Premiera Exeo

Data: 2009-06-03 21:10:18
Autor: u
Premiera Exeo

Użytkownik "Mariusz" <marods8@wp.pl> napisał w wiadomości news:h068vl$cpr$1nemesis.news.neostrada.pl...
ale mamy audi od 69 900zł, czyli coś w tym jest.
Przyznam że mie całkiem ineresuje

Pospieszyć się musisz
Promocja tylko dla początkowych odbiorców
Potem normalne, wysokie ceny
Obawiam się, ze jak chcesz wydać 70k PLN, to już się spóźniłeś.

Auto jak auto, konkurentów ma mnóstwo.

Data: 2009-06-03 22:06:08
Autor: Mariusz
Premiera Exeo

Pospieszyć się musisz
Promocja tylko dla początkowych odbiorców
Potem normalne, wysokie ceny
Obawiam się, ze jak chcesz wydać 70k PLN, to już się spóźniłeś.

Interesuje mie w 2.0 TDI 140km to ok 80tyś

Auto jak auto, konkurentów ma mnóstwo.

Ja tylko pod uwagę jeszcze accord ale to juz ponad 100tys
Co w tej cenie mozna kupic (Sedan klasy D)

Pozdr

Data: 2009-06-03 22:46:55
Autor: Michau
Premiera Exeo

Użytkownik "Mariusz" <marods8@wp.pl> napisał w wiadomości news:h06lji$2o7$1nemesis.news.neostrada.pl...

Ja tylko pod uwagę jeszcze accord ale to juz ponad 100tys
Co w tej cenie mozna kupic (Sedan klasy D)

Mondeo

=> duze i komfortowe
W bardzo dobrych cenach - nie zmienionych od ostratniego roku.
Za ok. 100 tys PLN dostaniesz super wypasione 2.0 140 km i jeszcze ci zostanie na ubezpieczenie i paliwa na kilka tys. km.

A auto naprawcde calkiem przyjemne, w prowadzeniu duzo lepsze od nowego Accorda.

Data: 2009-06-03 23:03:35
Autor: u
Premiera Exeo

Użytkownik "Mariusz" <marods8@wp.pl> napisał w wiadomości news:h06lji$2o7$1nemesis.news.neostrada.pl...
Co w tej cenie mozna kupic (Sedan klasy D)

Trochę przerośnięty D to Hyundai Sonata

Data: 2009-06-05 11:05:25
Autor: Scypio
Premiera Exeo
Dnia Wed, 3 Jun 2009 22:06:08 +0200, Mariusz napisal(a):
Ja tylko pod uwag? jeszcze accord ale to juz ponad 100tys
Co w tej cenie mozna kupic (Sedan klasy D)

To zależy co chcesz od auta... poniżej 90k wyjmiesz Alfę 159 z silnikiem 1.9JTDm 150KM w niezłej werji Progression, tylko z zeszłego roku.

Pomyśl też o Citroenie C5,  Mondeo i Insigni. Mnie Exeo nie przekonuje tak do końca :)

pozdrawiam, --
scypio

Premiera Exeo