Prepaid dla nastolatki

Data: 2017-06-10 03:13:44
Autor: Kris
Prepaid dla nastolatki
S± jeszcze prepaidy czy wyginęły?
Potrzebna na wakacje dla młodej.
Poleci kto¶ co¶?
Najlepiej żeby via net dało się kupić/zamówić

Data: 2017-06-10 07:34:04
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Prepaid dla nastolatki
KNF zakazał, bo głównie oszu¶ci z Olx ich uzywali do wyłudzeń.

Data: 2017-06-10 17:57:02
Autor: Liwiusz
Prepaid dla nastolatki
W dniu 2017-06-10 o 16:34, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
KNF zakazał, bo głównie oszu¶ci z Olx ich uzywali do wyłudzeń.

Czasem s± jeszcze dostępne, ale wymagana jest rejestracja, więc dla nastolatki się nie nadaje (trzeba mieć 18 lat).

--
Liwiusz

Data: 2017-06-10 19:34:28
Autor: J.F.
Prepaid dla nastolatki
Dnia Sat, 10 Jun 2017 17:57:02 +0200, Liwiusz napisał(a):
[...]

A to cos zmienia ? Rodzic rejestruje na siebie, dziecko uzywa.

J.

Data: 2017-06-10 19:41:19
Autor: J.F.
Prepaid dla nastolatki
Dnia Sat, 10 Jun 2017 07:34:04 -0700 (PDT), Konfabulator
Konfabulatorski napisał(a):

KNF zakazał, bo głównie oszu¶ci z Olx ich uzywali do wyłudzeń.

Mastercard zdaje sie nic nie wiedziec o zakazie

https://www.mastercard.pl/pl-pl/klienci-indywidualni/produkty/karty-przedplacone-mastercard.html

J.

Data: 2017-06-10 19:47:56
Autor: ±ćęłń󶼿
Prepaid dla nastolatki
Ten kawałek jest niezły:
"dowód tożsamo¶ci z aktualnym miejscem zameldowania".

-- -- -
Mastercard zdaje sie nic nie wiedziec o zakazie

Data: 2017-06-10 19:53:50
Autor: J.F.
Prepaid dla nastolatki

A faktycznie. Czyli co - oferuja, ale zadnej nie wydali :-)

Data: 2017-06-10 12:27:51
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Prepaid dla nastolatki
MasterCard przecież oferuje jedynie rozwi±zania. Po kartę odsyła Cię do wybranego banku, a wybrane banki na podstawie rekomendacji KNF kart tych klientom nie daj±. Można jeszcze sporadycznie kupić na Allegro, ale nie działaj± one już tak pięknie, że rejestrujesz na nikogo przez net, tylko dymasz do oddziału.

Data: 2017-06-13 19:19:19
Autor: Aha
Prepaid dla nastolatki
W dniu 2017-06-10 o 19:41, J.F. pisze:

Mastercard zdaje sie nic nie wiedziec o zakazie

https://www.mastercard.pl/pl-pl/klienci-indywidualni/produkty/karty-przedplacone-mastercard.html

Nie ma daty informacji.
Po za tym mój antywirus napisał, że jest to strona phishingowa !!

--
  aha

Data: 2017-06-16 01:45:35
Autor: Krystek
Prepaid dla nastolatki
W dniu 2017-06-13 19:19, Aha pisze:
[...]

Zmień antywirusa.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-06-10 09:27:23
Autor: Dawid Rutkowski
Prepaid dla nastolatki
Konto "nastoletnie" otwórz - dużo banków ma takie dla 13+ (izzy - czy teraz chyba ekonto-m - w mB±ku, dbSmart) - i będziesz pełnomocnikiem z wgl±dem w konto.
A w PKO jest nawet konto dla dzieci młodszych niż 13 lat - może być też w inteligo, bo musisz mieć też konto dla "dorosłego", a w pko nie ma bezpłatnych, w inteligo s±, tylko trzeba zastrzec od razu debetówkę - bez debetówki nie da się konta otworzyć, takie to uparte głupki.

Data: 2017-06-12 00:28:42
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Prepaid dla nastolatki
W dniu sobota, 10 czerwca 2017 18:27:24 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
[...]

W PKO jest karta PKO Junior - kupuje dorosly, ale moze dac dziecku - kupuje sie w oddziale banku. Karta pre-paid (bez danych uzytkownika na karcie). Dziala w internecie, etc.

Data: 2017-06-12 00:43:52
Autor: Kris
Prepaid dla nastolatki
W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 09:28:44 UTC+2 użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

W PKO jest karta PKO Junior - kupuje dorosly, ale moze dac dziecku - kupuje sie w oddziale banku. Karta pre-paid (bez danych uzytkownika na karcie). Dziala w internecie, etc.

Tak na szybko zerkn±łem i wychodzi mi że aby kupić t± kartę musiałbym założyć rachunek w PKO.

Data: 2017-06-12 10:48:39
Autor: Pete
Prepaid dla nastolatki
W dniu 2017-06-12 o 09:43, Kris pisze:
[...]

prepaid dla 13-latki jest też np w ING.
rozejrzyj się w swoim banku, może co¶ być dla nastolatka lub z oferty prepaid.

--
Pete

Data: 2017-06-12 12:37:54
Autor: ąćęłńóśźż
Prepaid dla nastolatki
Czy można doładowywać w bankomacie (tego lub innego prepaida)?
BTW były w PeKaO SA i BZWBK (te drugie kończ± się w czerwcu).

Data: 2017-06-12 08:37:10
Autor: Grzexs
Prepaid dla nastolatki
S± jeszcze prepaidy czy wyginęły?
Potrzebna na wakacje dla młodej.
Poleci kto¶ co¶?
Najlepiej żeby via net dało się kupić/zamówić

Może spróbuj kartę podarunkow± sodexo. Ale do bankomatów się nie nadaje (drakońskie prowizje) i ma tylko pasek magnetyczny. Co innych kosztów, to nie wiem.

--
Grzexs

Data: 2017-06-13 21:48:48
Autor: Kamil Jońca
Prepaid dla nastolatki
Grzexs <gwtx@ussun-to-go2.pl> writes:

[...]

Tylko trzeba sprawdzić, czy jej używalno¶ć nie jest ograniczona do
konkretnych MCC

KJ

"If you own a machine, you are in turn owned by it, and spend your time
 serving it..."
-- Marion Zimmer Bradley, _The Forbidden Tower_

Data: 2017-06-14 08:04:32
Autor: Grzexs
Prepaid dla nastolatki
[...]

Raczej nie. Mam tak± kartę z racji przelewania na ni± ¶rodków ZF¦S. Działa prawie wszędzie. Nie da się ni± kupić biletu we wrocławskich tramwajach, czasem trzeba pouczyć sprzedawcę, aby użył czytnika paska magnetycznego. Nawet w necie działa ¶wietnie.

--
Grzexs

Data: 2017-06-14 08:49:30
Autor: ±ćęłń󶼿
Prepaid dla nastolatki
A jak sobie tak± 'podarować'?
I jak doładowywać (tylko przelewami?)?

-- -- -
Mam tak± kartę

Data: 2017-06-14 13:52:08
Autor: Grzexs
Prepaid dla nastolatki
A jak sobie tak± 'podarować'?

Popatrz na stronę Sodexo.

I jak doładowywać (tylko przelewami?)?

Tak. Działaj±.

--
Grzexs

Data: 2017-06-20 16:57:49
Autor: ±ćęłń󶼿
Prepaid dla nastolatki
Czy kartami "młodzieżowymi" (powyżej 13 r.?, czy poniżej też mozna?) da się płacić w internecie (przykładowo zwykł± debetówk± PKO BP chyba się nie da?)?

Data: 2017-06-23 23:28:24
Autor: Grzexs
Prepaid dla nastolatki
Czy kartami "młodzieżowymi" (powyżej 13 r.?, czy poniżej też mozna?)
da się płacić w internecie (przykładowo zwykł± debetówk± PKO BP chyba
się nie da?)?

Się da w obu przypadkach.

--
Grzexs

Data: 2017-06-20 16:59:20
Autor: ±ćęłń󶼿
Prepaid dla nastolatki
Ale o której z nich mówimy (bez jakich¶ ograniczeń typu wył±cznie łoso¶ w galarecie)?
https://dlaciebie.sodexo.pl/karty/

-- -- -
Popatrz na stronę Sodexo.

Data: 2017-06-23 23:27:10
Autor: Grzexs
Prepaid dla nastolatki
Ale o której z nich mówimy (bez jakich¶ ograniczeń typu wył±cznie łoso¶ w galarecie)?
https://dlaciebie.sodexo.pl/karty/

O Karcie Podarunkowej.

--
Grzexs

Data: 2017-06-24 10:05:07
Autor: ±ćęłń󶼿
Prepaid dla nastolatki
No ale "człowiek z ulicy" nie może ot tak kupić takiej karty.

-- -- -
O Karcie Podarunkowej.

Data: 2017-06-24 20:24:30
Autor: Grzexs
Prepaid dla nastolatki
No ale "człowiek z ulicy" nie może ot tak kupić takiej karty.

A tego to nie wiedziałem. Natomiast wiem, że należy odpowiadać pod postem, a nie nad.

--
Grzexs

Data: 2017-06-14 18:21:08
Autor: Kamil Jońca
Prepaid dla nastolatki
Grzexs <gwtx@ussun-to-go2.pl> writes:

[...]

Tylko trzeba sprawdzić, czy jej używalno¶ć nie jest ograniczona do
konkretnych MCC

Raczej nie. Mam tak± kartę z racji przelewania na ni± ¶rodków

No to ja mam tak±, któr± mogę zapłacić tylko w spożywczych (i to nie
wszystki) oraz restauracjach.

KJ
You have only to mumble a few words in church to get married and few words
in your sleep to get divorced.

Data: 2017-06-12 17:41:15
Autor: zlotowinfo
Prepaid dla nastolatki
Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:6ca42117-876e-4fd1-b70d-e0260b3d2af5googlegroups.com...
S± jeszcze prepaidy czy wyginęły?
Potrzebna na wakacje dla młodej.
Poleci kto¶ co¶?
Najlepiej żeby via net dało się kupić/zamówić

na tę chwilę chyba faktmobile najlepszy do małej ilo¶ci rozmów

Data: 2017-06-12 08:56:36
Autor: Kris
Prepaid dla nastolatki
W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 17:41:17 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
> [...]
> Poleci kto¶ co¶?
> Najlepiej żeby via net dało się kupić/zamówić

na tę chwilę chyba faktmobile najlepszy do małej ilo¶ci rozmów

W bankomatach działa?;)

Prepaid dla nastolatki