Premier : "rozliczycie mnie w grudniu"

Data: 2010-10-07 22:53:47
Autor: pluton
Premier : "rozliczycie mnie w grudniu"
Inna sprawa, że na PiS-owskie pomysły premier nie zamierza tracić czasu.
Posłowie tej partii zanieśli dzisiaj do sejmowego gabinetu Donalda Tuska
64 klubowe projekty ustaw. Co osiągnęli? Nic, bo szef rządu ich nie
przyjął...

Przeciez powszechnie wiadomo, ze projekty nowych ustaw zanosi się
do prezydenta.

Nullification

Data: 2010-10-09 08:17:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8nrtc$t9e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jesteś w błędnym błędzie. Projekty nowych ustaw zanosi się do sprzątaczki sejmowej.

Premier : "rozliczycie mnie w grudniu"