Premiera dziś o 14:30

Data: 2019-05-11 00:45:59
Autor: Bruno Brunowski
Premiera dziś o 14:30
Data: 2019-05-11 12:15:16
Autor: pulsar
Premiera dziś o 14:30
W dniu 11-05-2019 o 09:45, Bruno Brunowski pisze:
https://youtu.be/Hym3ROH4btE

Dzięki za link... czekałem z niecierpliwością
na ten dzień, teraz czekam na ten moment, po
którym, mam nadzieję, nic już nie będzie takie
jak było... rozpocznie się przewartościowanie...
tak jak to ostatnio zrobili Irlandczycy!

Prosiłem o to Opatrzność, wiele razy... może
wreszcie pogonimy tych 'nosicieli koloratek'
tam gdzie ich miejsce...

--
pulsar

Data: 2019-05-12 11:30:10
Autor: z
Premiera dziś o 14:30
Czy to już jest pora żeby przypomnieć że 80% księży w Watykanie to geje?

Data: 2019-05-12 02:38:38
Autor: Bruno Brunowski
Premiera dziś o 14:30
W dniu niedziela, 12 maja 2019 11:30:13 UTC+2 użytkownik z napisał:
Czy to już jest pora żeby przypomnieć że 80% księży w Watykanie to geje?

Twierdzisz, że w Polsce jest tak samo? Film Sekielskiego mówi o polskim kościele. I o kryciu zboczeńców przez całą strukturę. Od parafii po biskupów. Teraz ci ostatni załamują ręce i po raz kolejny "szczerze" przepraszają ofiary. Który to już raz?

"Tylko nie mów nikomu" https://www.youtube.com/watch?v=BrUvQ3W3nV4

--
Bruno

Data: 2019-05-12 11:45:34
Autor: z
Premiera dziś o 14:30
W dniu 2019-05-12 o 11:38, Bruno Brunowski pisze:

Twierdzisz, że w Polsce jest tak samo?

A masz powód żeby sądzić że gejów jest mniej skoro tyle niegodziwości w polskim kościele?
To jest dokładnie taka sam struktura hierarchiczna, te same przepisy i zwyczaje. Ludzie inni? Przecież gonimy ciągle zachód na wszystkich frontach i podobno ;-) nieźle nam idzie.

Data: 2019-05-12 03:16:25
Autor: Bruno Brunowski
Premiera dziś o 14:30
W dniu niedziela, 12 maja 2019 11:45:37 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

To jest dokładnie taka sam struktura hierarchiczna, te same przepisy i zwyczaje. Ludzie inni? Przecież gonimy ciągle zachód na wszystkich frontach i podobno ;-) nieźle nam idzie.

Czyli co? Sekularyzacja?

--
Bruno

Data: 2019-05-12 12:42:58
Autor: z
Premiera dziś o 14:30
W dniu 2019-05-12 o 12:16, Bruno Brunowski pisze:
Czyli co? Sekularyzacja?

Geje na likwidację swoich ciepłych posadek nie pozwolą ;-)

Data: 2019-05-12 03:47:49
Autor: Bruno Brunowski
Premiera dziś o 14:30
W dniu niedziela, 12 maja 2019 12:43:01 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-05-12 o 12:16, Bruno Brunowski pisze:
> Czyli co? Sekularyzacja?

Geje na likwidację swoich ciepłych posadek nie pozwolą ;-)

To zostaje to co proponuje Sienkiewicz. Niezależna komisja i przejęcie przez nią kościelnych archiwów.

--
Bruno

Data: 2019-05-12 13:37:37
Autor: z
Premiera dziś o 14:30
W dniu 2019-05-12 o 12:47, Bruno Brunowski pisze:
Niezależna komisja i przejęcie przez nią kościelnych archiwów.

To chyba by było łamanie demokracji?
Wchodzenie z butami do instytucji pozarządowej? ;-)

Data: 2019-05-12 04:50:51
Autor: Bruno Brunowski
Premiera dziś o 14:30
W dniu niedziela, 12 maja 2019 13:38:02 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-05-12 o 12:47, Bruno Brunowski pisze:
Niezależna komisja i przejęcie przez nią kościelnych archiwów.

To chyba by było łamanie demokracji?
Wchodzenie z butami do instytucji pozarządowej? ;-)

Nawet jeżeli są bezsporne dowody, że ta instytucja notorycznie łamie prawo i zapewnia bezkarność zboczeńcom w swoich szeregach?

--
Bruno

Data: 2019-05-12 14:03:37
Autor: z
Premiera dziś o 14:30
W dniu 2019-05-12 o 13:50, Bruno Brunowski pisze:
Nawet jeżeli są bezsporne dowody, że ta instytucja notorycznie łamie prawo i zapewnia bezkarność zboczeńcom w swoich szeregach?

Lobby gejowskie jest potężne ;-) Nawet za czasów Tuska nie dało się karać zboczeńców :-)

Data: 2019-05-12 05:23:46
Autor: Bruno Brunowski
Premiera dziś o 14:30
W dniu niedziela, 12 maja 2019 14:03:44 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Lobby gejowskie jest potężne ;-) Nawet za czasów Tuska nie dało się karać zboczeńców :-)

Przesadzasz. Pedofilów w sutannach wtedy skazano. To za PiS okazało się, że w rejestrze pedofilów nie ma księży. http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,23866596,dlaczego-w-rejestrze-pedofilow-brakuje-nazwisk-ksiezy-odpowiedz.html

A obrońca księdza z Tylawy "reformuje" wymiar sprawiedliwości
https://www.youtube.com/watch?v=Aj6b3m5cCpQ

--
Bruno

Data: 2019-05-12 14:59:07
Autor: z
Premiera dziś o 14:30
W dniu 2019-05-12 o 14:23, Bruno Brunowski pisze:

Z rejestrem tu nie wyjeżdżaj.
Przecież napisałem że będzie tylko gorzej.
Z gejami nie wygrasz. Zmanipulują, zindoktrynują, wmówią do głowy, Będą domagać się nieuprawnionych przywilejów, konkordatów...
Po prostu Geje ;-)

Data: 2019-05-12 06:20:29
Autor: Bruno Brunowski
Premiera dziś o 14:30
W dniu niedziela, 12 maja 2019 14:59:10 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

Jak widać tobie wmówili. Tylko ci zboczeńcy w kieckach z pociągiem do małych dziewczynek jakoś nie pasują do twojej wizji świata.

--
Bruno

Data: 2019-05-12 15:38:36
Autor: A. Filip
Premiera dziś o 14:30
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Ale do twojej wizji świata Wielcy Reżyserzy i dwunastolatki już pasują?

Czy są księża pedofile?  Byli i pewnie dalej się czasem jakiś trafi
bo "księży ci u nas wielki dostatek" a statystyka kumulacji małych szans
jest bezlitosna.

Tyle że cały myk sprowadza się do tego czy księża+ pedofile _obecnie_ są
kryci (przez KRK) i czy zero tolerancji jest _tylko_ dla księży+
pedofilii.  <cynizm> Czy tacy jak ty mają choć tyle przyzwoitości by
solidnie maskować że polują (niemal) tylko na księży. </cynizm>

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-12 08:34:57
Autor: Bruno Brunowski
Premiera dziś o 14:30
W dniu niedziela, 12 maja 2019 15:39:46 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> nie pasują do twojej wizji świata.

Ale do twojej wizji świata Wielcy Reżyserzy i dwunastolatki już pasują?

Drogi niepełnosprytny, żyjesz w kraju w którym to przestępstwo już dawno uległo przedawnieniu. Okres przedawnienia mierzy się od ukończenia przez ofiarę 30 roku życia.

--
Bruno

Data: 2019-05-12 18:50:07
Autor: A. Filip
Premiera dziś o 14:30
> [...]

Drogi niepełnosprytny, żyjesz w kraju w którym to przestępstwo już
dawno uległo przedawnieniu. Okres przedawnienia mierzy się od

No to ile przypadków "pomocy przez KRK księdzu+ pedofilowi w unikaniu
sprawiedliwości" w Polsce się nie przedawniło?  Na jaką straszliwą karę
skazano w seksistowskiej Polsce nauczycielkę która miała dziecko z
uczniem poniżej lat 15? [ AFAIR ZNP leciał po linii "matce trzeba POMÓC" ]

Ja kojarzę parę+ przypadków księdza+ pedofila z ostatnich kilkunastu
lat.  Przypadków (karalnego) krycia tego przez KRK w analogicznym
okresie jakoś nie.  Kojarzę jeden przypadek gdy przed parafianami
zatajono wyrok skazujący z USA ale nie kojarzę zarzutów dla tego
księdza (proboszcza) w Polsce.  Osią (najcięższych) zarzutów dla KRK są
(historyczne i z innych krajów) przypadki gdy przez "zatajenie i
przeniesienie" przez KRK ksiądz+ pedofil (bezkarnie) krzywdził kolejne
dzieci.  Ja dużych własnych pieniędzy na to że w Polsce nie było
(dawniej?) podobnych przypadków nie postawie, tyle że domysły
to żaden dowód.

P.S.
A miej se poglądy jakie chcesz byle byś był konsekwentny.  Mnie ciekawi
w którym kroku oblejesz "test konsekwencji".  Jakoś się mało spodziewam
że go przejdziesz.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-12 11:26:36
Autor: Bruno Brunowski
Premiera dziś o 14:30
W dniu niedziela, 12 maja 2019 18:51:17 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

No to ile przypadków "pomocy przez KRK księdzu+ pedofilowi w unikaniu
sprawiedliwości" w Polsce się nie przedawniło?
Tego chcieli ochronić:
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/ksiadz-pedofil-gwalcil-przez-lata-sad-biskupi-go-uniewinnil,908002.html
Na szczęście się nie udało.

Na jaką straszliwą karę
skazano w seksistowskiej Polsce nauczycielkę która miała dziecko z
uczniem poniżej lat 15? [ AFAIR ZNP leciał po linii "matce trzeba POMÓC" ]

Surowszą od tego księdza pedofila:
https://gazetalubuska.pl/ksiadz-z-sulechowa-molestowal-ministranta-sad-wydal-wyrok-duchowny-byl-tez-proboszczem-w-glogowie/ar/13792069

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/zakon-nie-chce-zaplacic-odszkodowania-ofierze-ksiedza-pedofila/gb9ss94

Kojarzę jeden przypadek gdy przed parafianami
zatajono wyrok skazujący z USA ale nie kojarzę zarzutów dla tego
księdza (proboszcza) w Polsce.
Gdyż ci ten przypadek pod nos podsunąłem.

--
Bruno

Data: 2019-05-12 21:40:56
Autor: A. Filip
Premiera dziś o 14:30
> [...]

No to ile przypadków "pomocy przez KRK księdzu+ pedofilowi w unikaniu
sprawiedliwości" w Polsce się nie przedawniło?
[...]

A co mnie obchodzi Sąd Biskupi *jeśli* nie zatajali informacji przed
policją oraz prokuraturą i w tym zakresie mają dupę (dobrze) krytą.
Sąd biskupi niby może (w 21 wieku) skazać na karę więzienia?
Uniewinnienie przez Sąd Biskupi człowieka potem skazanego w sądzie
świeckim to jest problem zszarganego wizerunku KRK a nie
odpowiedzialności w ramach prawa karnego.  Czasy gdy się KRK _tylko_ sam
sądził minęły dość dawno jeśli nie zauważyłeś.

BTW AFAIR w tej sprawie wyjaśnienie KRK szło po linii że sąd świecki
miał dostęp do szerszego zestawu dowodów.  Eleganckie to nie jest,
mogą być niejakie kłopoty z uwierzeniem ale w świeckim sądzie karnym
pewnie miałoby spore szanse nie zostać podważone.
Poza tym jest kwestia wewnętrznej KARY kościelnej gdzie powinna
obowiązywać zasada domniemania niewinności i OSOBNA "zasada ostrożności"
w kwestii "zawieszenia" kontaktów z nieletnimi szczególnie samodzielnego.

A to że różne sądy różnie wyrokują dla ciebie jest dziwne?
Nie było paru spraw w sądach świeckich gdy sprawa wracała wielokrotnie
do pierwszej instancji a wyroki były os Sasa do Lasa?

https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_H._Jackson
"We are not final because we are infallible, but we are infallible
only because we are final.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-12 13:35:22
Autor: Bruno Brunowski
Premiera dziś o 14:30
W dniu niedziela, 12 maja 2019 21:42:07 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

A co mnie obchodzi Sąd Biskupi *jeśli* nie zatajali informacji przed
policją oraz prokuraturą i w tym zakresie mają dupę (dobrze) krytą.

Niw mają. Pokrzywdzony zgłosił sprawę biskupowi w 2012 roku. Po dwu latach, oprócz serii upokarzających przesłuchań, efektów pracy biskupa nie było widać. W 2014 pokrzywdzony udał się do prokuratury (kościół o sprawie jej nie powiadomił), która praktycznie od ręki wysmarzyła akt oskarżenia. W 2015 sąd biskupi uniewinnił księdza. Rol później skazał go sąd powszechny.

A teraz tradycyjnie: P... i S....

--
Bruno

Data: 2019-05-13 00:15:04
Autor: A. Filip
Premiera dziś o 14:30
> [...]

Niw mają. Pokrzywdzony zgłosił sprawę biskupowi w 2012 roku. Po dwu latach, oprócz serii upokarzających przesłuchań, efektów pracy biskupa nie było widać. W 2014 pokrzywdzony udał się do prokuratury (kościół o sprawie jej nie powiadomił), która praktycznie od ręki wysmarzyła akt oskarżenia. W 2015 sąd biskupi uniewinnił księdza. Rol później skazał go sąd powszechny.

Tobie zarzut który staje się sensownie sformułowany trzeba wyrywać jak
psu z gardła?  Przeprasza psy za porównanie i zaprzestaje dyskusji z
"kulturalnym inaczej".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-05-12 15:54:18
Autor: Bruno Brunowski
Premiera dziś o 14:30
W dniu poniedziałek, 13 maja 2019 00:15:29 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Tobie zarzut który staje się sensownie sformułowany trzeba wyrywać jak
psu z gardła?  Przeprasza psy za porównanie i zaprzestaje dyskusji z

Hehehehehe. Filipek z podkulonym ogonkiem ogłasza "moralne zwycięstwo". Dobre, dobre, polityczne!

PS. Inteligentny człowiek i do tego nie zaczadzonych propagandą skojarzyłby parę faktów i/lub sprawdził kilka rzeczy i przestałby pchać łapy w imadło. Podsumowując, sam tego chciałeś.

--
Bruno

Data: 2019-05-12 18:59:51
Autor: Pajdak
Premiera dziś czy jutro?
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

To ta Ukrainka którą dymał Ogrodnik miała 12 lat? Aj waj!

--
Pajdak

Data: 2019-05-12 20:20:09
Autor: z
Premiera dziś o 14:30
W dniu 2019-05-12 o 15:20, Bruno Brunowski pisze:
Tylko ci zboczeńcy w kieckach z pociągiem do małych dziewczynek jakoś nie pasują do twojej wizji świata.

Znaczy to te 20% hetero. Aż to ku... zboczeńcy.
Żeby do dziewczynek się dobierać? ;-)

Data: 2019-05-12 14:13:20
Autor: Pajdak
Premiera dziś o 14:30
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
[...]

No paczpan, "nawet za czasów Tuska". Taki mocarz i nie dał rady!

A co z czasami J.Kaczyńskiego? ;-)))
Nic się nie da? Kota wykastrował! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-12 14:38:58
Autor: A. Filip
Premiera dziś o 14:30 [Dziś chemicznej kastracji dalej nie ma! PiS nie zrealizował obietnic PO!]
"Pajdak" <runt@anekumena.prv> pisze:
[...]

Niech się Tusk od nie uczy jak się kastruje nie tylko
w chemicznych obietnicach? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-12 14:55:55
Autor: z
Premiera dziś o 14:30
W dniu 2019-05-12 o 14:13, Pajdak pisze:

Jest nasza gwiazda ;-)

Za czasów Kaczyńskiego będzie jeszcze trudniej.

Geje będą mącić. Zwalać winę na innych, domagać się nowych praw...
Jak to geje ;-)

Data: 2019-05-12 18:50:12
Autor: Pajdak
z-ezowaty gwiazdor
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2019-05-12 o 14:13, Pajdak pisze:

Jest nasza gwiazda ;-)

Tęskniłeś ciotka? ;-)))

Za czasów Kaczyńskiego będzie jeszcze trudniej.

A to dlaczego? Przecież to taki mocarz!

Patrz Google => Biedroń polityk głaszczący kota

Geje będą mącić. Zwalać winę na innych, domagać się nowych praw...

Wiesz najlepiej ciotka! ;-)))

Jak to geje ;-)

Ty ciotka wiesz najlepiej ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-12 20:24:59
Autor: z
z-ezowaty gwiazdor
W dniu 2019-05-12 o 18:50, Pajdak pisze:
A to dlaczego? Przecież to taki mocarz!

Ale to wzmacnia podział na dwie armie.
I Schetynie i Kaczyńskiemu to pasuje nawalanka. Anie jeden ani drugi nic z tym nie będzie robił z różnych powodów ale największy powód to lobby gejowskie.

Od kiedy wyszło na jaw że 80% księży to geje wszystko staje się jasne ;-)

Data: 2019-05-13 17:45:17
Autor: Pajdak
z-ezowaty gwiazdor
W dniu 2019-05-12 o 18:50, Pajdak pisze:
A to dlaczego? Przecież to taki mocarz!

Ale to wzmacnia podział na dwie armie.

Armie? Raczej obozy wzajemnie się opluwające.

I Schetynie i Kaczyńskiemu to pasuje nawalanka.

Tobie też. ;-)

Anie jeden ani drugi nic z tym nie będzie robił z różnych powodów ale
największy powód to lobby gejowskie.

https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/robert-biedron-polityk-gaszczacy-kota-jest-gejem-aa-9JeH-zmbW-KpYZ.html

Od kiedy wyszło na jaw że 80% księży to geje wszystko staje się jasne ;-)

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/newsweek-kosciolem-rzadzi-gejowskie-lobby-geje-w-kosciele-geje-w-sutannach/qk51gkh

""Homoseksualizm w Kościele od zawsze był tematem tabu. Podobnie jak
pedofilia" - pisze "Newsweek" powołując się na doniesienia portalu
fronda.pl. Magazyn przytacza badania, z których wynika że aż 30 procent
księży ma być gejami."

Z "3" zrobiła ci się "8". Manipulant z ciebie straszny!  ;-))))

--
Pajdak

Data: 2019-05-13 17:54:47
Autor: Zenek Kapelinder
z-ezowaty gwiazdor
A jak oni te badania robili? Pytali ksiezy i ksieza im odpowiadali? Wlasnie zrobilem badanie jaki masz wspolczynnik inteligencji. Wyszlo z badania ze masz 70.

Data: 2019-05-13 21:34:21
Autor: z
z-ezowaty gwiazdor
W dniu 2019-05-13 o 17:45, Pajdak pisze:
Armie? Raczej obozy wzajemnie się opluwające.

Też jestem tego zdania :-)

I Schetynie i Kaczyńskiemu to pasuje nawalanka.

Tobie też. ;-)

Ja zawsze głosuję na Korwina właśnie przeciw tej nawalance. No chyba że nie mogę to na Kukiza ;-)

Z "3" zrobiła ci się "8". Manipulant z ciebie straszny!  ;-))))

https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/frederic-martel-80-procent-ksiezy-w-watykanie-to-geje/5j6qk6j

https://www.tvn24.pl/magazyn-tvn24/piecdziesiat-twarzy-geja-cztery-lata-za-watykanska-kurtyna,207,3615

Nie widzę powodów aby w Polsce było ich mniej zwłaszcza patrząc na skalę bezeceństwa o którym ostatnio głośno w mediach.
Ta sama organizacja o tej samej strukturze, przepisach, zwyczajach, rozpasanu i dążeniu do narzucania ludziom jak mają żyć ;-)

ZAPRZECZ ;-)

Data: 2019-05-13 21:39:26
Autor: z
z-ezowaty gwiazdor
W dniu 2019-05-13 o 21:34, z pisze:
https://www.tvn24.pl/magazyn-tvn24/piecdziesiat-twarzy-geja-cztery-lata-za-watykanska-kurtyna,207,3615

Przeczytaj dokładnie.
Zwłaszcza to:
"Według różnych danych, od 80 do 85 procent ofiar wykorzystywania seksualnego w Kościele stanowią nieletni chłopcy bądź dorośli mężczyźni"(http://www.tvn24.pl)

Data: 2019-05-12 13:50:27
Autor: A. Filip
Premiera pomysłu przejmowania archiwĂłw kościołów i związkĂłw 2Îv§ŠŒ2r­ÄÎ šô u BB! :-)
z <z@z.pl> pisze:
W dniu 2019-05-12 o 12:47, Bruno Brunowski pisze:
> Niezależna komisja i przejęcie przez nią kościelnych archiwów.

To chyba by było łamanie demokracji?
Wchodzenie z butami do instytucji pozarządowej? ;-)

<ironia> Ależ ten precedens ma dotyczyć wyłącznie kościołów i związków
wyznaniowych (w tym takich jak gminy żydowskie).  Każdy prawdziwy
post-komunista może tylko bić brawa. </ironia>

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-11 14:40:54
Autor: pulsar
Premiera dziś o 14:30
W dniu 11-05-2019 o 09:45, Bruno Brunowski pisze:
https://youtu.be/Hym3ROH4btE

jest:
https://www.youtube.com/watch?v=BrUvQ3W3nV4

Data: 2019-05-11 15:59:55
Autor: Bruno Brunowski
Premiera dziś o 14:30
W dniu sobota, 11 maja 2019 14:40:52 UTC+2 użytkownik pulsar napisał:
W dniu 11-05-2019 o 09:45, Bruno Brunowski pisze:
> https://youtu.be/Hym3ROH4btE

jest:
https://www.youtube.com/watch?v=BrUvQ3W3nV4

Przerażający materiał. A najbardziej przeraża krycie zboczeńców przez innych kieckowych. Solidarność zawodowa k... Na wszystkich szczeblach od parafi po biskupów. I te mordki rumiane łżące w żywe oczy "nie, to nie prawda, my postępujemy wg zaleceń papieskich".

--
Bruno

Data: 2019-05-12 09:07:57
Autor: pulsar
Premiera dziś o 14:30
W dniu 12-05-2019 o 00:59, Bruno Brunowski pisze:

jest:
https://www.youtube.com/watch?v=BrUvQ3W3nV4

I te mordki rumiane łżące w żywe oczy "nie, to nie prawda, my postępujemy wg zaleceń papieskich".

No tak... a od 1922r w/g instrukcji Crimen Sollicitationis.
A nasz 'patron pedofilów' mógł i powinien coś z tym zrobić...
ale nie zrobił nic... ups, sorry... popierał i krył tych
zboczonych zbrodniarzy!

--
pulsar

Wszystkie wieki mogą poświadczyć, jak korzystna była dla nas ta bajka o Chrystusie. /Leon X/

Data: 2019-05-12 09:46:35
Autor: A. Filip
Premiera dziś o 14:30
pulsar <aja@aja.pl> pisze:
[...]

<ironia> Ależ KRK reaguje z szybkością i stanowczością taką jak
sama najwspanialsza Amerykańska Akademia Sztuki Filmowej (ta od Oskarów)
w przypadku Wielkiego Reżysera Polańskiego (ocalałego z Holocaustu). </ironia>

Data: 2019-05-12 23:38:51
Autor: Lord Donald
Premiera dziś o 14:30
https://youtu.be/Hym3ROH4btE

Widzisz srajdaku ale to wasze POrane Glempy i Dziwisze, to wasze czasy i rządy. Wszędzie szerzyła się patologia, nawet u klech, którym to przez 309 lat właziliście w dupę aby wam poświęcili koryto.

Data: 2019-05-13 17:44:00
Autor: Pajdak
"Kto podnosi rękę..."
kremlowski troll  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 11.05.2019 o 09:45, Bruno Brunowski pisze:
https://youtu.be/Hym3ROH4btE

Widzisz srajdaku

Jestem zazdrosny o te twoje "pieszczotliwe" słówka! ;-)))

ale to wasze POrane Glempy i Dziwisze,

Chcesz powiedzieć, że Glemp i Dziwisz mieli w 2005-2007 przerwę?
Zapomiałeś o Rydzyku. ;-)))

https://wolniisolidarni.czest.pl/2018/06/15/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

https://natemat.pl/244003,uczelnia-rydzyka-dostala-3-mln-z-resortu-ziobry-na-co-poszly-te-pieniadze

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/czarno-na-bialym-finansowanie-ojca-rydzyka-miliony-z-ministerstw,798140.html

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/kolejne-tysiace-dla-o-rydzyka-kase-rozdaje-szyszko/4jdzlnt

to wasze czasy i rządy.

Tak? A te dotacje wyżej to za jakich czasów, co? ;-)))

Wszędzie szerzyła się patologia,

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/finanse-pis-prawo-i-sprawiedliwosc,220,0,2326492.html

http://sonar.wyborcza.pl/sonar/7,156422,24176830,partia-i-jej-spolki-fortuna-pis.html?disableRedirects=true

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-06-08/zarabiaja-miliony-dzialacze-pis-w-spolkach-skarbu-panstwa/

Jak to nazwiesz kremlowski parobku?

nawet u klech,

Związek tronu z ołtarzem jest oczywisty.
Pytanie tylko kto kogo trzyma za gardło?

https://oko.press/jezus-krolem-polski-sie-wydarzylo-lagiewnikach-robil-prezydent-duda/

którym to przez 309 lat właziliście w dupę

Wykonałem działenie matematyczne i wyszło, że od 1710 roku! ;-))))

aby wam poświęcili koryto.

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-06-08/zarabiaja-miliony-dzialacze-pis-w-spolkach-skarbu-panstwa/

:Kto podnosi ręke na Kościół ten podnosi rękę na Polskę!" - (c) J.Kaczyński.

https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/597068,kaczynski-kto-podnosi-reke-na-kosciol-podnosi-na-polske.html

oraz

https://nowahistoria.interia.pl/kartka-z-kalendarza/news-29-czerwca-1956-r-cyrankiewicz-kazdemu-kto-podniesie-reke-na,nId,1447552

"29 czerwca 1956 r. Cyrankiewicz: Każdemu, kto podniesie rękę na władzę,
władza tę rękę odrąbie."

Co ci przypomina, co ci przypomina..." ;-)))

--
Pajdak

Premiera dziś o 14:30