Prepaid do Plusa bez kodu Pin ?

Data: 2009-07-20 22:21:19
Autor: Rylen
Prepaid do Plusa bez kodu Pin ?
Potrzebuję (dla starszej osoby )uruchomić komórkę
ale będzie służyła praktycznie tylko do odbioru.
Czy można kupić taki starter prepaid (w Plusie) aby nie trzeba było
wklepywać kodu PIN przy każdym rozładowaniu
akumulatora ? Bo zwykle jest tak że jak komórka się wyłączy
(z braku napięcia) to woła o Pin, a starsza osoba tego nie jest w stanie "wklepać"
Rylen

Data: 2009-07-20 22:27:40
Autor: Lukasz
Prepaid do Plusa bez kodu Pin ?

W każdym chyba telefonie można zmienić lub wyłączyć pin.

Data: 2009-07-20 22:35:23
Autor: Tomaszek
Lukasz pisze:
W każdym chyba telefonie można zmienić lub wyłączyć pin.

W telefonie owszem, ale karta SIM Ci na to nie zezwoli w przypadku kart w sieci Minus. I chyba tylko w tej sieci jest taka piramidalna bzdura. widzę, że kolega nie używał tej boskiej sieci.... i lepiej niech tego nie robi;)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-07-20 22:41:41
Autor: Czarek
W dniu 2009-07-20 22:35, Tomaszek napisał/a:
Lukasz pisze:
[...]

Jesteś w wielkim błędzie i piszesz jeszcze większe bzdury!
Wyłączałem PIN w kilkunastu (może nawet więcej) kartach Simplusa, Sami Swoi, abonamentowych, Mix i nigdy nie miałem z tym problemu.
Nie miałem z tym też problemu w wielu kartach innych sieci.
--
Cz.

Data: 2009-07-20 23:00:39
Autor: Tomaszek
Czarek pisze:
Jesteś w wielkim błędzie i piszesz jeszcze większe bzdury!

Podaj adres, podeślę Ci kartę abonamentową ( już nieaktywna ) Karta wzięta u nich w styczniu 2008 roku. Na 4 telefonach nie pozwoliła na zmianę żądania kodu PIN. Wniosek: Minus posiada w sprzedaży karty różnego rodzaju. Ale zamiast wziąć pod uwagę moje argumenty wolisz napisać, że piszę bzdury. Nie spotkałeś po prostu takiej karty i to wszystko.

Wyłączałem PIN w kilkunastu (może nawet więcej) kartach Simplusa, Sami Swoi, abonamentowych, Mix i nigdy nie miałem z tym problemu.
Nie miałem z tym też problemu w wielu kartach innych sieci.

Ja też. I dało się bez problemu co nie znaczy, że nie ma takich kart na rynku.

Data: 2009-07-20 23:12:42
Autor: Czarek
W dniu 2009-07-20 23:00, Tomaszek napisał/a:
Czarek pisze:
[...]

Sprawdź jakimś Sagemem, nie koniecznie najnowszym, tylko weź kartę Plusa bo o takich piszemy a nie jakiejś urojonej sieci, o której Ty piszesz. Skoro nie udało Ci się to na jednej karcie to nie pisz, że w tej akurat sieci jest to niemożliwe. Masz jakieś kompleksy?

--
Cz.

Data: 2009-07-20 23:52:06
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Czarek wrote:

[...]

Jednym z parametrów ustalanych podczas produkcji karty SIM jest możliwość wyłączania żądania podawania PINu przy inicjacji. Nie zależy to od telefonu.

M.

Data: 2009-07-20 23:57:34
Autor: Czarek
W dniu 2009-07-20 23:52, Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał/a:
Czarek wrote:

[...]

Nie mówię, że tak nie jest, ale od dawna wiadomo, że niektórzy producenci sprzętu i oprogramowania mijają się w "wytycznymi" a Sagem nigdy nie sprawiał mi problemu z wyłączeniem PIN na przeróżnych kartach SIM w odróżnieniu od wielu innych marek telefonów.

--
Cz.

Data: 2009-07-21 07:15:08
Autor: J.F.
On Mon, 20 Jul 2009 23:57:34 +0200,  Czarek wrote:
[...]

Hm, a karta nie jest malym komputerkiem, ktory ma wlasne
oprogramowanie, i jak nie pozwoli to nie pozwoli ? J.

Data: 2009-07-20 22:32:49
Autor: Tomaszek
Rylen pisze:
[...]

O ile mi wiadomo to nie. Wszystkie karty w Minusie mają ustawione żądanie kodu PIN jako jedyne możliwe ustawienie. Zmiana tego żądania kończy się odmową ( "niedozwolone" ) Wypróbowane na abonamencie i na simplusie.

Data: 2009-07-20 22:36:50
Autor: Czarek
W dniu 2009-07-20 22:32, Tomaszek napisał/a:

[...]

Sprawdzałeś pewnie kilka kart ale w jednym, dwóch telefonach, więc masz takie informacje. Mam starego sagema MYX-1 i za jego pomocą mogę w każdej karcie Simplusa (w kupionej 2 tygodnie temu też) wyłączyć PIN.
--
Cz.

Data: 2009-07-20 22:44:51
Autor: Grzegorz Fikier

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:h42kdo$93p$1atlantis.news.neostrada.pl...
Rylen pisze:
[...]

 Nowe startery simplusa nie posiadaja pinu ( mozna ustawic samemu dowolny pin ) natomiast starsze karty wymagaja wprowadzenia kodu pin. Mozna wyłaczyc wprowadzenie kodu pin przy wlaczaniu telefonu nalezy przejsc do ustawien telefonu i wylaczyc zadanie kodu pin

Data: 2009-07-20 23:11:11
Autor: Rylen
[...]

Czyli kupuję starter SIM PlUS , wkładam do aparatu (bardzo stara Motorola
z klapką) i najprawdopodobniej ...nie będzie wołała o PIN.
A jeśli zapyta  to wyłączę w "ustawieniach "aparatu.
ps: Wszyscy korzystamy Z Plusa i nieopłacalne było by włożyć starter z innej sieci.
Rylen

Data: 2009-07-21 01:32:06
Autor: dizel
On Mon, 20 Jul 2009 22:21:19 +0200, Rylen <rylenSPAM@man.pl> wrote:

[...]

To zależy na jaką kartę trafisz. W większości nowych kart można
wyłączyć pin, ale trafiają się i takie w których nie ma możliwości
wyłączenia pinu, także jest to poprostu loteria jeśli chodzi o plusa.

Data: 2009-07-21 01:38:41
Autor: Tomaszek
dizel pisze:
To zależy na jaką kartę trafisz. W większości nowych kart można
wyłączyć pin, ale trafiają się i takie w których nie ma możliwości
wyłączenia pinu, także jest to poprostu loteria jeśli chodzi o plusa.

Daj sobie spokój, zaraz Ci napiszą, że bzdury pleciesz:/ Oczywiście masz rację

Data: 2009-07-21 09:20:04
Autor: Tristan
Prepaid do Plusa bez kodu Pin ?
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 lipiec 2009 22:21 (autor Rylen publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h42k6h$he2$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

Potrzebuję (dla starszej osoby )uruchomić komórkę
ale będzie służyła praktycznie tylko do odbioru.

To nie lepiej wRodzinie? Tam masz roczną ważność konta do odbierania. A w
Plusie chyba trzymiesięczną tylko. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-07-21 09:59:06
Autor: zho

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h43p33$l13$4news.interia.pl...
[...]

A co za problem ustawic na pin na ten przyklad takie cos 1111 Jesli staruszek nie ma zadnej demencyjnej choroby to sie nauczy ze po wlaczeniu wciskamy 1111 i ok i zachwile mzona juz dzwonic.

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

Data: 2009-07-21 10:26:55
Autor: Tristan
Prepaid do Plusa bez kodu Pin ?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 09:59 (autor zho publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h43t31$5uo$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

A co za problem ustawic na pin na ten przyklad takie cos 1111

A co za problem odpowiadać właściwej osobie?

Data: 2009-07-21 14:14:50
Autor: zho
Prepaid do Plusa bez kodu Pin ?
Ops. Przepraszam. Tak sie tylko zastanawialem.

--
www.oskosie.aip.pl Nauka jazdy Osie

Data: 2009-07-21 19:16:44
Autor: Glexu
Rylen pisze:
akumulatora ? Bo zwykle jest tak że jak komórka się wyłączy
(z braku napięcia) to woła o Pin, a starsza osoba tego nie jest w stanie "wklepać"
Rylen

Pracowałem w PLUSie, przez ostatnie 2 lata nie widziałem karty SIM+ która miała by domyślnie włączony kod PIN. Kupując kartę masz tej dużej części z której wyłamujesz małego sim-a nadrukowany numer telefonu i kod PUK.
Wiec twój problem jest rozwiązany.

Data: 2009-07-21 21:08:55
Autor: Rylen
Glexu pisze:
Rylen pisze:
[...]

Tak jest! kupiłem dziś starter i rzeczywiście  nie potrzeba wpisywać kodu Pin. Ale kilka lat temu jak kupiłem to miałem kłopot bo trzeba było
wklepywać. A teraz bardziej szczegółowo dlaczego:  Tu jest ten aparat
udający stacjonarny, http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2023bf91159dde4a.html
A w środku stara poczciwa Motorolka ,taka z klapką.Z niej wymontowałem
słuchaweczkę i mikrofonik przenosząc go do "tradycyjnej słuchawki.
"klapkę" która włączała aparat jak ktoś dzwonił podłączyłem do starych "widełek" nie był to trudne bo w Motorolce znajduje się kontaktron
który podstawiłem pod widełki  a na widełkach (od spodu) magnes.
Jak ktoś zadzwoni to "dziadek/babka" podnosi słuchawkę i może
rozmawiać nie stresując się że rozmawia z komórki.
Zasilacz jest w środku(stabilizowany) i bateryjka 9V na wypadek
zaniku sieci.Z tyłu aparatu (na zdjęciu tego nie widać są 2 przyciski
zaprogramowane. Jeden na numer jej córki a drugi pogotowia.W praktyce
są to przyklejone 2 małe zdjęcia , jedno jej córki a drugie karetki
i na  środku są te przyciski.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/19b193fa34a7843b.html
Ale się rozpisałem ! Dodam tylko że aparat przez 3 lata zdawał egzamin
można powiedzieć że na odludziu, bo nawet tam zasięgu nie było i musiałem ( teren wiejski bardzo zalesiony) zrobić prowizoryczną antenę kierunkową która stała na oknie. Niestety w tamtym roku osoby dla których to robiłem odeszli po kolei. A ich rodzina oddała mi aparat który będzie służył mojej 86letniej teściowej na wsi.
Ktoś wyżej pisał dlaczego w Plusie. To oczywiste że jak wszyscy w rodzinie maja Plusa (no i większość znajomych)to jest to korzystne.
pozdrawiam i dziękuję za wypowiedzi.
Rylen  Lublin (ściana Wschodnia...)

Data: 2009-07-21 21:20:44
Autor: Tristan
Prepaid do Plusa bez kodu Pin ?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 21:08 (autor Rylen publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h453sa$6dm$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

Jak ktoś zadzwoni to "dziadek/babka" podnosi słuchawkę i może
rozmawiać nie stresując się że rozmawia z komórki.

A to nie prościej im stacjonarny założyć? Wtedy by mogli jeszcze sami
dzwonić. Choć może drożej wyjdzie? I dają tak sobie wmówić, że to
stacjonarny?

Data: 2009-07-21 21:53:19
Autor: Rylen
Tristan pisze:
[...]

Ci pierwsi (co już odeszli) to tam gdzie mieszkali nie dochodziła żadna linia telefoniczna. tam jak to mówią "wrony zawracały" A w tym nowym
miejscu (przykro to mówić) musieli zrezygnować ze wzgledu na zbyt drogi dla nich abonament (około 50zł)Po prostu ja musiałbym ze swojej emerytury im płacić. Leki są dla nich ważniejsze a ich cena coraz wyżej rośnie.Zdrowi i pracujący tego nie odczuwają.Im wystarczy do odbioru,
wiem z praktyki że nawet rok nieopłacana w Plusie działa na odbiorze.

Rylen

Prepaid do Plusa bez kodu Pin ?