Prepaid Internetowa BZWBK

Data: 2014-10-19 10:02:47
Autor: mx
Prepaid Internetowa BZWBK
Popularność tych kart rośnie - osa dzięki, pytanie i sugestia: W toip jest coś takiego:
"9) Opłata [0,99 zł] za używanie karty - pierwsza opłata może zostać naliczona po upływie 180 dni od dnia aktywacji karty i pobrana wyłącznie w przypadku nierozliczenia przez Bank w ww. okresie co najmniej jednej Transakcji płatniczej wykonanej przy użyciu Karty. Kolejne opłaty mogą być naliczane i pobierane każdego 1-go dnia miesiąca, pod warunkiem nierozliczenia przez Bank w okresie 180 dni poprzedzających 1 dzień każdego miesiąca, co najmniej jednej Transakcji płatniczej wykonanej przy użyciu Karty."

Można ją po wyzerowaniu zastrzec i mieć z głowy czy trzeba jednak używać 2 razy w roku aby opłat uniknąć?

Podpowiedź, może ktoś skorzysta:
Rejestrowałem na Androidzie, numer karty się wyświetlił, ale w pdf-ie się nie zapisał, konto do wpłat też nie (nie problem, konto jest w systemie). Kombinowałem co dalej, aż spróbowałem ponownej rejestracji. O dziwo, przeszła bez problemu, ccv nawet ten sam przysłali. Nie, nie zdublowała się w systemie, pozostała jedna, pdf poprawny tym razem.

Data: 2014-10-19 10:49:56
Autor: neoniusz
Prepaid Internetowa BZWBK
W dniu 19.10.2014 o 10:02, mx pisze:
Popularność tych kart rośnie - osa dzięki

A to co, osa to utajony agent BZWBK? ;)

Data: 2014-10-19 11:09:40
Autor: osa
Prepaid Internetowa BZWBK
W dniu 2014-10-19 10:49, neoniusz pisze:
W dniu 19.10.2014 o 10:02, mx pisze:
Popularność tych kart rośnie - osa dzięki

A to co, osa to utajony agent BZWBK? ;)

Z tego co wiem to nie ;) Ale w zaistniałej sytuacji to już nie taki utajony :D

Data: 2014-10-19 11:21:10
Autor: mx
Prepaid Internetowa BZWBK
On 19/10/2014 10:49, neoniusz wrote:
W dniu 19.10.2014 o 10:02, mx pisze:
Popularność tych kart rośnie - osa dzięki

A to co, osa to utajony agent BZWBK? ;)

Nie, on tylko "puścił farbę":)
To raczej niszowy produkt bzwbk idealnie wpasował się w nową niszę rynkową.

Data: 2014-10-19 11:07:59
Autor: osa
Prepaid Internetowa BZWBK
W dniu 2014-10-19 10:02, mx pisze:
[...]
przy uĹźyciu Karty."

Można ją po wyzerowaniu zastrzec i mieć z głowy czy trzeba jednak używać
2 razy w roku aby opłat uniknąć?

Jak wyzerujesz to nie będą mieli z czego pobrać ale praktyki banku nie znam bo dopiero zacząłem korzystać z ich prepaidów ;) ale o tej opłacie nie wiedziałem bo TOiPa studiowałem baaardzo pobieżnie ;)

Data: 2014-10-19 11:14:41
Autor: mx
Prepaid Internetowa BZWBK
On 19/10/2014 11:07, osa wrote:

[...]

Znalazłem w necie, że ktoś miał grosz zadłużenia i urosło do 25 gr. Tak, że saldo ujemne jest możliwe. A po rejestracji wiedzą z kogo ściągać.

Data: 2014-10-19 11:21:45
Autor: osa
Prepaid Internetowa BZWBK
W dniu 2014-10-19 11:14, mx pisze:
On 19/10/2014 11:07, osa wrote:

[...]

No to po wyzerowaniu zastrzec albo zrobić koleją transakcję po 180 dniach od ostatniej i jeśli trzeba to koleją... i tak po roku karta sama umrze śmiercią naturalną ;) Bo od zastrzeżonych chyba nie pobierają?

Data: 2014-10-19 11:24:33
Autor: mx
Prepaid Internetowa BZWBK
On 19/10/2014 11:21, osa wrote:

No to po wyzerowaniu zastrzec albo zrobić koleją transakcję po 180
dniach od ostatniej i jeśli trzeba to koleją... i tak po roku karta sama
umrze śmiercią naturalną ;) Bo od zastrzeżonych chyba nie pobierają?

To niezbyt pracochłonne, ale jednak przez 2 LATA. Ważność 31.10.2016.

Data: 2014-10-19 11:28:17
Autor: osa
Prepaid Internetowa BZWBK
W dniu 2014-10-19 11:24, mx pisze:
On 19/10/2014 11:21, osa wrote:

[...]

A widzisz... bo ja już jestem o rok w przyszłości ;) Bo wiedząc że karta ważna do 2016 r. byłem przekonany że to rok ;) Hmm... chyba czas udać się do jakiegoś doktóra ;)

Data: 2014-10-19 16:36:07
Autor: mx
Prepaid Internetowa BZWBK
On 19/10/2014 10:02, mx wrote:
Popularność tych kart rośnie - osa dzięki, kolejne pytanie:

Nie dałem rady przepchnąć przez PayU płatności taką kartą, wcześniejsze doładowanie poszło (mobile.pl). Zweryfikowałem i też nic, za każdym razem transakcja, nawet na niższą kwotę, anulowana. Faktura była OK, częściowa płatność kartą Pasibrzucha poszła.

Data: 2014-10-19 18:42:15
Autor: mx
Prepaid Internetowa BZWBK

Nie dałem rady przepchnąć przez PayU płatności taką kartą,

Strach ma wielkie oczy. Zamieniłem na pre2 i poszło.

Data: 2014-10-20 05:55:58
Autor: Zibo
Prepaid Internetowa BZWBK
On Sunday, October 19, 2014 6:42:15 PM UTC+2, mx wrote:
> Nie da�em rady przepchn�� przez PayU p�atno�ci tak� kart�,

Strach ma wielkie oczy. Zamieni�em na pre2 i posz�o.

Jeszcze gdyby dało się kilka kart przy jednej płatności użyć to byłoby bosko..

Data: 2014-10-20 15:42:45
Autor: mx
Prepaid Internetowa BZWBK
On 20/10/2014 14:55, Zibo wrote:

Jeszcze gdyby dało się kilka kart przy jednej płatności użyć to byłoby bosko..

Ależ da się. Skanuję fakturę, zmieniam na 50 i płacę. Powtarzam (lub "Użyj", zmieniam kartę i płacę następną ratę. A co wystawcy do tego w ilu kawałkach należność wpłynie?

Data: 2014-10-20 11:55:55
Autor: Zibo
Prepaid Internetowa BZWBK
On Monday, October 20, 2014 3:42:45 PM UTC+2, mx wrote:
On 20/10/2014 14:55, Zibo wrote:

> [...]

Ależ da się. Skanuję fakturę, zmieniam na 50 i płacę. Powtarzam (lub "Użyj", zmieniam kartę i płacę następną ratę. A co wystawcy do tego w ilu kawałkach należność wpłynie?

A w drugą stronę potrafisz? :) Tzn. mała faktura, a dużo do przelania.
Wracając do sedna to faktury nie są niezbędne. Wystarczy sprawdzony sposób z Synca.

Data: 2014-10-28 00:08:36
Autor: pueblo
Prepaid Internetowa BZWBK
Witaj mx, 19 paź 2014 w news:5443e9e7$0$18093$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:

Nie dałem rady przepchnąć przez PayU płatności taką kartą,

Strach ma wielkie oczy. Zamieniłem na pre2 i poszło.

Witam

Możesz jaśniej? Ostatnie zdanie - jak udało się zapłacić przez PayU tą kartą?

Data: 2014-10-28 11:44:21
Autor: mx
Prepaid Internetowa BZWBK
On 28/10/2014 01:08, pueblo wrote:

Nie dałem rady przepchnąć przez PayU płatności taką kartą,

Strach ma wielkie oczy. Zamieniłem na pre2 i poszło.

Możesz jaśniej? Ostatnie zdanie - jak udało się zapłacić przez PayU tą
kartą?

Normalnie, numer, cvv i poszło przez apk mobilną.

"2014-10-19 18:27 PayU Bill Payments CANAL+ Cyfrowy S.A./ ITI Neovision S.A. 45,00 PLN Zakończona"

"Prepaid2  4216 36** 5.00 PLN  5.00 PLN Historia Szczegóły  Wykup"

Tej pierwszej później nie próbowałem.

Prepaid Internetowa BZWBK