Premier rusza na wojnę ;-)

Data: 2019-10-30 13:00:01
Autor: przemek.jedrzejczak
Premier rusza na wojnę ;-)
Data: 2019-10-30 13:30:58
Autor: Zenek Kapelinder
Premier rusza na wojnę ;-)
Mnie wypadek poruszył bo w kupie zebrała się czwórka niedorozwinietych i jeden z nich nie żyje.

Data: 2019-11-01 19:42:49
Autor: Uzytkownik
Premier rusza na wojnę ;-)
Mnie wypadek poruszył bo w kupie zebrała się czwórka niedorozwinietych i jeden z nich nie żyje.

Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle.

Data: 2019-10-30 21:39:03
Autor: J.F.
Premier rusza na wojnę ;-)
Dnia Wed, 30 Oct 2019 13:00:01 -0700 (PDT),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a):

Z wariatami drogowymi ... Pewnie zacznie od własnych szeregów ;-)

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25362133,premier-mateusz-morawiecki-zmienil-status-na-poruszony-i-zapowiedzial.html#s=BoxMotMT

Zacznie od podniesienia mandatow.
Chyba, zeby tak zorganizowac oddolny protest w szeregach PiS :-)

J.

Data: 2019-10-30 21:52:09
Autor: Shrek
Premier rusza na wojnę ;-)
W dniu 30.10.2019 o 21:39, J.F. pisze:

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25362133,premier-mateusz-morawiecki-zmienil-status-na-poruszony-i-zapowiedzial.html#s=BoxMotMT

Zacznie od podniesienia mandatow.

I słusznie - pod warunkiem większego zróżnicowania widełek. Na przykład za wyprzedzanie na przejściu powinno być od 500 do 2000 i od 10 punktów do 20. Natomiast za omijanie 2000 i po prawku bez negocjacji.

--
Shrek

Data: 2019-10-30 21:50:20
Autor: pueblo
Premier rusza na wojnę ;-)
Witaj Shrek, 30 paź 2019 w
news:5db9f7f8$0$17353$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
[...]

ALbo jeszcze więcej. To dopiero będzie ubaw. Bo wiadomo, jak polija będzie mogła kosić duże mandaty na przejśach - to będzie to namiętnie robić. Już to widzę. Kierowcy będą skoncentrowani tylko na przejściach dla piesz. Już z daleka będa wypatrywać, czy ktoś się nie kręci w pobliżu z zamiarem beztroskiego wejścia na pasy i wtedy profilaktycznie zwalniać. Jeśli jest drugi pas to będą zabawy w zwalnianie przed przejściem, żeby czasem nie wyprzedzać na przejściu tego na sąsiednim pasie. W końcu ruch się będzie odbywał, jakby przed każdym przejściem był ustawiony znak stop i to nie piesi będą sie upewniać, czy można przejść bezpiecznie przez jezdnię przenaczoną do poruszania się aut, tylko kierowcy będą się upewniać, czy można przejechać przez przejście i nie stracić prawka.

Data: 2019-10-30 15:35:17
Autor: Zenek Kapelinder
Premier rusza na wojnę ;-)
Cwiczenie umysłowe dla rządu trzeba będzie zrobić. Zwalniać nawet jak by nikogo nie było. Zatrzymywac się pod byle pretekstem. Najlepiej w Warszawie w okolicach sejmu itp. Tydzien włoskiego strajku i sie wycofają. Wiem że fikcja ale pomarzyć można.

Data: 2019-10-31 20:52:34
Autor: Uzytkownik
Premier rusza na wojnę ;-)
[...]

Debil jesteś i tyle.

Data: 2019-11-01 19:42:37
Autor: Uzytkownik
Premier rusza na wojnę ;-)

Data: 2019-10-30 17:11:37
Autor: japanizer
Premier rusza na wojnę ;-)
On Thursday, October 31, 2019 at 6:50:22 AM UTC+9, pueblo wrote:
Witaj Shrek, 30 paź 2019 w
news:5db9f7f8$0$17353$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś: > W dniu 30.10.2019 o 21:39, J.F. pisze:
> [...]
> negocjacji. > ALbo jeszcze więcej. To dopiero będzie ubaw. Bo wiadomo, jak polija będzie mogła kosić duże mandaty na przejśach - to będzie to namiętnie robić. Już to widzę. Kierowcy będą skoncentrowani tylko na przejściach dla piesz. Już z daleka będa wypatrywać, czy ktoś się nie kręci w pobliżu z zamiarem beztroskiego wejścia na pasy i wtedy profilaktycznie zwalniać.

Jakoś w innych krajach to świetnie działa. U nas - nie da rady? A może Wolak za głupi i faktycznie nie da rady?

Data: 2019-10-31 10:01:37
Autor: ąćęłńóśźż
Premier rusza na wojnę ;-)
Może nie walczyli z zaborcami przez 130 lat?
A później z okupantami i z komuną?
Może nie wytłukli im inteligencji zamiast kapelindrów?
Ale jak czytam brytyjską prasę, to tam jest gorzej, niż u nas (z nożami w brzuch, z rowerzystami vs. kierowcy, z rasizmem [oczywiście czarnuchów wobec białych]).

BTW wujo mi opowiadał, jak za okupacji lokalny niemiecki żandarm wyuczył naszych tubylców przepisu o chodzeniu lewą stroną drogi - Niemiec stał z pałą i każdego Polaka, który szedł prawą stroną jezdni tak ździelał po dupie, że gostek się dalej poruszał już utykając.
Ot takie miał hobby uebermenscha.
Wyuczył całe miasteczko.

-- -- -

Data: 2019-10-30 23:29:54
Autor: kk
Premier rusza na wojnę ;-)
On 2019-10-30 22:50, pueblo wrote:
Witaj Shrek, 30 paź 2019 w
[...]

Już tak jest. Staję piechotochodem 3 metry (!) od przejścia, przepuszczają. Skuterkiem, to samo. Kusi mnie by kamerować zatrzymujące się samochody a potem dać to na yt.

Data: 2019-10-30 22:38:23
Autor: mk4
Premier rusza na wojnę ;-)
On 2019-10-30 23:29, kk wrote:
On 2019-10-30 22:50, pueblo wrote:
Witaj Shrek, 30 paź 2019 w
[...]

Swoja droga to przepuszczanie to mnie wk*****. Bo za przeproszeniem taki k**** zmusza mnie do wejścia na jezdnie. Nie wtedy kiedy jestem na to gotowy (czyli upewniłem się, że jest ok i bezpiecznie) tylko teraz i już. Wywiera presję. Ktoś już to napisał. Ale piszę raz jeszcze - bo tak właśnie jest.

Takie zatrzymywanie się prowokuje niebezpieczne sytuacje bo wymuszają pospiech.

--
mk4

Data: 2019-10-30 15:51:19
Autor: Zenek Kapelinder
Premier rusza na wojnę ;-)
Na mnie nie wymuszają. Zatrzymal sie to kiedyś pojedzie i przejdę. Mnie się nie znudzi bo mam z tego frajde. Niedaleko mnie jest przejście którym dochodzi się do przystanku. Połaszczy się baran bo go drugi baran przepuścił. Idzie na przystanek i 5 minut czeka na tramwaj. Takich baranow jest od chuja. W pewnym momencie zbierze sie ich trójka, czwórka i po zebraniu jest od razu jednego mniej.

Data: 2019-10-31 16:18:55
Autor: Uzytkownik
Premier rusza na wojnę ;-)
[...]

Pisałeś, że się odwracasz i tyłek wypinasz do takiego kierowcy. Jeżeli to cię cieszy i śmieszy to raczej nie masz "równo pod sufitem".

Data: 2019-10-31 09:27:07
Autor: Zenek Kapelinder
Premier rusza na wojnę ;-)
Nie do ciebie trepie pisalem. To że przeczytasz nic nie znaczy bo i tak nie zrozumiesz.

Data: 2019-11-01 19:39:55
Autor: Uzytkownik
Premier rusza na wojnę ;-)

Data: 2019-11-09 13:58:23
Autor: t-1
Premier rusza na wojnę ;-)
Nie do ciebie trepie pisalem. To że przeczytasz nic nie znaczy bo i tak nie zrozumiesz.

Dziwne, że się pisać nauczył.

Data: 2019-10-31 20:52:37
Autor: Uzytkownik
Premier rusza na wojnę ;-)

Data: 2019-11-01 19:42:28
Autor: Uzytkownik
Premier rusza na wojnę ;-)

Data: 2019-10-31 07:01:20
Autor: Shrek
Premier rusza na wojnę ;-)
W dniu 30.10.2019 o 23:38, mk4 pisze:

[...]

Tak, tak. Piesi czują się nirmalnie molestowani komunikacyjnie przez kierowców co zatrzymują się przed przejściem. Jesteś wiarygodny jak stirlitz;)

--
Shrek

Data: 2019-10-31 23:35:48
Autor: kk
Premier rusza na wojnę ;-)
On 2019-10-31 07:01, Shrek wrote:
[...]

Tak, pieszy na skuterze.

Data: 2019-10-31 23:33:02
Autor: kk
Premier rusza na wojnę ;-)
On 2019-10-30 23:29, kk wrote:
On 2019-10-30 22:50, pueblo wrote:
Witaj Shrek, 30 paź 2019 w
[...]

Dzisiaj znowu to samo. Stoję kawał od przejścia by sobie wszyscy przejechali a jakiś głupek zatrzymuje się. Nic tylko kamerować i na yt.

http://preczzsegregacja.tk/ :-)

Data: 2019-10-31 15:46:27
Autor: Zenek Kapelinder
Premier rusza na wojnę ;-)
Dzisiejsze zdarzenie. Jaracza przy Magdzie. Skrzyżowanie z Piotrkowska.. Światła oczywiscie wyłączone i na żywioł idzie. Stoję i czekam zeby przejsc bo kilka samochodow jedzie. Zatrzymuje się dostawczak, ja stoję i czekam. Durne babsko oczywiscie jak widzi że samochód stoi to wpierdala się i przechodzi. Jak była w połowie szerokości dostawczaka to elektryczny skuter przed nią przejechał. Nie jechał szybko ale jak by wyjechał zza dostawczaka dwie sekundy później to by ją poturbowal.. Kierowca dostawczaka nie miał żadnego powodu zeby sie zatrzymac i przepuszczać. Kilka razy grzecznie pytalem czy do kurwy nedzy jakis obrońca pieszych w końcu mi wyjaśni dlaczego trzeba przepuszczać pieszych, łącznie z tymi co nie chca  przechodzić a tylko znajdują się przy przejsciu. Te dzisiejsze kilka samochodow to raptem z piec było. Czas ich przejazdu kilkanascie sekund a za nimi następne za pół kilometra.

Data: 2019-10-31 23:54:51
Autor: Kviat
Premier rusza na wojnę ;-)
Kilka razy grzecznie pytalem czy do kurwy nedzy jakis obrońca pieszych w końcu mi wyjaśni dlaczego trzeba przepuszczać pieszych,

Przecież ci kilka razy do kurwy nedzy grzecznie wyjaśniano i tego nie zrozumiałeś, to czego się spodziewasz? Oświecenia?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-11-01 05:55:26
Autor: BronkL
Premier. dlaczego należy zatrzymywać pojazd ?
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości news:5dbb663c$0$550$65785112news.neostrada.pl...

Przecież ci kilka razy grzecznie wyjaśniano

Pozdrawiam
Piotr

To wyjaśnij, dlaczego należy zatrzymywać pojazd przed przejściem,
gdy na przejściu nie ma pieszego i ruch jest mały, a pieszy
musi czekać najwyżej 30 sekund ?
Nie dotyczy sytuacji, gdy pieszy może wtargnąć.

Data: 2019-11-01 19:04:06
Autor: Kviat
W dniu 01.11.2019 o 05:55, BronkL pisze:
[...]

Celowo prowokujesz, czy faktycznie po tylu razach jeszcze nie zrozumiałeś?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-11-01 21:51:33
Autor: BronkL
[...]

Piszesz mnóstwo głupot, więc nie dziwi mnie,
że napisałeś jeszcze jedną głupotę.

Data: 2019-11-01 19:40:09
Autor: Uzytkownik
Premier rusza na wojnę ;-)

Data: 2019-11-09 13:47:17
Autor: cyklista
Premier rusza na wojnę ;-)
Uzytkownik pisze:

Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku?

Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych.

Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej?

  Prywatną wojnę to sobie prowadź prywatnie bo teraz to jesteś już większym spamerem i zachowujesz się głupiej od niego.

--
Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

Data: 2019-11-09 05:38:58
Autor: Zenek Kapelinder
Premier rusza na wojnę ;-)
Daj mu spokój. On ma misje wysłania mnie tam gdzie pieprz rośnie. A że skuteczność ma zerowa to nadrabia ilością. Od czasu do czasu się odzywam zeby nie zapomniał po co żyje. On nie jest spamerem, nic nie reklamuje. On jest zwyczajnie glupi.

Data: 2019-11-01 08:10:39
Autor: ąćęłńóśźż
Premier rusza na wojnę ;-)
Ty jesteś głupek, jak mnie swędzą jajka zaraz jakiegoś przejścia szukam.
Jak muszę sesemesa, to daję pod przedszkole.

-- -- -
Stoję kawał od przejścia by sobie wszyscy przejechali a jakiś głupek zatrzymuje się.

Data: 2019-10-31 09:50:56
Autor: ąćęłńóśźż
Premier rusza na wojnę ;-)
Różnie z tym bywa.
Niektórzy jadą po paznokciach.
Obecnie coraz więcej przejść schodzi łagodnie z chodnika do jezdni.
2-3 płytki ze spadkiem.
Na takich pochyłych płytkach wcale nie tak łatwo utrzymać wózek, a szczególne kłopoty mają dzieci na rowerkach - olbrzymie ryzyko, że z tej pochyłości bezwiednie zjadą na jezdnię prosto pod koła chcącego przejechać po paznokciach.
Jak najszybciej powinniśmy uchwalić prawo nakazujące przepuszczanie pieszych zbliżających się do oznakowanego przejścia.

-- -- -

Data: 2019-10-31 06:59:34
Autor: Shrek
Premier rusza na wojnę ;-)
W dniu 30.10.2019 o 22:50, pueblo pisze:

[...]

Przekonałeś mnie;) Do tego zdjąć ograniczenia i już będzie tak bezpiecznie, że tylko nakaz zatrzymania na zielonej strzałece będzie stał na drodze do vision zero;)

--
Shrek

Data: 2019-10-31 07:59:08
Autor: Uzytkownik
Premier rusza na wojnę ;-)
W dniu 2019-10-30 o 22:50, pueblo pisze:
[...]

I niech koszą i jebią debili na przejściach zamiast sobie urządzać "dmuchańce".

Wczoraj myślałem, że kurwizny dostanę. Z podwórka nie mogłem wyjechać autem, bo pojebańcy pod moim domem sobie urządzili zasadzkę z dmuchańcami i zablokowali całe skrzyżowanie oraz drogi do tego skrzyżowania.

Nie dość, że korek bo droga jest przebudowywana i ruch się odbywa jedną połówką jezdni to jeszcze dwoma radiowozami zastawili wjazd na  polną drogę, którą spora część mieszkańców objeżdża korki.

Zamiast pilnować, żeby mordercy w szczególności ci w BMW nie zabijali pieszych na przejściach to sobie urządzają happeningi.

Data: 2019-10-31 09:20:30
Autor: BronkL
Premier.
Użytkownik "Uzytkownik" <adres@serwer.pl> napisał w wiadomości news:5dba8633$0$539$65785112news.neostrada.pl...

Zamiast pilnować, żeby mordercy w szczególności ci w BMW nie zabijali pieszych na przejściach to sobie urządzają happeningi.

użyszkodnik

Głupi jesteś, że strach się bać.
Policja to robi w celu zmniejszenia ilości zabitych i rannych
w wypadkach.

Data: 2019-10-31 15:58:00
Autor: Uzytkownik
Premier.
W dniu 2019-10-31 o 09:20, BronkL pisze:
Policja to robi w celu zmniejszenia ilości zabitych i rannych
w wypadkach.

Twierdzisz, że policjanci teraz mają moc wskrzeszania zabitych i uzdrawiania rannych?

Chłopczyku weź przeczytaj co napisałeś, bo bardziej debilnego tekstu to jeszcze nie czytałem, a twoje chamstwo jednoznacznie określa, że normalny to ty nie jesteś.

Data: 2019-11-01 05:42:37
Autor: BronkL
Premier. rozwinięcie dla użytkownika.

Twierdzisz, że policjanci teraz mają moc wskrzeszania zabitych i
uzdrawiania rannych?

użytkownik

Napiszę obszernie, bo nie wszyscy mogli zrozumieć,
czego ty jesteś przykładem.

Działania Policji przyczyniają się do zmniejszenia ilości wypadków,
a co za tym idzie, nie ma zabitych i rannych, którzy
mogliby być  w tych wypadkach.

Użytkownik, czy teraz wszystko jasne dla ciebie ?

Data: 2019-11-01 09:35:19
Autor: Uzytkownik
W dniu 2019-11-01 o 05:42, BronkL pisze:
[...]

Teraz już napisałeś precyzyjnie.

Wytłumacz tylko w jaki sposób tego typu działania policji przyczyniają się do zmniejszenia ilości wypadków?

Że co? Że niby wyłapią ludzi prowadzących pod wpływem? Ilu kierowców pod wpływem prowadzi pojazdy?  Ilu pijanych powoduje wypadki? Dlaczego jest to problem przed Świętem Zmarłych czy innymi świętami, a nie stanowi problemu przez pozostałe dni w roku? Poza tym jeżeli nawet jest pod wpływem, a prowadzi samochód bezpiecznie to w czym jest problem? W wielu krajach kierowca może wypić piwo i prowadzić samochód. U nas w kraju absurdów praktycznie musisz mieć zero promili, a jednocześnie na drogach jest największa ilość trzeźwych debili i bandytów drogowych.

Osobiście nie miałem do czynienia z wypadkiem spowodowanym przez pijaną osobę. Nie spotkałem też osoby pijanej na drodze, której zachowanie świadczyłoby o tym, że jest pijana.

Natomiast sam osobiście o mało kiedyś nie zabiłem czy tez zrobiłem kaleką policjanta idioty, który chcąc dokonać rutynowej kontroli TIR-owców, sprowadził jednego z nich z lewego pasa na skrajny prawy pas. Kierowca TIR-a nie zauważył mnie, że jadę sąsiednim pasem i mnie zepchnął na pas rozbiegowy, na końcu którego stał radiowóz oraz policjant zatrzymujący kierowcę TIR-a. Zatrzymałem się z piskiem opon na pół metra przed policjantem o mało go nie przygniatając do radiowozu.  Zrobił się cały blady. Kiedy sypnąłem mu wiązką niecenzuralnych słów to zrozumiał, że swoim zachowaniem wraz z siedzącym kolegą w radiowozie stwarzają ogromne zagrożenie nie tylko dla siebie, ale także dla innych kierowców. Odpuścili kontrolę tego TIR-owca i zabrali dupy w troki. Nie dość, że stwarzali takie zagrożenia to jeszcze utrudniali innym kierowcom włączenie się do ruchu, bo blokowali pas rozbiegowy.

Wielokrotnie też byłem świadkiem sytuacji w których o mało nie doszło do wypadków tylko i wyłącznie z powodu kontroli drogowej. Ludzie zaczynają gwałtownie zwalniać, zjeżdżać na prawy pas. Wielokrotnie policjanci stali w miejscach w których stwarzali swoją obecnością ogromne niebezpieczeństwo np. na zakrętach lub w miejscach, kiedy ich się zauważało zbyt późno.

Kilka razy widziałem stłuczki do których doszło na widok takiej zakamuflowanej kontroli policyjnej.

Spotykam wielu piratów i debili drogowych, którzy wymuszają pierwszeństwo, jadą z nadmierną prędkością i to przez cały rok. Wielokrotnie widziałem brak reakcji policji na takie złe zachowania na drodze. Ot po prostu mamy w dupie, bo my się tym nie zajmujemy lub wyrobiliśmy normę i zarobiliśmy już wystarczające pieniądze, aby dostać premie.

Data: 2019-10-31 23:39:00
Autor: kk
Premier.
On 2019-10-31 09:20, BronkL wrote:
[...]

Podobnie hitlerowcy zmniejszali ilość zabitych i rannych w czasie okupacji.

Data: 2019-10-31 16:15:46
Autor: J.F.
Premier rusza na wojnę ;-)
Użytkownik "Uzytkownik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dba8633$0$539$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A skarge napisales ?
Do komendanta, ministra i gazety ?

J.

Data: 2019-10-31 09:44:01
Autor: ąćęłńóśźż
Premier rusza na wojnę ;-)
I bardzo dobrze.
Np. na podstawie monitoringu miejskiego.

-- -- -
jak polija będzie mogła kosić duże mandaty na przejśach - to będzie to namiętnie robić.

Data: 2019-10-31 10:33:20
Autor: tck
Premier rusza na wojnę ;-)
[...]

no tak, wszystko przez niskie mandaty policja jest bezradna...
a jak oglądam jakieś uwaga pirat albo podobne to zdecydowana większość propozycji mandatowych jest z dolnej półki

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2019-10-31 15:15:43
Autor: Shrek
Premier rusza na wojnę ;-)
W dniu 31.10.2019 o 10:33, tck pisze:

no tak, wszystko przez niskie mandaty policja jest bezradna...
a jak oglądam jakieś uwaga pirat albo podobne to zdecydowana większość propozycji mandatowych jest z dolnej półki

Przede wszystkim to policja nie daje zwykle żadnych mandatów...

--
Shrek

Data: 2019-10-31 10:34:26
Autor: Poldek
Premier rusza na wojnę ;-)
W dniu 2019-10-30 o 21:39, J.F. pisze:
[...]

Stawki mandatów są żałośnie niskie.

Data: 2019-10-31 03:35:05
Autor: Zenek Kapelinder
Premier rusza na wojnę ;-)
Szkoda tylko że nikt nie wyłapuje, jak ten niemiec pieszych nie potrafiących zachować się przy przejsciu. Gumowanie nie jest teraz w modzie ale za nieprawidłowe zachowanie przy wchodzeniu na jezdnie i przechodzeniu przez nią też powinni karac.

Data: 2019-10-31 20:52:44
Autor: Uzytkownik
Premier rusza na wojnę ;-)

Data: 2019-10-31 10:56:04
Autor: ąćęłńóśźż
Premier rusza na wojnę ;-)
Powinny być uzależnione od dochodu kierowcy (jak w wielu innych krajach, przykładowo Skandynawii).
Np. w liczbie dniówek.

-- -- -
Stawki mandatów są żałośnie niskie.

Data: 2019-10-31 03:37:59
Autor: Zenek Kapelinder
Premier rusza na wojnę ;-)
Mandat liczony od dochodu to jest jakiś pomysł. Dolozyl bym jeszcze na wzór Francji konfiskate pojazdu za więcej niż 50/h. Z tym że w terenie zabudowanym za więcej niż 20/h.

Data: 2019-10-31 16:16:01
Autor: Uzytkownik
Premier rusza na wojnę ;-)
Mandat liczony od dochodu to jest jakiś pomysł. Dolozyl bym jeszcze na wzór Francji konfiskate pojazdu za więcej niż 50/h. Z tym że w terenie zabudowanym za więcej niż 20/h.

A debila jadącego 130km/h w terenie zabudowanym gdzie obowiązuje do 50km/h wynosiłeś na ołtarze i jeszcze namawiałeś, żeby trąbił na pieszych zanim się zbliżą do przejścia.

Data: 2019-10-31 09:25:38
Autor: Zenek Kapelinder
Premier rusza na wojnę ;-)
tobie uzyszkodnik nie warto tłumaczyć bo za glupi jestes zeby zrozumiec.

Data: 2019-11-01 19:40:01
Autor: Uzytkownik
Premier rusza na wojnę ;-)

Data: 2019-10-31 20:52:47
Autor: Uzytkownik
Premier rusza na wojnę ;-)

Data: 2019-10-31 15:21:00
Autor: Poldek
Premier rusza na wojnę ;-)
W dniu 2019-10-31 o 10:56, ąćęłńóśźż pisze:
Powinny być uzależnione od dochodu kierowcy (jak w wielu innych krajach, przykładowo Skandynawii).
Np. w liczbie dniówek.

-- -- -
Stawki mandatów są żałośnie niskie.

Niech sobie będą od dochodu, ale na początek - płaca minimalna wzrosła jakieś 400% w ciągu paru lat, a stawki mandatów nie drgnęły. Osobna sprawa, że trzeba bardzo się starać i jeszcze zarazem mieć gruby niefart, żeby w ogóle dostać mandat. Policja nie reaguje nawet gdy "na oczach radiowozu" ktoś przejeżdża na czerwonym + grubo powyżej dozwolonej prędkości. Młotocykliści  nie muszą się w ogóle przejmować przepisami - do nich nawet nie próbują machać lizakiem, bo po co się wygłupiać? Podobnie pasjonaci mocy w rasowanych rajdówkach z wydechami bez tłumików - tych też radiowozy starają się unikać.

Data: 2019-11-09 03:53:14
Autor: ąćęłńóśźż
Premier rusza na wojnę ;-)
Niech sobie będą od dochodu, ale na początek - płaca minimalna wzrosła jakieś 400% w ciągu paru lat, a stawki mandatów nie drgnęły.

www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-finski-hokeista-przekroczyl-predkosc-zaplaci-120-tysiecy-eur,nId,3081528

Osobna sprawa, że trzeba bardzo się starać i jeszcze zarazem mieć gruby niefart, żeby w ogóle dostać mandat.

www.rmf24.pl/fakty/polska/news-300-km-h-na-s7-policjanci-nie-mogli-dogonic-pirata-wideo,nId,3324173

Data: 2019-10-31 20:25:09
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Premier rusza na wojnę ;-)
W dniu 2019-10-31 o 10:56, ąćęłńóśźż pisze:
Powinny być uzależnione od dochodu kierowcy (jak w wielu innych krajach, przykładowo Skandynawii).

Super, bezrobocie to całkiem niezłe rozwiązanie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2019-10-31 22:57:57
Autor: Kviat
Premier rusza na wojnę ;-)
W dniu 31.10.2019 o 20:25, Pawel "O'Pajak" pisze:
W dniu 2019-10-31 o 10:56, ąćęłńóśźż pisze:
Powinny być uzależnione od dochodu kierowcy (jak w wielu innych krajach, przykładowo Skandynawii).

Super, bezrobocie to całkiem niezłe rozwiązanie.

A nie prościej nie łamać przepisów i nie płacić mandatów, zamiast rzucać robotę?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-11-01 21:10:52
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Premier rusza na wojnę ;-)
W dniu 2019-10-31 o 22:57, Kviat pisze:

A nie prościej nie łamać przepisów i nie płacić mandatów, zamiast rzucać robotę?

Jak zostaną urealnione np. ograniczenia prędkości, to czemu nie. Na razie jednak bywa 60 ustawiona na 3 pasmowej drodze o parametrach autostrady.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2019-11-02 10:09:38
Autor: Kviat
Premier rusza na wojnę ;-)
W dniu 01.11.2019 o 21:10, Pawel "O'Pajak" pisze:
[...]

O to Polska właśnie.
Więc zamiast coś z tym zrobić należy łamać to ograniczenie?
Może warto się dowiedzieć dlaczego ktoś zdecydował postawić tam ograniczenie i jeżeli jest niepotrzebne to zadziałać, żeby zmienili?
I urealnione do ilu? do 90? Do 140? Bo z wypowiedzi niektórych na tej grupie wynika, że urealnienie polega na zniesieniu ograniczeń.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-11-02 10:35:45
Autor: kk
Premier rusza na wojnę ;-)
On 2019-11-02 10:09, Kviat wrote:
[...]

Dlatego zdecydował, że mógł. Dlatego ktoś tam suszy, że może. Dlatego kierowcy łamią bo mogą.

Usunięcie wszystkich znaków ograniczeń prędkości byłoby właściwym posunięciem ponieważ ograniczają one swobody obywatelskie a wnoszą tylko pozory bezpieczeństwa, które faktycznie bierze się tylko z dostosowania prędkości do warunków ruchu.

Data: 2019-11-02 10:48:46
Autor: Shrek
Premier rusza na wojnę ;-)
W dniu 02.11.2019 o 10:35, kk pisze:

[...]

Nie do końca. Po drugie ograniczenia nie stoją tylko i wyłącznie ze wzgledów bezpieczeństwa (a na przykład również akustyki), po pierwsze to ograniczenie nie jest tylko po to, żebyś nie wypierdolił się z (albo do środka) zakretu.

Ale częściowo macie rację - powinny by generalne pograniczenia wynikające z klasy dróg - zabudowany/niezabudowany/eska/autostrada i dodatkowe, ale stosowane oszczędnie (tam gdzie rzeczywiście trzeba). No i znieś debilne 60 w nocy oraz ujednoliciłbym eskowe i autostradowe do 130. A i zmienił strefę zamieszkania czy jak to się nazywa do 30 i oznakowałbym tak rynki itp, zeby nie tworzyć oddzielnego ograniczenia w tempo 30.

Czyli 30 strefy zamieszkania /50 zabudowany /90 poza zabudowanym /130 eski i autostrady i oszczędne ograniczenia dodatkowe (głównie tam gdzie szkoły, przedszkloa, przychodnie itp oraz tam gdzie czegoś nie widać - na przykład korka za zakrętem). Natomiast jak ktoś się rozpiedoli na ślimaku który cały widać to trudno - tam bym znaku nie stawiał.

--
Shrek

Data: 2019-11-13 01:50:34
Autor: kk
Premier rusza na wojnę ;-)
On 2019-11-02 10:48, Shrek wrote:
[...]

Wyłącznie 3 kolory by takich bredni nie opowiadać jak Ty.

Data: 2019-11-02 10:52:32
Autor: Kviat
Premier rusza na wojnę ;-)
On 2019-11-02 10:09, Kviat wrote:
[...]

W sumie racja. Pomimo istnienia ograniczeń, 85-90% kierowców nie dostosowuje prędkości do warunków ruch. Najwyraźniej nie potrafią. Czyli należałoby znieść ograniczenia, ale prawo jazdy dawać tylko tym, którzy to potrafią. Wtedy też będzie można znieść ograniczenia swobód obywatelskich pieszych na przejściach dla pieszych, bo nakaz uważania na przejściach dla pieszych i czerwone światła są niewątpliwie ograniczeniem ich swobód obywatelskich.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-11-13 01:58:36
Autor: kk
Premier rusza na wojnę ;-)
On 2019-11-02 10:09, Kviat wrote:
[...]

Prawo jazdy należy zlikwidować. Nie dlatego, że ogranicza swobody obywatelskie tylko dlatego, że prowadzenie pojazdów osobistych jest podstawową umiejętnością życiową której należy uczyć w szkołach powszechnych. Ograniczenia są przejawem, że ludzie za słabo ogarniają prowadzenie pojazdów, że nie czują kiedy należy jechać wolniej a kiedy można szybciej co dokładnie z braku wczesnego kształcenia wynika. I potem ścierwo żeruje na społeczeństwie pod pozorem poprawiania bezpieczeństwa a w istocie jest pospolitym pasożytem społecznym.

Data: 2019-11-01 08:02:39
Autor: ąćęłńóśźż
Premier rusza na wojnę ;-)
W Skandynawii dobre - dostajesz areszt z pracą płatną np. przez miesiąc, i niejeden nasz rodak był taki sprytny na gościnnych występach w latach 80-tych.

-- -- -
bezrobocie to całkiem niezłe rozwiązanie.

Data: 2019-10-30 22:35:58
Autor: kk
Premier rusza na wojnę ;-)
On 2019-10-30 21:00, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
Z wariatami drogowymi ... Pewnie zacznie od własnych szeregów ;-)

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25362133,premier-mateusz-morawiecki-zmienil-status-na-poruszony-i-zapowiedzial.html#s=BoxMotMT

Idiota

Data: 2019-10-31 09:10:47
Autor: JDX
Premier rusza na wojnę ;-)
On 2019-10-30 21:00, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
Z wariatami drogowymi ... Pewnie zacznie od własnych szeregów ;-)

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25362133,premier-mateusz-morawiecki-zmienil-status-na-poruszony-i-zapowiedzial.html#s=BoxMotMT

Ciekawe, czy jest na tyle mocny, aby zrobić porządek z Antonim? :-D No i
w zasadzie z Beatą też. :-D Poza tym to musi być jakieś niedopatrzenie
pijarowców, bo nie zdążył jeszcze przyznać renty specjalnej rodzinie
tego zabitego. :-)

Data: 2019-10-31 16:14:12
Autor: J.F.
Premier rusza na wojnę ;-)
Użytkownik "JDX"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dba9709$0$31100$65785112@news.neostrada.pl...
On 2019-10-30 21:00, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
[...]

Jest - oboje odstawil na boczny tor.
Tzn Antoniego to jeszcze nie wiadomo :-)

Poza tym Antoni swoje lata ma i niekoniecznie mu na wysokich stanowiskach zalezy ... wystarczy przewodniczacy Komisji :-)

J.

Premier rusza na wojnę ;-)