Prepaid do płacenia w $

Data: 2013-01-31 11:29:03
Autor: Matt
Prepaid do płacenia w $
On Wed, 30 Jan 2013 11:56:31 +0100, G  wrote:

Chcę coś tam sobie kupić w Chinach. Chyba karta Prepaid będzie  najbezpieczniejsza do takich celów? Moglibyście coś polecić? Gdzieś  czytałem że często zdarza się podwójne przewalutowywanie przy tego typu  transakcjach. Najpierw złotówki są zamieniane na Euro a później Euro na  $. Wszystko oczywiście z niekorzyścią dla mnie. Na wszystkich kartach  tak jest? Czytałem też że często usunięcie środków z takiej karty jest  dosyć kosztowne, pobierana jest wysoka prowizja.

Jeśli chcesz kartę pre-paid, to opcją do rozważenia jest karta Matercard  Auchan Skarbonka. Walutą rozliczeniową karty jest USD a wszystkie  przewalutowania, łącznie z USD->PLN, są wykonywane po kursie Mastercard.

Matt

Prepaid do płacenia w $