Prepaid dla nastolatki

Data: 2017-06-10 03:13:44
Autor: Kris
Prepaid dla nastolatki
Są jeszcze prepaidy czy wyginęły?
Potrzebna na wakacje dla młodej.
Poleci ktoś coś?
Najlepiej żeby via net dało się kupić/zamówić

Data: 2017-06-10 07:34:04
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Prepaid dla nastolatki
KNF zakazał, bo głównie oszuści z Olx ich uzywali do wyłudzeń.

Data: 2017-06-10 17:57:02
Autor: Liwiusz
Prepaid dla nastolatki
W dniu 2017-06-10 o 16:34, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
KNF zakazał, bo głównie oszuści z Olx ich uzywali do wyłudzeń.

Czasem są jeszcze dostępne, ale wymagana jest rejestracja, więc dla nastolatki się nie nadaje (trzeba mieć 18 lat).

--
Liwiusz

Data: 2017-06-10 19:34:28
Autor: J.F.
Prepaid dla nastolatki
Dnia Sat, 10 Jun 2017 17:57:02 +0200, Liwiusz napisał(a):
[...]

A to cos zmienia ? Rodzic rejestruje na siebie, dziecko uzywa.

J.

Data: 2017-06-10 19:41:19
Autor: J.F.
Prepaid dla nastolatki
Dnia Sat, 10 Jun 2017 07:34:04 -0700 (PDT), Konfabulator
Konfabulatorski napisał(a):

KNF zakazał, bo głównie oszuści z Olx ich uzywali do wyłudzeń.

Mastercard zdaje sie nic nie wiedziec o zakazie

https://www.mastercard.pl/pl-pl/klienci-indywidualni/produkty/karty-przedplacone-mastercard.html

J.

Data: 2017-06-10 19:47:56
Autor: ąćęłńóśźż
Prepaid dla nastolatki
Ten kawałek jest niezły:
"dowód tożsamości z aktualnym miejscem zameldowania".

-- -- -
Mastercard zdaje sie nic nie wiedziec o zakazie

Data: 2017-06-10 19:53:50
Autor: J.F.
Prepaid dla nastolatki

A faktycznie. Czyli co - oferuja, ale zadnej nie wydali :-)

Data: 2017-06-10 12:27:51
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Prepaid dla nastolatki
MasterCard przecież oferuje jedynie rozwiązania. Po kartę odsyła Cię do wybranego banku, a wybrane banki na podstawie rekomendacji KNF kart tych klientom nie dają. Można jeszcze sporadycznie kupić na Allegro, ale nie działają one już tak pięknie, że rejestrujesz na nikogo przez net, tylko dymasz do oddziału.

Data: 2017-06-13 19:19:19
Autor: Aha
Prepaid dla nastolatki
W dniu 2017-06-10 o 19:41, J.F. pisze:

Mastercard zdaje sie nic nie wiedziec o zakazie

https://www.mastercard.pl/pl-pl/klienci-indywidualni/produkty/karty-przedplacone-mastercard.html

Nie ma daty informacji.
Po za tym mój antywirus napisał, że jest to strona phishingowa !!

--
  aha

Data: 2017-06-16 01:45:35
Autor: Krystek
Prepaid dla nastolatki
W dniu 2017-06-13 19:19, Aha pisze:
[...]

Zmień antywirusa.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-06-10 09:27:23
Autor: Dawid Rutkowski
Prepaid dla nastolatki
Konto "nastoletnie" otwórz - dużo banków ma takie dla 13+ (izzy - czy teraz chyba ekonto-m - w mBąku, dbSmart) - i będziesz pełnomocnikiem z wglądem w konto.
A w PKO jest nawet konto dla dzieci młodszych niż 13 lat - może być też w inteligo, bo musisz mieć też konto dla "dorosłego", a w pko nie ma bezpłatnych, w inteligo są, tylko trzeba zastrzec od razu debetówkę - bez debetówki nie da się konta otworzyć, takie to uparte głupki.

Data: 2017-06-12 00:28:42
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Prepaid dla nastolatki
W dniu sobota, 10 czerwca 2017 18:27:24 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
[...]

W PKO jest karta PKO Junior - kupuje dorosly, ale moze dac dziecku - kupuje sie w oddziale banku. Karta pre-paid (bez danych uzytkownika na karcie). Dziala w internecie, etc.

Data: 2017-06-12 00:43:52
Autor: Kris
Prepaid dla nastolatki
W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 09:28:44 UTC+2 użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

W PKO jest karta PKO Junior - kupuje dorosly, ale moze dac dziecku - kupuje sie w oddziale banku. Karta pre-paid (bez danych uzytkownika na karcie). Dziala w internecie, etc.

Tak na szybko zerknąłem i wychodzi mi że aby kupić tą kartę musiałbym założyć rachunek w PKO.

Data: 2017-06-12 10:48:39
Autor: Pete
Prepaid dla nastolatki
W dniu 2017-06-12 o 09:43, Kris pisze:
[...]

prepaid dla 13-latki jest też np w ING.
rozejrzyj się w swoim banku, może coś być dla nastolatka lub z oferty prepaid.

--
Pete

Data: 2017-06-12 12:37:54
Autor: ąćęłńóśźż
Prepaid dla nastolatki
Czy można doładowywać w bankomacie (tego lub innego prepaida)?
BTW były w PeKaO SA i BZWBK (te drugie kończą się w czerwcu).

Data: 2017-06-12 08:37:10
Autor: Grzexs
Prepaid dla nastolatki
Są jeszcze prepaidy czy wyginęły?
Potrzebna na wakacje dla młodej.
Poleci ktoś coś?
Najlepiej żeby via net dało się kupić/zamówić

Może spróbuj kartę podarunkową sodexo. Ale do bankomatów się nie nadaje (drakońskie prowizje) i ma tylko pasek magnetyczny. Co innych kosztów, to nie wiem.

--
Grzexs

Data: 2017-06-13 21:48:48
Autor: Kamil Jońca
Prepaid dla nastolatki
Grzexs <gwtx@ussun-to-go2.pl> writes:

[...]

Tylko trzeba sprawdzić, czy jej używalność nie jest ograniczona do
konkretnych MCC

KJ

"If you own a machine, you are in turn owned by it, and spend your time
 serving it..."
-- Marion Zimmer Bradley, _The Forbidden Tower_

Data: 2017-06-14 08:04:32
Autor: Grzexs
Prepaid dla nastolatki
[...]

Raczej nie. Mam taką kartę z racji przelewania na nią środków ZFŚS. Działa prawie wszędzie. Nie da się nią kupić biletu we wrocławskich tramwajach, czasem trzeba pouczyć sprzedawcę, aby użył czytnika paska magnetycznego. Nawet w necie działa świetnie.

--
Grzexs

Data: 2017-06-14 08:49:30
Autor: ąćęłńóśźż
Prepaid dla nastolatki
A jak sobie taką 'podarować'?
I jak doładowywać (tylko przelewami?)?

-- -- -
Mam taką kartę

Data: 2017-06-14 13:52:08
Autor: Grzexs
Prepaid dla nastolatki
A jak sobie taką 'podarować'?

Popatrz na stronę Sodexo.

I jak doładowywać (tylko przelewami?)?

Tak. Działają.

--
Grzexs

Data: 2017-06-20 16:57:49
Autor: ąćęłńóśźż
Prepaid dla nastolatki
Czy kartami "młodzieżowymi" (powyżej 13 r.?, czy poniżej też mozna?) da się płacić w internecie (przykładowo zwykłą debetówką PKO BP chyba się nie da?)?

Data: 2017-06-23 23:28:24
Autor: Grzexs
Prepaid dla nastolatki
Czy kartami "młodzieżowymi" (powyżej 13 r.?, czy poniżej też mozna?)
da się płacić w internecie (przykładowo zwykłą debetówką PKO BP chyba
się nie da?)?

Się da w obu przypadkach.

--
Grzexs

Data: 2017-06-20 16:59:20
Autor: ąćęłńóśźż
Prepaid dla nastolatki
Ale o której z nich mówimy (bez jakichś ograniczeń typu wyłącznie łosoś w galarecie)?
https://dlaciebie.sodexo.pl/karty/

-- -- -
Popatrz na stronę Sodexo.

Data: 2017-06-23 23:27:10
Autor: Grzexs
Prepaid dla nastolatki
Ale o której z nich mówimy (bez jakichś ograniczeń typu wyłącznie łosoś w galarecie)?
https://dlaciebie.sodexo.pl/karty/

O Karcie Podarunkowej.

--
Grzexs

Data: 2017-06-24 10:05:07
Autor: ąćęłńóśźż
Prepaid dla nastolatki
No ale "człowiek z ulicy" nie może ot tak kupić takiej karty.

-- -- -
O Karcie Podarunkowej.

Data: 2017-06-24 20:24:30
Autor: Grzexs
Prepaid dla nastolatki
No ale "człowiek z ulicy" nie może ot tak kupić takiej karty.

A tego to nie wiedziałem. Natomiast wiem, że należy odpowiadać pod postem, a nie nad.

--
Grzexs

Data: 2017-06-14 18:21:08
Autor: Kamil Jońca
Prepaid dla nastolatki
Grzexs <gwtx@ussun-to-go2.pl> writes:

[...]

Tylko trzeba sprawdzić, czy jej używalność nie jest ograniczona do
konkretnych MCC

Raczej nie. Mam taką kartę z racji przelewania na nią środków

No to ja mam taką, którą mogę zapłacić tylko w spożywczych (i to nie
wszystki) oraz restauracjach.

KJ
You have only to mumble a few words in church to get married and few words
in your sleep to get divorced.

Data: 2017-06-12 17:41:15
Autor: zlotowinfo
Prepaid dla nastolatki
Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:6ca42117-876e-4fd1-b70d-e0260b3d2af5googlegroups.com...
Są jeszcze prepaidy czy wyginęły?
Potrzebna na wakacje dla młodej.
Poleci ktoś coś?
Najlepiej żeby via net dało się kupić/zamówić

na tę chwilę chyba faktmobile najlepszy do małej ilości rozmów

Data: 2017-06-12 08:56:36
Autor: Kris
Prepaid dla nastolatki
W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 17:41:17 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
> [...]
> Poleci ktoś coś?
> Najlepiej żeby via net dało się kupić/zamówić

na tę chwilę chyba faktmobile najlepszy do małej ilości rozmów

W bankomatach działa?;)

Prepaid dla nastolatki