Premium Mobile - czy jest blokownie usług Premium?

Data: 2017-05-07 12:07:19
Autor: Irokez
Premium Mobile - czy jest blokownie usług Premium?
Witam.

Pasuje mi przejście z abonamentem do Premium Mobile (wymagam pracy w sieci Plusa, obecny Play to totalna porażka, wymuszenie sieci rozwiązuje jeden problem a rodzi dwa kolejne) ale nie widzę w kodach SMS opcji blokowania usług płatnych. Czy po zalogowaniu się na swoje konto jest taka opcja?

Jak działa tam internet?

Pozdrawiam.

Data: 2017-05-08 16:17:06
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Premium Mobile - czy jest blokownie usług Premium?
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Irokez
naskrobał(a):

[...]

Ja mam abo w T-mobil już od dłuższego czasu. Smsy premium zarówno
wychodzące jak i przychodzace mam zablokowane u operatora, zrobiłemn to
poprzez stronę i konto przypisane do mojego numeru.
Internet w zasięgu LTE śmiga bez zastrzeżeń, ale mówiuę tu o centrum
Szczecina. Choć znalazłem się w kilku miejscach (w parterowym budynku
krytym blachą) że dostęp tylko H+ a Play miał nadal LTE.
Ogólnie nie narzekam.
--
....::: WISKOLER :::...
Przemęczony pracą wywiadowczą Stirlitz miał koszmary senne. Śniło mu

Premium Mobile - czy jest blokownie usług Premium?