Premier zagrał w hołdzie dla ofiar katastrofy Tu-154. Na czym?

Data: 2010-12-31 15:29:53
Autor: Hans Kloss
Premier zagrał w hołdzie dla ofiar katastrofy Tu-154. Na czym?
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/hold-dla-ofiar-katastrofy-tu-154-zagral-premier,1,4095063,wiadomosc.html

Ano nie zagrał na niczym tylko zagrał... w piłkę kopaną, jak na
piłkarzyka przystało. Ku czci tragicznie zmarłych Macieja Płażyńskiego
i Arkadiusza Rybickiego skopał skórzana gałę, chwała Bogu że nie
skopał np. krewnych innych ofiar, choćby tych od utajnionych
stenogramów i bezczelnych pytań. Czyżby jakaś taka nowa świecka
tradycja się pojawiła- upamiętnienie ofiar katastrofy kopaniem
skórzanego pęcherza?
Wobec tego wiem czego  mu życzyć w nadchodzącym roku- zdobycia jak
największej ilości goli. Samobójczych.
J-23

Data: 2011-01-01 01:43:06
Autor: raff

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:090b39f1-6f6c-457f-9bf0-7062230fe151f30g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

No i krew 96 ofiar go nie uwiera. Jak układał sie z Putinem.

R.

Data: 2011-01-01 08:20:08
Autor: u2
W dniu 2011-01-01 00:29, Hans Kloss pisze:
Wobec tego wiem czego  mu życzyć w nadchodzącym roku- zdobycia jak
największej ilości goli. Samobójczych.

0-6 z Hiszpania jest tego dobitnym przykładem :)

Data: 2011-01-02 02:11:30
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Hans Kloss wrote:

[...]

"
Premier zagrał, ale nie było w tym nic wyjątkowego. Sylwestrowy mecz odbywa się od 25 lat. W składzie niegdysiejszych kolegów z pracy pozostali głównie czynni politycy oraz ich przyjaciele. Też czynni politycy. Hołd był ?minuta ciszy i race. Ale oni nie zagrali na cześć niczyją, zagrali jak zwykle od 25 lat.
"
http://1maud.salon24.pl/264209,sylwestrowy-hold-slupa-reklamowego
--
Pit

Data: 2011-01-02 09:11:41
Autor: u2
W dniu 2011-01-02 02:11, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

Po prostu sprzedawczyk. Za podróżowanie dookoła świata chętnie
odsprzedaje Polskę :

"Obejrzałam galerię zdjęć z meczu. W niej bryluje pan premier. W
koszulce rojącej się od znaków reklamowych różnych firm. Francuski Saur,
państwowa Energa, niemiecki JAKO (producent akcesoriów sportowych dla
piłkarzy) czy Redboxsoccer ( wyłączny przedstawiciel w Polsce firmy
JAKO). Rozumiem, ze właśnie te firmy są sponsorami koleżeńskich spotkań
piłkarskich naszych polityków, z premierem na czele."

Data: 2011-01-02 14:36:07
Autor: obserwator
D. J. MC Donald Musk <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał(a):
> [...]
> JAKO). Rozumiem, ze właśnie te firmy są sponsorami koleżeńskich spotkań
> piłkarskich naszych polityków, z premierem na czele."

on pokazuje, ze kazdy go moze kupic, jak mu zaplaci. Do tej pory zaden premier
(nawet za komuny)az tak ostentacyjnie jak prostytutka sie nie zachowywal:)

--

Premier zagrał w hołdzie dla ofiar katastrofy Tu-154. Na czym?