.

Zwracam uwagę na błąd ortograficzny:
Nie należy pisać "rząd" lecz "żąd" (od żądać)

Data: 2010-10-07 12:16:01
Autor: Bogdan Idzikowski
nie "rząd" lecz "żąd"

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000c9c.4cad9698newsgate.onet.pl...
Zwracam uwagę na błąd ortograficzny:
Nie należy pisać "rząd" lecz "żąd" (od żądać)

"Konia z żędem"?

Data: 2010-10-07 12:58:44
Autor: awe
nie "rząd" lecz "żąd"

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cad9de2$0$27037$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- - jestes kibolem?
awe

Data: 2010-10-07 22:46:19
Autor: pluton
nie "rząd" lecz "żąd"

[...]

A co wykształca wariata i jego brata ?

Nullification

Data: 2010-10-07 22:53:47
Autor: pluton
[...]

Przeciez powszechnie wiadomo, ze projekty nowych ustaw zanosi się
do prezydenta.

Nullification

Data: 2010-10-09 08:17:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8nrtc$t9e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jesteś w błędnym błędzie. Projekty nowych ustaw zanosi się do sprzątaczki sejmowej.

Premier : "rozliczycie mnie w grudniu"