Prepaid do Plusa bez kodu Pin ?

Data: 2009-07-20 22:32:49
Autor: Tomaszek
Prepaid do Plusa bez kodu Pin ?
Rylen pisze:
Potrzebuję (dla starszej osoby )uruchomić komórkę
ale będzie służyła praktycznie tylko do odbioru.
Czy można kupić taki starter prepaid (w Plusie) aby nie trzeba było
wklepywać kodu PIN przy każdym rozładowaniu
akumulatora ? Bo zwykle jest tak że jak komórka się wyłączy
(z braku napięcia) to woła o Pin, a starsza osoba tego nie jest w stanie "wklepać"

O ile mi wiadomo to nie. Wszystkie karty w Minusie mają ustawione żądanie kodu PIN jako jedyne możliwe ustawienie. Zmiana tego żądania kończy się odmową ( "niedozwolone" ) Wypróbowane na abonamencie i na simplusie.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-07-20 22:36:50
Autor: Czarek
W dniu 2009-07-20 22:32, Tomaszek napisał/a:

[...]

Sprawdzałeś pewnie kilka kart ale w jednym, dwóch telefonach, więc masz takie informacje. Mam starego sagema MYX-1 i za jego pomocą mogę w każdej karcie Simplusa (w kupionej 2 tygodnie temu też) wyłączyć PIN.
--
Cz.

Data: 2009-07-20 22:44:51
Autor: Grzegorz Fikier

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:h42kdo$93p$1atlantis.news.neostrada.pl...
Rylen pisze:
[...]

 Nowe startery simplusa nie posiadaja pinu ( mozna ustawic samemu dowolny pin ) natomiast starsze karty wymagaja wprowadzenia kodu pin. Mozna wyłaczyc wprowadzenie kodu pin przy wlaczaniu telefonu nalezy przejsc do ustawien telefonu i wylaczyc zadanie kodu pin

Data: 2009-07-20 23:11:11
Autor: Rylen
[...]

Czyli kupuję starter SIM PlUS , wkładam do aparatu (bardzo stara Motorola
z klapką) i najprawdopodobniej ...nie będzie wołała o PIN.
A jeśli zapyta  to wyłączę w "ustawieniach "aparatu.
ps: Wszyscy korzystamy Z Plusa i nieopłacalne było by włożyć starter z innej sieci.
Rylen

Prepaid do Plusa bez kodu Pin ?