Premier się obraził

Data: 2009-06-03 07:58:47
Autor: pistacjusz
Premier się obraził
Pan premier , przybyl do gmachu sejmu i po krotkiej ale owocnej
wizycie na wystawie poswieconej "tamtym czasom " pospiesznie go
opuscil.

Data: 2009-06-03 17:14:03
Autor: naprany jak kruk!
Premier się obraził
pistacjusz@gmail.com napisał(-a):

Pan premier , przybyl do gmachu sejmu i po krotkiej ale owocnej
wizycie na wystawie poswieconej "tamtym czasom " pospiesznie go
opuscil.

jakbys byl tak madry jak jestes glupi
to przeczytalbys o spotkaniu grupy wyszehradzkiej

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-03 19:32:37
Autor: CYC
Premier się obraził

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:fo4d25db3am17b2ac879ljsm8dmmd1nrrt4ax.com...
[...]

Nie wymagaj zbyt wiele od wielbiciela PiS-u !.
Zestrofowany i w dazeniu do wykazania sie choc minimalna inteligencja zacznie myslec i zacznie ta wyszechradzka wiazac  z grupa trzymajaca wladze lub co gorsze z jakas grupa modlitewna bo przeciez PiSowcom wszystko kojarzy sie tylko z kilkoma fragmentami naszej rzeczywistosci ! , wsrod nich nie znajdziesz tych  , ktore nalezy kojarzyc z nowoczesnoscia , wspolpraca i kultura .

cyc

Data: 2009-06-03 23:46:43
Autor: awe
Premier się obraził

[...]

-- -- -- -- -
jezu ale ty sie podniecasz, pocisz, ciezko pracujesz...jak ten swistak co sreberka, typowy stachanowiec. ile robiles normy? przodownik pracy...
awe

Data: 2009-06-04 01:57:18
Autor: Lorn
Premier się obraził
awe pisze:
[...]

Postów Ci liczyć nie będę, ale ile dostajesz za te bzdury zupełnie nie na temat? :>

Data: 2009-06-04 08:54:32
Autor: awe
Premier się obraził

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h071la$74r$2news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
np od takiego posta jak do ciebie mam dychacza, jakos trzeba sobie radzic:-)
awe

Data: 2009-06-04 09:58:53
Autor: CYC
Premier się obraził

[...]

Mam nadzieje , ze sobie dworujesz z tego nieudacznika bo przeciez musialbys byc jemu podobny aby sadzic , ze znalazlby sie ktos , kto chcialby mu placic za to co tutaj pisze !. Takich durniow , ktorzy by chcieli to zrobic , nawet w PiSie nie ma !.

cyc

Data: 2009-06-03 17:35:11
Autor: matusm
Premier sie obrazil

Uzytkownik <pistacjusz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:7f6d75b2-72ee-4762-9563-db2b3d669325r13g2000vbr.googlegroups.com...
Pan premier , przybyl do gmachu sejmu i po krotkiej ale owocnej
wizycie na wystawie poswieconej "tamtym czasom " pospiesznie go
opuscil.

Najwyrazniej Pan Prezydent nie  chcial uczestniczyc w obchodach "Dzien
SBka". Po co  znow mial  wysluchiwac Profesora Mazowieckiego " Stalo sie
mozliwe to co wydawalo sie niemozliwe ",czyli pelne uwlaszcenie SB i PZPR
itd pierwszego premiera ktory w koncu okazal sie niepelnym maturzysta.
Po co znow patrzyc na pierwszego prezydenta PRL II i pol Walese ktory okazal
sie konfidentem Bolkiem itd itp.W koncu chociaz jeden z okraglostolowego
pijanstwa musi byc tym Dobrym SBekiem,,,,,,,,,,,,,,,,
--
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac

Data: 2009-06-03 18:09:35
Autor: Lakosz
Premier się obraził
pistacjusz@gmail.com pisze:
Pan premier , przybyl do gmachu sejmu i po krotkiej ale owocnej
wizycie na wystawie poswieconej "tamtym czasom " pospiesznie go
opuscil.

Pitusiu, funkcje i osoby Ci się pomyliły. To co opisujesz, to zachowanie Prezydęta.
Premier był na uroczystościach, przywitał się z zaproszonymi gośćmi (zrobił nawet sobie z nimi zdjęcia), a potem wyjechał, bo zaczyna się spotkanie "Wyszehradzkie".

--
Lakosz

Data: 2009-06-03 16:56:12
Autor: pistacjusz
Premier się obraził
On 3 Cze, 18:09, Lakosz <lak...@wp.pl> wrote:
pistacj...@gmail.com pisze:

> [...]

nawet sobie z nimi zdjęcia), a potem wyjechał, bo zaczyna się spotkanie

Zarówno premier jak i prezydent olali przemówienie Wałęsy.
Jednak media przyczepiły się tylko do prezydenta.

Wykorzystują to różne Zenony tutaj maipulując informacją, że to tylko
prezydent olał Bolka.

Data: 2009-06-03 18:12:27
Autor: ;(heÂŽsk);
Premier się obraził
On Wed, 3 Jun 2009 07:58:47 -0700 (PDT), pistacjusz@gmail.com wrote:

Pan premier , przybyl do gmachu sejmu i po krotkiej ale owocnej
wizycie na wystawie poswieconej "tamtym czasom " pospiesznie go
opuscil.

 pobiegl za prezydentem by namowic go do powrotu o obejrzenia
 wystawy z "tamtych czasow", w ktorych to blizniacy odegrali
 znaczaca role grzejac lawy senatorskie. --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Premier się obraził